Ogłoszenie z dnia 2007-11-16
Grodzisk Mazowiecki: ZP-341/54/2007
Numer ogłoszenia: 224715 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, fax 022 7555327.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-341/54/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY GRODZISK MAZOWIECKI. Podstawowy zakres robót: 1. Naprawa nawierzchni masą mineralno -bitumiczną asfaltową z recyklera o średniej grubości warstwy 4cm - 3.000 m² 2. uzupełnieniem ubytków podbudowy tłuczniem lub betonem- 300 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2.000 zł wniesionym do dnia 30.11.2007 r. do godz. 10°° Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe, lub gwarancje ubezpieczeniowe powinny być bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na każde żądanie w ciągu 21dni. 2. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w w PKO Bank Polski nr 92102010550000930201332980 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 3. Oryginał dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty. 4. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium 6. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej winien być załączony do ofert lub okazany Komisji Przetargowej przed otwarciem ofert. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli: - upłynie termin związania z ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający jest zobowiązany zwrócić niezwłocznie wadium Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, - którego oferta została odrzucona. - Który został wykluczony z postępowania Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniają nw warunki zawarte w niniejszej specyfikacji: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 2. Udokumentują doświadczenie przy wykonaniu robót odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających iż roboty te zostały wykonane z należytą starannością min. jedna referencja 3. Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i załączonym projekcie umowy 4. Udzielą gwarancji i rękojmi na minimum 12 miesięcy od daty odbioru robót 5. Zaoferują wykonanie zamówienia w terminie do 30.09.2008 r 6. Do oferty załączą zaświadczenie i inne dokumenty wymienione w pkt. 9 niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie: 1. Dowód, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego uprawniona (np. pełnomocnictwo, uchwała wspólników spółki, uchwała konsorcjum), jeżeli nie wynika to z innych załączonych dokumentów, 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. Wypełniona i podpisana tabela kosztowa (załącznik nr 4 do SIWZ) 4. Dowód wniesienia wadium 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawione nie wcześni niż 6 miesięcy przed otwarciem ofert) 6. wykaz wykonanych robót w ostatnich dwóch latach o podobnej do zamówienia skali i charakterze, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających iż roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 7. parafowany projekt umowy i poszczególne jej strony ( załącznik nr 3 do SIWZ) 8. wypełniona i podpisana tabela kosztowa (załącznik nr 4 do SIWZ) 9. podpisane oświadczenie (załącznik nr 5 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.pl www.bip.grodzisk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki pok. nr 28 w godz. od 8:00 do 16:00..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Brak
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Brak
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Sali Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta w Grodzisku Maz. ul. Kościuszki 32 a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Brak
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Opieka nad świetlicami gminnymi na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki
- "Odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego chemoutwardzalnego z wbudowaniem mikrokulek na drogach gminnych w Grodzisku Mazowieckim "
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Grodzisku Mazowieckim
- Roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia stadionu miejskiego przy Al. Mokronoskich 4 w Grodzisku Mazowieckim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
- Mechaniczne równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
- Remont drogi krajowej nr 45b na odcinku obwodnicy Poborszowa od km 0+000 do km 2+600
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





