Ogłoszenie z dnia 2008-02-01
Celestynów: Zakup psów specjalnych dla potrzeb Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej - sprawa nr 6/2008
Numer ogłoszenia: 22454 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej, ul. Wojska Polskiego, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897906 w. 317, fax 022 7898291.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup psów specjalnych dla potrzeb Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej - sprawa nr 6/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 21 sztuk psów o szczególnych predyspozycjach do wyszukiwania narkotyków, materiałów wybuchowych i wartownicze.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.20.00.00 - 01.20.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 13.02.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi 3.760,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset sześćdziesiąt złotych).2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:1) w pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:38 1010 1010 0020 3313 9120 0000, Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł: --Wadium Przetarg: 3/2008--2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.3) Gwarancjach bankowych.4) Gwarancjach ubezpieczeniowych.5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).3. Wadium niezależnie od formy musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:1) upłynie termin związania oferta;2) zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego;3) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wniesienia.7. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert;2) który został wykluczony z postępowania;3) którego oferta została odrzucona.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizje bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie;2) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.11. Kopię dokumentu potwierdzającego złożenie wadium, a w przypadku innej formy niż pieniądz dokumentu wadialnego, Wykonawca załącza do oferty. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz oryginał dokumentu wadialnego składa do Głównego Księgowego WOFiTM, który dokonuje jego weryfikacji..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.5. Zasady zakupu i weryfikacji spełniania warunków przez przedmiot zamówienia określone została w --Regulaminie zasad pozyskiwania psów do służby w SZ RP-- stanowiącym załącznik do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano niżej)1) wypełniony formularz oferty zgodny w treści z wzorem stanowiącym -załącznik nr 1;2) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektem umowy oraz przyjęciu ich postanowień bez zastrzeżeń, oświadczenie o związaniu ofertą i aktualności dostarczonych zaświadczeń - załącznik nr 2;3) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3;4) zaakceptowany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (części) - załącznik nr 4;5) zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 5;6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym);7) Dowód tożsamości psa oraz aktualne świadectwo szczepień psa.2. Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą --za zgodność z oryginałem-- przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie.3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Wartość użytkowa psa określona podczas sprawdzianu w poszczególnych konkurencjach - 65
- 3. Więź miedzy psem a przewodnikiem dla którego kupowany jest pies - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: brak strony internetowej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej - Celestynów, ul. Wojska Polskiego 57, Celestynów..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej - Celestynów w Celestynowie, ul. Wojska Polskiego 57 (kancelaria jawna lub biuro przepustek) w dni robocze w godzinach 7.00 - 15.00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





