eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z TRANSPORTEM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-16

Kielce: DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z TRANSPORTEM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Numer ogłoszenia: 224701 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Kielcach, ul. Witosa 78B, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 34 05 102, fax 0-41 34 458 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z TRANSPORTEM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Dostawa komputerów PC - 25szt. Dostawa monitorów LCD 19 cali -10 szt. Część 2: Dostawa drukarki sieciowej laserowej z duplexem - 1szt. Dostawa drukarek laserowych jednostanowiskowych z duplexem - 4 szt. Część 3: Dostawa Switchy - 13 szt. Część 4: Dostawa Licencji Windows Server 2003 PL - 1szt. Dostawa Licencji Windows Server 2003 User Cal - 100szt. Dostawa programu Acrobat 8.0 Professional PL - 1szt. Część 5: Dostawa akcesoriów komputerowych Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 60.12.20.00 - Usługi drogowego transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust.1 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wymienione w części VII ust.1 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków w art. 22 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Formularz cenowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 3) Formularz - specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 4) Pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Kielcach 25-561 Kielce Ul. Witosa 78 B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Kielcach 25-561 Kielce Ul. Witosa 78 B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z TRANSPORTEM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Dostawa komputerów PC - 25szt. Dostawa monitorów LCD 19 cali -10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 60.12.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z TRANSPORTEM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: Dostawa drukarki sieciowej laserowej z duplexem - 1szt. Dostawa drukarek laserowych jednostanowiskowych z duplexem - 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 60.12.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z TRANSPORTEM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: Dostawa Switchy - 13 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 60.12.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z TRANSPORTEM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4: Dostawa Licencji Windows Server 2003 PL - 1szt. Dostawa Licencji Windows Server 2003 User Cal - 100szt. Dostawa programu Acrobat 8.0 Professional PL - 1szt...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 60.12.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z TRANSPORTEM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5: Dostawa akcesoriów komputerowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 60.12.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.