Ogłoszenie z dnia 2013-01-16
Wrocław: Wykonanie usługi transportu osób (zadanie nr 1) oraz transportu pojazdów (zadanie nr 2) na terenie Garnizonu Kłodzko. Nr sprawy: TRiRW/4/2013
Numer ogłoszenia: 22468 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213, ul. Obornicka 100/102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, faks 0-71 7652 228.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi transportu osób (zadanie nr 1) oraz transportu pojazdów (zadanie nr 2) na terenie Garnizonu Kłodzko. Nr sprawy: TRiRW/4/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki o wratości poniżej 130 000 euro.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Wykonanie usługi transportu osób na terenie Garnizonu Kłodzko
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE TRANSPORT RYSZARD MATYASIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE TRANSPORT RYSZARD MATYASIK
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe TRANSPORT ryszard Matyasik, ul. Malczewskiego D/III/7, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8425,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2,95
Oferta z najniższą ceną: 2,95 / Oferta z najwyższą ceną: 2,95
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Wykonanie usługi transportu pojazdów na terenie Garnizonu Kłodzko
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JAN-SPED Sp. z o.o., ul. Czereśniowa 12, 55-100 Trzebnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20,42
Oferta z najniższą ceną: 20,42 / Oferta z najwyższą ceną: 20,42
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ze wzgledu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, których nie mógł on przewidzieć, wymagane było natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Aktualnie prowadzona procedura przetargowa na świadczenie usług transportowych w 2013 roku (nr sprawy: TRiRW/336/2012) opiewa na kwotę szacunkową 561 549,47 zł, zatem wartość przedmiotowego postępowania - 79 425,93 zł stanowi nie więcej niż 20% wartości zamówienia całkowitego planowanego w roku 2013 oraz jest to zamówienie udzielane w częściach z uwagi na konieczność zabezpieczenia szkolenia poligonowego. W związku z tym, w oparciu o art. 6a ustawy PZP, udzielono zamówienia w progu ustawowym do 130 tys. euro. Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego (TRiRW/336/2012) zostało wszczęte w dniu 31.10.2012 r., po otrzymaniu projektu planu finansowego na 2013 rok w dniu 30.10.2012 r. Pierwotne otwarcie ofert wyznaczone było na dzień 11.12.2012 r.; ze względu na zapytania wykonawców i modyfikację SIWZ w dniu 28.11.2012 r. przesunięto termin otwarcia ofert na dzień 21.12.2012 r. Po zbadaniu i ocenie ofert oraz wezwaniu wykonawców do uzupełnienia dokumentów i oświadczeń w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekazał wykonawcom oraz umieścił na stronie www.przetargi.army.mil.pl i na tablicy ogłoszeń w dniu 14.01.2013 r. W związku z powyższym zawarcie umowy na realizację zadań roztrzygniętych w dniu 14.01.2013 r. (zad. 2, 3 i 4) możliwe będzie po upływie 10 dni od ogłoszenia wyniku postępowania tj. nie wcześniej niż w dniu 25.01.2013 r. (art. 94 ust. 1 pkt. 1) ustawy PZP). Przedmiotowe postępowanie przeprowadzono w trybie z wolnej ręki z uwagi na natychmiastową konieczność zabezpieczenia transportu osób i pojazdów na potrzeby szkolenia poligonowego JW 4161 w Kłodzku. Sytuacja nie była wcześniej możliwa do przewidzenia z uwagi na fakt, iż z terminem szkolenia (rozpoczęcie 14.01.2013 r.) Zamawiający mógł się zapoznać w trakcie trwającej już procedury przetargowej.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana poziomów i pionów instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Dostawa odczynników do biologii komórkowej na podstawie umowy ramowej
- WM/SZP/TP/1/2024/G Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów)przy ul. Opolskiej 55/3, ul. Opolskiej 55/11, ul. Komuny Paryskiej 82/5-6, ul. Parnickiego 21/9 we Wrocławiu
- Dostawa gadżetów promocyjnych z logo UEW
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 (w ramach 7 zadań)
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- Usługa dowozu dzieci i uczniów do szkół podstawowych i zespołów szkolno - przedszkolnych na terenie gminy Nakło nad Notecią oraz na zajęcia na basenie w roku szkolnym 2024/2025
- Organizacja konferencji z panelem rolniczym w ramach operacji własnej pn.: "Rasy zachowawcze i ich potencjał w rozwoju obszarów wiejskich" dla 60 uczestników.
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2 - Zadanie 5.
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
- Dowóz uczniów do szkół od 02.09.2024 do 27.06.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.