eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzychódPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego tj. fabrycznie nowego systemu endoskopowego z automatyczną myjnią w skład, którego wchodzą m.in.- wideogastroskop - procesor wizyjny, - źródła światła, - medyczny wózek endoskopowy, ssak endoskopowy,



Ogłoszenie z dnia 2008-09-18

Międzychód: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego tj. fabrycznie nowego systemu endoskopowego z automatyczną myjnią w skład, którego wchodzą m.in.: - wideogastroskop - procesor wizyjny, - źródła światła, - medyczny wózek endoskopowy, ssak endoskopowy, - monitor do zestawu endoskopowego z atestem medycznym, - wideokolonoskop - automatyczna myjnia na jeden endoskop.
Numer ogłoszenia: 224751 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7482011, fax. 095 7482711 wew. 122.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzychod.com.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego tj. fabrycznie nowego systemu endoskopowego z automatyczną myjnią w skład, którego wchodzą m.in.: - wideogastroskop - procesor wizyjny, - źródła światła, - medyczny wózek endoskopowy, ssak endoskopowy, - monitor do zestawu endoskopowego z atestem medycznym, - wideokolonoskop - automatyczna myjnia na jeden endoskop..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego tj. fabrycznie nowego systemu endoskopowego z automatyczną myjnią w skład, którego wchodzą m.in.: - wideogastroskop - procesor wizyjny, - źródła światła, - medyczny wózek endoskopowy, ssak endoskopowy, - monitor do zestawu endoskopowego z atestem medycznym, - wideokolonoskop - automatyczna myjnia na jeden endoskop. Szczegółowy opis wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę do siedziby Zamawiającego, montaż we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, uruchomienie, a także przeszkolenie pracowników. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać stosowne świadectwa jakości lub świadectwa dopuszczenia do obrotu, lub świadectwa rejestracji, lub świadectwa dopuszczenia do stosowania, lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym albo znak CE i został zgłoszony w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (w myśl obowiązujących przepisów prawa). System endoskopowy Kod CPV 33168100-6 - Endoskopy Kod CPV 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00 - Endoskopy 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2.500,00 PLN Wadium należy wnieść w terminie do dnia: 30.09.2008r. do godz. 12:00 a) w pieniądzu na konto Zamawiającego Pekao S.A. I/O Międzychód 13 1240 3565 1111 0000 4441 6571 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania Zamawiającego: 1) Wykonawca musi posiadać stosowne uprawnienia, zezwolenia na prowadzenie działalności w tym zakresie lub wpis do rejestru podmiotów zwolnionych z obowiązku jego uzyskania. 2) Wykonawca musi posiadać stosowne upoważnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, wydane przez właściwe Urzędy. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie orz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnienia - nie spełnienia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczane za zgodność z oryginałem (przez upełnomocnionego przedstawiciela oferenta) ich odpisy lub kserokopie: 1. Formularz ofertowy - podpisany (Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 2), 2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw zbliżonych co do wartości i zakresu przedmiotu zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym lub oświadczenie Oferenta, że ustawy nie nakładają takiego obowiązku. 7. Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada stosowne świadectwa jakości lub świadectwa dopuszczenia do obrotu, lub świadectwa rejestracji, lub świadectwa dopuszczenia do stosowania, lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym albo znak CE i został zgłoszony w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (w myśl obowiązujących przepisów prawa). Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia Oferenta o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań przewidzianych przez ustawę z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896 ze zmianami) potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania, a także, że posiada wymagane oznakowanie znakiem CE i udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczenie za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii), spowoduje odrzucenie oferty. Przepis art. 26 ust. 3 ustawy PZP stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Warunki gwarancji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-miedzychod.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie Ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód Sekcja Administracyjno-Gospodarcza.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie Ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.