Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-16
Branice: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa: 1) materiałów medycznych jednorazowego użytku, 2) drobnego sprzętu medycznego, 3) pieluchomajtek dla Szpitala w Branicach
Numer ogłoszenia: 224447 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. ks. bp. Józefa Nathana w Branicach, ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice, woj. opolskie, tel. (077) 486 81 41 w. 476, fax (077) 486 84 46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbranice.biuletyn.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa: 1) materiałów medycznych jednorazowego użytku, 2) drobnego sprzętu medycznego, 3) pieluchomajtek dla Szpitala w Branicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa: 1) materiałów medycznych jednorazowego użytku, 2) drobnego sprzętu medycznego, 3) pieluchomajtek dla Szpitala w Branicach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 36.73.00.00 - Wyroby do jednorazowego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy Oryginalny kod CPV: 21.22.21.10 - Podpaski lub tampony Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.11.00 - Podpaski lub tampony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 13.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Sytuacja prawna i finansowa Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: a. iż, Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - pozyskane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Wykonawca musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 pkt 1-9 i ust 2 - Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. z późniejszymi zmianami. c. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust 1 - Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Doświadczenie zawodowe: - oferent musi udowodnić zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 3 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanym w pkt. I zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów złożonych przez oferenta w ofercie (wymienionych w części IV SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Wypełniony szczegółowo formularze oferty na załącznikach nr I, nr I/1, 1.2.Dane dotyczące wiarygodności prawnej oferenta: a)wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielem/ami firmy lub jeżeli jest on /oni wymieniony z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym, o którym mowa w pkt a)i z niego wynika pełnomocnictwo). Do niniejszego pełnomocnictwa nie ma zastosowania Ustawa o opłacie skarbowej, tym samym nie ma obowiązku wniesienia przez Oferenta opłaty skarbowej;. c)oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2006, Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) - załącznik nr II; d)wykaz ważniejszych zamówień w zakresie zgodnym lub podobnym z zakresem zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, na załączonym druku nr III wraz z co najmniej z trzema referencjami od poprzednich zamawiających zgodnie z wymogami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (pkt. III-2); e)zaparafowane istotne warunki umowy - zał. nr IV f)Świadectwo dopuszczenia do obrotu na polskim rynku lub oświadczenie Oferenta, że oferowany przez niego asortyment dopuszczony jest do obrotu na polskim rynku. g)Oświadczenie zawierające wyszczególnienie zastrzeżonych informacji (dokumentów) stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania z podaniem ich rodzaju oraz numeru strony oferty na której są zawarte, w przypadku gdy oferent dokonuje zastrzeżenia (załącznik nr I). h)Oferta wspólna niezależnie od kompletu dokumentów jakie składa Pełnomocnik, winna zawierać od poszczególnych wykonawców występujących wspólnie, następujące dokumenty: oświadczenie z art.22 i 24 P.z.p.; odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 3 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia(doświadczenie zawodowe). Natomiast oferta składana przez spółkę cywilną, niezależnie od kompletu dokumentów składanych przez spółkę winna zawierać od poszczególnych wspólników spółki cywilnej następujące dokumenty: odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 a składa odpowiedni dokument, lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: -Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbranice.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 48-140 Branice, ul. Szpitalna 18 oraz na w/w stronie internetowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pok. 4 (sekretariat) w terminie do dnia: 28.11.2007r.do godz. 10:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku dostawa do Apteki Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego w Opolu ul. Wodociągowa 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pozostałego sprzętu jednorazowego uzytku, dostawa do Apteki Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego w Opolu ul. Wodociągowa 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieluchomajtek, dostaw do Magazynu Samodzielnego Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Ks. Biskupa J. Nathana w Branicach ul. Szpitalna 18.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.21.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





