eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, z podziałem na części1)dla Oddziału ZUS w Szczecinie - część I; 2)dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. - część II; 3)dla Oddziału ZUS w Koszalinie - część III;

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Szczecin: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, z podziałem na części: 1)dla Oddziału ZUS w Szczecinie - część I; 2)dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. - część II; 3)dla Oddziału ZUS w Koszalinie - część III;
Numer ogłoszenia: 224634 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179556 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, faks 91 459 65 76.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, z podziałem na części: 1)dla Oddziału ZUS w Szczecinie - część I; 2)dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. - część II; 3)dla Oddziału ZUS w Koszalinie - część III;.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, z podziałem na części: 1) dla Oddziału ZUS w Szczecinie - część I; 2) dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. - część II; 3) dla Oddziału ZUS w Koszalinie - część III; ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH (CZĘŚĆ I LUB i CZĘŚĆ II LUB i CZĘŚĆ III), Z ZASTRZEŻENIEM, ŻE OFERTA CZĘŚCIOWA MUSI OBEJMOWAĆ MINIMUM JEDNĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA. Przedmiot zamówienia według klasyfikacji CPV: -22816000-3 Bloki papierowe -22816300-6 Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki -22850000-3 Skoroszyty i podobne wyroby -22851000-0 Skoroszyty -22853000-4 Pojemniki na akta -22993300-0 Papier termograficzny lub tektura -22993000-7 Papier fotoczuły, termoczuły lub ter-mograficzny i tektura -30192310-7 Taśmy barwiące do maszyn do pisania -30192800-9 Etykiety samoprzylepne -30192920-6 Płyn korekcyjny -30192160-0 Korektory -30192133-2 Temperówki do ołówków -30192130-1 Ołówki -30192121-5 Długopisy kulkowe -30192125-3 Pisaki -30192100-2 Gumki -30192150-7 Datowniki -30197220-4 Spinacze do papieru -30197320-5 Zszywacze -30197321-2 Usuwacz zszywek -30197330-8 Dziurkacze -30197620-8 Papier do pisania -30197621-5 Poduszka flipchart -30197630-1 Papier do drukowania -24910000-6 Kleje -30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby -39541130-6 Sznurek -22612000-3 Tusz kreślarski -22600000-6 Tusz -30192000-1 Wyroby biurowe -30199792-8 Kalendarze -44424200-0 Taśma przylepna -30197000-6 Drobny sprzęt biurowy -39263000-3 Wyposażenie biurek -39264000-0 Osprzęt do skoroszytów na akta lub do akt luzem -39241200-5 Nożyczki -30192000-1 Wyroby biurowe -22816000-3 Bloki papierowe -22830000-7 Zeszyty ćwiczeń Zakres rzeczowo - ilościowy zamówienia określają formularze cenowe stanowiące załączniki do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich części zamówienia): 1.Zamawiający kupuje, a Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnych dostaw materiałów biurowych: a)w partiach, b)w ramach bieżących potrzeb do siedzib Oddziałów ZUS wymienionych w pkt 2, c)na własny koszt, d)w ciągu 4 dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy, na podstawie zamówień asortymentowo - ilościowych, składanych przez Zamawiającego. Forma składania zamówienia: poczta elektroniczna lub fax. 2.Materiały biurowe będą dostarczane do: a)siedziby Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Matejki 22, w godz. od 8.00 do 12.00; b)siedziby Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. przy ul. Sikorskiego 42, w godz. od 8.00 do 12.00; c)siedziby Oddziału ZUS w Koszalinie przy ul. J. Fałata 30, w godz. od 8.00 do 12.00. 3.Wykonawca zobowiązuje się do transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Oddziału ZUS, jak również do rozładunku i wniesienia przedmiotu umowy do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 4.Zaoferowane materiały muszą posiadać fabryczne, nieuszkodzone, oryginalne opakowania jednostkowe producenta, zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania, z naniesionymi danymi technicznymi, jednoznacznie definiującymi materiał, jego parametry techniczne oraz datę ważności. 5.Wykonawca udziela 6 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, licząc od dnia każdej dostawy, oddzielnie dla każdej partii, z zastrzeżeniem, że termin ważności oferowanych materiałów biurowych nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty ich dostawy do siedziby Oddziału ZUS - oświadczenie - na formularzu oferty, 6.Zakres rzeczowy przedmiotu umowy określają formularze cenowe stanowiące załączniki do SIWZ, z zastrzeżeniem, że ilości poszczególnych materiałów podane w formularzach cenowych są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7.Częstotliwość dostaw jak również rodzaj i ilość materiałów biurowych określana będzie każdorazowo w zależności od potrzeb, w ramach przyjętego formularza cenowego, z zastrzeżeniem, że całkowite zapotrzebowanie na materiały biurowe łącznie w okresie obowiązywania umowy, nie może przekroczyć całkowitej wartości umowy. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych w danej partii materiałów i z tego powodu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 9.Wykonawca odpowiada za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia oraz za wszelkie ewentualne szkody wynikłe z jego użytkowania, a w szczególności uszkodzenie sprzętu. W przypadku uszkodzenia, którego przyczyną będzie używanie dostarczonych przez Wykonawcę materiałów biurowych, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów związanych z naprawą sprzętu oraz eks-pertyzą przyczyn uszkodzenia, poniesionych przez Zamawiającego. Ekspertyza i naprawa zostanie przeprowadzona przez serwis producenta sprzętu lub inny podmiot wskazany przez Zamawiającego. 10.Zamawiający dokona odbioru ilościowego, jakościowego i asortymentowego w dniu dostawy. Odbiór będzie potwierdzony na dokumencie wystawionym przez Wykonawcę i Protokole odbioru ilościowo - jakościowego stanowiącym załącznik do wzoru umowy. 11.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy. UWAGA W ZAKRESIE CZĘŚCI I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ODDZIAŁ ZUS W SZCZECINIE 1.nie ma możliwości wjechania z całą paletą wózkiem paletowym bezpośrednio do magazynu, 2.ze względu na zawieszone na poziomie -1 (piwnica) czujniki ppoż - tryskacze wody, ograniczona jest możliwość podjazdu pod magazyn samochodu ciężarowego 6 tony z uwagi na wysokość skrzyni ładownej. W takiej sytuacji pozostaje możliwość zwieźć materiały biurowe do magazynu na poziom -1 z poziomu 0 szybem windowym (towarowym), którego parametry pozwalają na zwiezienie 1 małej palety (tj. ok. 40 kartonów na palecie). Szyb windowy posiada tonaż 1000 kg, szerokość ok. 110 cm, głębokość ok. 190 cm, wysokość ok. 200 cm, 3.magazyn końcowy Oddziału ZUS w Szczecinie zlokalizowany jest w pok. 260, III p. ul. Matejki 22 w Szczecinie, 4.nie ma możliwości pomocy ze strony pracowników ZUS przy rozładunku towaru. Materiały równoważne (dot. wszystkich części zamówienia): 1)Zamawiający dopuszcza składanie materiałów równoważnych (nazwy własne materiałów podane w formularzu cenowym są przykładowe i określają klasę materiału). Wykonawca może zapropono-wać taki materiał, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co materiał określony w SIWZ, 2)podane typy materiałów są przykładowe, określające jakość, cechy techniczne i użytkowe, 3)oferowane materiały biurowe powinny posiadać właściwości jakościowe i estetyczne takie same lub lepsze niż materiały wymienione w formularzach cenowych stanowiących załączniki do SIWZ, 4)materiały muszą występować w jednostkach miary podanych przez Zamawiającego, 5)zaoferowane materiały biurowe muszą być równoważne pod względem jakości i wydajności materiałom biurowym zaproponowanym przez Zamawiającego, tj. muszą zapewniać bezawaryjną i bezproblemową pracę urządzeń. Materiały równoważne (dot. I części zamówienia) 1)dla materiałów z poz. 64-68, w części I przedmiotu zamówienia, do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy - na formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ pkt 5e, że oferowane materiały biurowe odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, zalecane są do stosowania przez producenta danego sprzętu, nie spowodują uszkodzenia maszyn będących w posiadaniu Zamawiającego, posiadają parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż oryginalne ze znakiem firmowym producenta materiałów (w przypadku zastosowania równoważników), 2)taśmy, kasety i korektory do maszyn liczących (poz. 64-68 części I przedmiotu zamówienia) muszą: - być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, kompletne, - być w opakowaniach stosowanych typowo dla danego materiału przez producenta, - posiadać znak firmowy producenta, zalecane do stosowania przez producenta danego sprzętu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie zamienników (dot. poz. 64-68 części I przedmiotu zamówienia)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.60.00-3, 22.81.63.00-6, 22.85.00.00-3, 22.85.10.00-0, 22.85.30.00-4, 22.99.33.00-0, 22.99.30.00-7, 30.19.23.10-7, 30.19.28.00-9, 30.19.29.20-6, 30.19.21.60-0, 30.19.21.33-2, 30.19.21.30-1, 30.19.21.21-5, 30.19.21.25-3, 30.19.21.00-2, 30.19.21.50-7, 30.19.72.20-4, 30.19.73.20-5, 30.19.73.21-2, 30.19.73.30-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Gorzowie Wielkopolskim (część II)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RODAN Sp z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13403,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17526,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Koszalinie (część III)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PapCom s.c. Z. Dobrodziej, Ł. Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4792,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4191,16

  • Oferta z najniższą ceną: 4191,16 / Oferta z najwyższą ceną: 4650,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.