To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-25
Szczecin: Druk materiałów promocyjnych Opery na Zamku w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 224379 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8874 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4348102, 4348135, faks 91 4348133.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów promocyjnych Opery na Zamku w Szczecinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Druk materiałów promocyjnych Opery na Zamku w Szczecinie, wedle poniższego zestawienia: 1) Plakaty B1 a) Ilość wzorów: 35 b) Minimalny nakład druku jednego wzoru 60 c) Nakład łączny jednego wzoru: 100 szt. d) Format B1 (707 x 1000 mm) e)Papier kreda 175 g na m2, błysk f) Kolor 4 na 0 g) Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub eps lub jpg lub tiff h)Ostateczna akceptacja projektu do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę testowego proofa w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP Zamawiającego i)Termin realizacji: wg. potrzeb Zamawiającego j) Czas realizacji: 3 dni od momentu wysłania zlecenia drogą e-mail do Wykonawcy 2) Plakaty A3 a) Ilość wzorów: 15 b) Minimalny nakład druku jednego wzoru: 50 szt. c) Nakład łączny druku jednego wzoru: 60 szt. d) Format A3 e) Papier kreda 175 g na m2, błysk f) Kolor 4na 0 g) Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub eps lub jpg lub tiff h) Ostateczna akceptacja projektu do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę testowego proofa w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP Zamawiającego i) Termin realizacji: wg. potrzeb Zamawiającego j) Czas realizacji: 3 dni od momentu wysłania zlecenia drogą e-mail do Wykonawcy 3) Plakat A4 a) Ilość wzorów: 15 b) Minimalny nakład druku jednego wzoru: 150 szt. c)Nakład łączny jednego wzoru: 200 szt. d) Format A4 e) Papier 170 g na m2, błysk f) Kolor 4na 0 g) Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub eps lub jpg lub tiff h) Ostateczna akceptacja projektu do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę testowego proofa drogą email lub zamieszczeniu go na FTP Zamawiającego i) Termin realizacji: wg. potrzeb Zamawiającego j) Czas realizacji: 3 dni od momentu wysłania zlecenia drogą e-mail do Wykonawcy 4) Plakat A1 a) Ilość wzorów: 15 b) Minimalny nakład druku jednego wzoru: 5 szt. c) Nakład łączny jednego wzoru: 5 szt. d) Format A1 e)Papier 170 gna m2, błysk f) Kolor 4na 0 g) Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub eps lub jpg lub tiff h) Ostateczna akceptacja projektu do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę testowego proofa drogą email lub zamieszczeniu go na FTP Zamawiającego i) Termin realizacji: wg. potrzeb Zamawiającego j) Czas realizacji: 3 dni od momentu wysłania zlecenia drogą e-mail do Wykonawcy 5) Afisz B1 a) Ilość wzorów: 12 b) Minimalny nakład druku jednego wzoru: 100 szt. c) Nakład łączny jednego wzoru: 100 szt. d) Format B1 (707 x 1000 mm) e) Papier kreda 175 g na m2, błysk f) Kolor 2na0 (Czarny + Pantone 187) g) Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub eps lub jpg lub tiff h) Ostateczna akceptacja projektu do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę testowego proofa w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP Zamawiającego i)Termin realizacji: wg. potrzeb Zamawiającego j) Czas realizacji: 3 dni od momentu wysłania zlecenia drogą e-mail do Wykonawcy 6) Plakat 2B0 a) Ilość wzorów: 5 b)Minimalny nakład druk jednego wzoru: 26 szt. c) Nakład łączny jednego wzoru: 52 szt. d) Format: (1700 x 1920 mm) e)Papier blueback, 115 g na m2, mat f) Kolor 4 na 0 g) Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub eps lub jpg lub tiff h)Ostateczna akceptacja projektu do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę testowego proofa w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP Zamawiającego i)Termin realizacji: wg. potrzeb Zamawiającego j)Czas realizacji: 5 dni od momentu wysłania zlecenia drogą e-mail do Wykonawcy 7) Program grubszy a) Ilość wzorów 10 b) Minimalny nakład druku jednego wzoru: 200 szt. c) Nakład łączny jednego wzoru: 500 szt. d) Format: 210 x 240 mm (wysokość 240 mm) e)Oprawa grzbietowa klejona f) Okładka 4 na 4 (papier 250-300 g na m2, uszlachetniona folia na lakier UVna laminat) g) Strony 4 na 4 (papier 115 g na m2), błysk h) Objętość stron: - wariant nr.1: od 24 do 32 stron - łączny nakład jednego wzoru 1000 szt. - wariant nr. 2: od 40 do 48 stron - łączny nakład jednego wzoru 500 szt. - wariant nr. 3: od 48 do 56 stron - łączny nakład jednego wzoru 2000 szt. - wariant nr. 4: od 64 do 72 stron - łączny nakład jednego wzoru 1500 szt. h) W przypadku mniejszej ilości stron niż 24 okładka zeszytowa i) Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub eps lub jpg lub tiff j)Ostateczna akceptacja projektu do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę testowego proofa w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP Zamawiającego k) Termin realizacji: wg. potrzeb Zamawiającego l)Czas realizacji: 5 dni od momentu wysłania zlecenia drogą e-mail do Wykonawcy 8) Program zwykły a) Ilość wzorów: 12 b) Minimalny nakład druku jednego wzoru: 200 szt. c)Nakład łączny jednego wzoru: 500 szt. d)Format: szerokość 420 x wysokość 240 mm - po złożeniu: szerokość 210x wysokość 240 mm) e) Druk 4 na 4 (papier kreda 350 gr na m2, + powłoka dyspersyjna na laminat) f) Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub eps lub jpg lub tiff g) Ostateczna akceptacja projektu do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę testowego proofa w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP Zamawiającego h) Termin realizacji: wg. potrzeb Zamawiającego i)Czas realizacji: 3 dni od momentu wysłania zlecenia drogą e-mail do Wykonawcy. 9) Repertuar grubszy a) Ilość wzorów: 2 b) Minimalny nakład druku jednego wzoru: 1000 szt.c) Nakład łączny jednego wzoru: 2000 szt. d) Format: 210 x 240 mm (wysokość 240 mm) e) Oprawa grzbietowa klejona f) Okładka 4 na 4 (papier 250-300 g na m2, uszlachetniona folia na lakier UV na laminat) g) Strony 4 na 4 (papier 115 g na m2), błysk h) Objętość stron: od 64 do 72 stron i) W przypadku mniejszej ilości stron niż 24 okładka zeszytowa j) Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub eps lub jpg lub tiff k) Ostateczna akceptacja projektu do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę testowego proofa w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu projektu na FTP Zamawiającego l) Termin realizacji: wg. potrzeb Zamawiającego m) Czas realizacji: 5 dni od momentu wysłania zlecenia drogą e-mail do Wykonawcy 10) Ulotka A4 do DL a) ilość wzorów: 10 b) Minimalny nakład druku jednego wzoru: 6000 szt. c) Nakład łączny jednego wzoru: 7000 szt. d) Format A4 łamany na 3 do DL (99 x 210 mm) e) Papier 170 g na m2, błysk f) Kolor 4na4 g) Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub eps lub jpg lub tiff h) Ostateczna akceptacja projektu do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę testowego proofa w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP Zamawiającego i) Termin realizacji: wg. potrzeb Zamawiającego j) Czas realizacji: 3 dni od momentu wysłania zlecenia drogą e-mail do Wykonawcy 11) Ulotka DL a) Ilość wzorów: Ilość wzorów: 15 b) Minimalny nakład druku jednego wzoru: 1500 szt. c) Nakład łączny jednego wzoru: 3000 szt. d) DL (99 x 210 mm) e) Papier 170 g na m2, błysk f)Kolor 4 na 4 g) Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub eps lub jpg lub tiff h) Ostateczna akceptacja do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę testowego proofa w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP Zamawiającego i) Termin realizacji: wg. potrzeb Zamawiającego j) Czas realizacji: 3 dni od momentu wysłania zlecenia drogą e-mail do Wykonawcy 12) Zaproszenia DL a) Ilość wzorów: 10 b) Minimalny nakład druku jednego wzoru: 150 szt.c) Nakład łączny jednego wzoru: 300 szt. d) DL (99 x 210 mm) e)Papier kreda 250-300 g na m2, błysk f) Kolor 4na4 g) Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub eps lub jpg lub tiff h) Ostateczna akceptacja do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę testowego proofa w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP Zamawiającego i) Termin realizacji: wg. potrzeb Zamawiającego j) Czas realizacji: 3 dni od momentu wysłania zlecenia drogą e-mail do Wykonawcy 13) Koperty DL a) Ilość wzorów: 25 b) Minimalny nakład druku jednego wzoru: 200 szt. c)Nakład łączny jednego wzoru: 500 szt. d) Format 85 x 55 mm (wizytówki pionowe) e) Papier 300 g na m2, gładki matowy f) Kolor 4na1 g) Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub eps lub jpg lub tiff. h) Ostateczna akceptacja do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę testowego proofa w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP Zamawiającego i) Termin realizacji: wg. potrzeb Zamawiającego j) Czas realizacji: 3 dni od momentu wysłania zlecenia drogą e-mail do Wykonawcy 14) Koperty C4 a) Ilość wzorów: 1 b) Minimalny nakład druku: 2500 szt. c) Nakład łączny: 2500 szt. 15) Wizytówki a) Ilość wzorów: 35 b) Minimalny nakład druku: 30 szt. c) Nakład łączny: 2500 szt. d) Format 85 x 55 mm (wizytówki pionowe) e) Papier 300 g na m2, gładki matowy f) Kolor 4 na 1 g)Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub eps lub jpg lub tiff h) Ostateczna akceptacja do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę testowego proofa w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP Zamawiającego i) Termin realizacji: wg. potrzeb Zamawiającego j) Czas realizacji: 3 dni od momentu wysłania zlecenia drogą e-mail do Wykonawcy 16) Papier Firmowy A4 a) Ilość wzorów: 1 b) Minimalny nakład druku: 2500 szt. c) Nakład łączny: 2500 szt. 17) Roll-up a) Ilość wzorów: 3 b) Minimalny nakład druku jednego wzoru: 2 szt. c) Nakład łączny jednego wzoru: 3 szt. d) Szerokość kasety: 1000 mm e) Wysokość: 2000 mm f) Druk 4 na 0 g) Materiał banerowy, 470 gr na m2 h) Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub eps lub jpg lub tiff i) Ostateczna akceptacja do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę testowego proofa w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP Zamawiającego j)Termin realizacji: wg. potrzeb Zamawiającego k)Czas realizacji: 5 dni od momentu wysłania zlecenia drogą e-mail do Wykonawcy 18) Banery na rusztowanie hali a) Ilość wzorów: 10 b) Minimalny nakład druku jednego wzoru: 2 szt. c) Nakład łączny jednego wzoru: 2 szt. d) Format 11,80 x 4,65 m e) Druk 4 na 0 f) Materiał siatka MESH, 360 gr na m2 g) Wykończenie zgrzewane lub zszywane h) Oczkowanie co 55 cm i) Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub eps lub jpg lub tiff j) Ostateczna akceptacja do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę testowego proofa w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP Zamawiającego k) Termin realizacji: wg. potrzeb Zamawiającego l) Czas realizacji: 5 dni od momentu wysłania zlecenia drogą e-mail do Wykonawcy 19) Banery na siatce MESH a) Ilość wzorów: 30 b) Minimalny nakład druku: 1 szt. c) Nakład łączny: 50 szt. 20) Banery PCV a) Ilość wzorów: 20 b) Minimalny nakład druku: 1 szt. c) Nakład łączny: 10 szt. 21) Nadruk na płycie PCV a) Ilość wzorów: 60 Minimalny nakład druku jednego wzoru: 1 szt. b) Nakład łączny jednego wzoru: 1 szt. c)Rozmiar - szer. 93 cm na wys. 120 cm d) Druk 4 na 0 e) Płyta PCV o grubości 55mm f) Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub eps lub jpg lub tiff g) Ostateczna akceptacja do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę testowego proofa w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP Zamawiającego h) Termin realizacji: wg. potrzeb Zamawiającego i) Czas realizacji: 5 dni od momentu wysłania zlecenia drogą e-mail do Wykonawcy 22) Zdrapki a) Ilość wzorów: 6 b) Minimalny nakład druku: 200 szt. c) Nakład łączny: 1600 szt. 23) Oklejki na słupy (słup góra) a) Ilość wzorów: 2 b) Minimalny nakład druku: 30 c) Nakład łączny: 60 24) Oklejki na słupy (słup dół) a) Ilość wzorów: 2 b) Minimalny nakład druku: 30 c) Nakład łączny: 60 25) Oklejki na słupy (słup środek) a) Ilość wzorów: 2 b) Minimalny nakład druku: 30 c) Nakład łączny: 120 26) Torby upominkowe a) Ilość wzorów: 5 b) Minimalny nakład druku: 100 c) Nakład łączny: 1000.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drukarnia KADRUK S.C. Kotarski Mariusz, Kotarska Irena, Romera 10 E, 71-246 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 213903,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 224431,50
Oferta z najniższą ceną: 224431,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1153294,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa zabezpieczenia medycznego dla żołnierzy i pracowników RON 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
- Dostawę warzyw, owoców i jaj/wyrobów garmażeryjnych dla SP 7 im. Heleny Raszki w Szczecinie w podziale na części.
- "Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu chłodniczego, gastronomicznego, urządzeń do obróbki termicznej dla służby żywnościowej z podziałem na trzy części".
- Dostawa urządzeń zabezpieczających infrastrukturę informatyczną ZUW i JAZ dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Dostawa systemu do wizualizacji i archiwizacji żeli oraz systemu do dokumentacji żeli dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- TP-49/25 Dostawa stołu operacyjnego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa papieru zabezpieczonego przeznaczonego do drukowania dyplomów i świadectw dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- Sukcesywne dostawy asortymentu różnych druków na potrzeby bieżącej pracy Narodowego Instytutu Kardiologicznego Stefana kardynała Wyszyńskiego - Państwowego Instytutu Badawczego
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





