eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka WieśWycena nieruchomosci gruntowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Wielka Wieś: Wycena nieruchomosci gruntowych
Numer ogłoszenia: 22460 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomosci gruntowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : Wycena nieruchomości gruntowych. W szczególności zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje: 1)wykonanie operatów szacunkowych działek niezabudowanych - ok. 15 opracowań 2)wykonanie operatów szacunkowych określających wartości działek gruntu przed i po wprowadzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wielka Wieś (Uchwała Nr XXXVIII/178/2005 Rady Gminy Wielka Wieś z dnia 11 marca 2005r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wielka Wieś) pozwalających na określenie opłaty o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.03.80.717 ze zm.) - ok. 80 opracowań Cel wyceny - sprzedaż i zakup działek, ustalenie wysokości opłaty planistycznej. Nieruchomości będące przedmiotem wyceny położone są w różnych miejscowościach (nie są zgrupowane w jednym kompleksie). Wykonawca we własnym zakresie pozyska materiały obejmujące dane ewidencji gruntów i budynków (wpisy z ewidencji gruntów i budynków, ksera map) oraz odpisów z księgi wieczystej. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć przeprowadzanie oględzin nieruchomości z udziałem stron postępowania w związku z wyceną dla potrzeb ustalenia opłaty planistycznej. Termin oględzin będzie wyznaczany przez Zamawiającego. Opłata planistyczna będzie naliczana w związku z uchwaleniem planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego nieruchomości w którym plan nie obowiązywał. Przedmiotem jednostkowego opracowania będzie pojedyncza działka lub kilka działek i udział w drodze dojazdowej do działki (działek) - jeśli były one przedmiotem zbycia w jednej umowie. Wykonawca zapewni swój udział w sprawach spornych z zakresu przedmiotu zamówienia przed wszystkimi organami administracyjnymi oraz przed sądami przez czas niezbędny do ich ostatecznego rozstrzygnięcia . Zamówienie publiczne poniżej 206 tys. euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00 - 74.23.19.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponad to Wykonawca musi a) mieć w dyspozycji rzeczoznawcę majątkowego posiadającego uprawnienia zawodowe do świadczenia usług objętych zakresem zamówienia . b) wykazać się w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem usługom obejmującym zakres zamówienia. Ocena spelnienia warunków nastąpi na podstawie analizy załączonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY /dot. WYKONAWCY/: 1.Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika (załączyć jeżeli dotyczy). 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 4 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wymagane minimum: rzeczoznawca majątkowy posiadający uprawnienia zawodowe do świadczenia usług objętych zakresem zamówienia . 7 Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8 Dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe osób które będą wykonywać zamówienie 9 Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 2 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem usługom obejmującym zakres zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania , zgodnie z treścią załącznika nr 5 - Doświadczenie - do niniejszej SIWZ 10. Dokumenty potwierdzające że wykazane usługi zostały wykonane z należytą starannością..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48 , Biuro Obsługi Interesantów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.