eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaDostawa antyspieniacza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-22

Wieliczka: Dostawa antyspieniacza
Numer ogłoszenia: 224505 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199117 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 278711, 012 2787132, faks 012 2787110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa antyspieniacza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres rzeczowy zamówienia a)Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, preparatu antyspieniającego ROMIS S-24 lub NALCO 131S niezbędnego do utylizacji wód zasolonych, w maksymalnej ilości 3000 kg. b)W ramach maksymalnej wielkości określonej w ppkt a, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu preparatu antyspieniającego w ilości 1800 kg. Zakup pozostałych 1200 kg zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 2.Wymagane właściwości preparatu antyspieniającego Preparat antyspieniający, którego dostawa stanowi przedmiot niniejszego zamówienia winien posiadać następujące właściwości: 1)rozpuszczalność w wodzie - tworzy zawiesiny (emulsje), 2)działanie przeciwpieniące - minimum 80%, 3)odczyn zbliżony do obojętnego lub obojętny, 4)może być stosowany bezpiecznie w produkcji spożywczej, 5)nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny. 3.Zasady dostawy 1.Preparat antyspieniający winien być dostarczany sukcesywnie, partiami na pisemne zlecenie Zamawiającego, w partiach nie mniejszych niż 250 kg i nie większych niż 500 kg. 2.Preparat antyspieniający, którego dostawa stanowi przedmiot zamówienia, winien być dostarczany w hobokach plastikowych, o pojemności 20 kg lub 25 kg, 3.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji złożonego przez Zamawiającego zlecenia w ciągu 3 dni roboczych, licząc od daty przekazania pisemnego zlecenia Wykonawcy faksem. O przekazaniu zlecenia Zamawiający jednocześnie powiadomi Wykonawcę telefonicznie. 4.W zleceniu każdorazowo Zamawiający określi ilość preparatu antyspieniającego, jaka winna zostać dostarczona w danej partii. 5.O przygotowaniu zlecenia, Wykonawca jest obowiązany powiadomić Zamawiającego, telefonicznie i faksem, nie później niż na 1 dzień roboczy przed wymaganym terminem dostarczenia. 6.Preparat antyspieniający winien być dostarczany do magazynu Zamawiającego, znajdującego się w Wieliczce przy Park Kingi 1. 7.Preparat antyspieniający winien być dostarczany w dni robocze, na I zmianie tj. w godz. 7.00 - 13.00. 8.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia preparatu antyspieniającego we własnym zakresie na swój koszt. 9.Wraz z jednostkowymi dostawami preparatu antyspieniającego, Wykonawca powinien dostarczyć: a)świadectwo jakości, zawierające informacje dotyczące okresu gwarancji na dostarczony preparat antyspieniający, która nie może być krótsza niż 5 miesięcy, licząc od daty dostarczenia danej partii preparatu antyspieniającego oraz warunki przechowywania preparatu antyspieniającego, b)datę produkcji preparatu antyspieniającego znajdującą się na etykietach opakowań..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROWIS-SYSTEM Spółka Jawna M. Siemiński i St. Wilk, ul. Mieckiewicza 56A, 42-500 Będzin, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 97770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97770,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.