Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-03
Wałcz: Dostawa aluminiowych tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wałczu.
Numer ogłoszenia: 22477 - 2008; data zamieszczenia: 03.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2582401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: hhht://www.powiatwalecki.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aluminiowych tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wałczu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ciągu 2 lat od zawarcia umowy następujących ilości aluminiowych tablic rejestracyjnych: 1. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe- 12 000 kpl 2. Tablice samochodowe dwurzędowe - 600 kpl 3. Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe- 10 kpl 4. Tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe- 10 kpl 5. Tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe- 5 kpl 6. Tablice samochodowe zabytkowe dwurzędowe- 5 kpl 7. Tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe- 50 kpl 8. Tablice samochodowe tymczasowe dwurzędowe- 50 kpl 9. Tablice motocyklowe zwyczajne- 900 szt. 10. Tablice motocyklowe indywidualne- 10 szt. 11. Tablice motocyklowe zabytkowe- 10 szt. 12. Tablice motocyklowe tymczasowe- 5 szt. 13. Tablice motorowerowe zwyczajne- 900 szt. 14. Tablice motorowerowe tymczasowe- 5 szt. 15. Tablice zwyczajne do przyczep jednorzędowe - 700 szt. 16. Tablice zwyczajne do przyczep dwurzędowe- 300 szt. 17. Wtórnik tablic rejestracyjnych- 500 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.00.5 . -.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do produkcji i dystrybucji tablic rejestracyjnych; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni dostarczyć następujące dokumenty lub oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie art.22 ustawy Pzp- wzór załącznik nr 2 do SIWZ ( w przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną); 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Pzp- wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną); 3) w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do produkcji i dystrybucji tablic rejestracyjnych Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu: a) zezwolenie wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu ważny certyfikat zgodności, wystawiony przez Instytut Techniki Samochodowej w Warszawie, obejmujący swym zakresem wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zamiast certyfikatu ITS złożyć inny dokument równoważny, wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 ppkt 1, składa inne dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w ppkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) pozostałe oświadczenia lub dokumenty winny być złożone jak określono w pkt 1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwalecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, pokój 310..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, sala obsługi interesanta ( parter budynku) lub przesłać pocztą..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Część 6 - Ochrona specjalna ratowników i ludności.
- Część 9 - Namioty i wyposażenie
- Część 1 Elementy odzieży ochronnej, zabezpieczenie potrzeb ludności.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na zadanie pn.: Budowa drogi publicznej, łączącej ul. Słowackiego z planowanym rondem (GDDKiA/Szczecin) wraz z budową odcinka ul. Słowackiego.
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów od Punktu Selektywnie Zbieranych Odpadów Komunalnych w 2025 r."
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.