Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Krynica-Zdrój: sukcesywne dostawy produktów mleczarskich
Numer ogłoszenia: 224466 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji , ul. Nitribitta 4, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 4712851, fax. 018 4715495.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium.krynica.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sanatorium.krynica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy produktów mleczarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy produktów mleczarskich w okresie 1.12.2008 do 30.11.2009.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział oferenci spełniający wymagania: a)Określone w art. 22 ust. 1 -Prawa zamówień publicznych(Dz.U.Nr.19 poz. 177 z dnia 09.02.2004), a także nie wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 w/w. ustawy. b)Prowadzą działalność zgodnie z przedmiotem zamówienia . c)Spełniają wymagania określone w dokumentacji przetargowej( SWIZ)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: )Właściwie wypełniona i podpisana oferta przetargowa.(załącznik nr 1 ) 2)Oświadczenie ,że oferent spełnia warunki art. 22 ust. 1 pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 pzp.(załącznik nr 6 ) 3)Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 4)Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków ,opłat lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub o wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego.-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 5)Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Informację z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności: - osób fizycznych - osób prawnych o których mowa w art.24 ust 1 pkt 3-8 ustawy Prawa Zamówień Publicznych- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 7) Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu.( załącznik nr 6 ) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona przez dostawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium.krynica.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Sanatorium MSW i A
ul.Nitribitta 4
33-380 Krynica Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat SP ZOZ Sanatorium MSW i A ul.Nitribitta 4 33-380 Krynica Zdró.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy i dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół im. Janusza Korczaka w Szydłowie
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej w Sokołach ul. Kościelna 5, 18-218 Sokoły w okresie od 08.09.2025r do 16.01.2026r"
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bolimowie w roku szkolnym 2025/2026"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie na rok szkolny 2025/2026
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i margaryn dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.