Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-16
Lubowidz: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Bądzynie ogłasza przetarg na wykonanie Remontu instalacji technologicznej kotłowni w Domu Pomocy Społecznej w Bądzynie.
Numer ogłoszenia: 224365 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Bądzyn 75, 09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie, tel. 0-23 6593997, fax 0-23 6593865.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dps-badzyn@interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Bądzynie ogłasza przetarg na wykonanie Remontu instalacji technologicznej kotłowni w Domu Pomocy Społecznej w Bądzynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont instalacji technologicznej kotłowni w Domu Pomocy Społecznej w Bądzynie. Remont kotłowni obejmuje: -demontaż istniejącego kotła wraz z armaturą, - dostawa i montaż komina stalowego, - dostawa i montaż dwóch kotłów stalowych wodnych opalanych ekogroszkiem lub peletem z palnikiem retortowym o mocy znamionowej kazdy do 180kW, - instalacja właściwej armatury
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - 2.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CENA-100%
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświdczenie własciwego naczelnika urzędu Skarbowego oraz własciwego oddziału Zakladu ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawionych nie wczesniej niz 3 miesiące przed upływem terminu skladania ofert, 3. Wykaz wykonanych robot budowlanychw okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczecia postepowania o udzielenie zamowienia, a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartościa robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty budowlane zostały wykonane nalezycie, 4. Kopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia potwierdzające przynalezność do Izby Inzynierów Budownictwa, wykaz osob i podmiotów, które będą wykonywac zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu o treści zgodnej z okresloną w załączniku nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin-powiat.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Bądzynie pok.nr 115 09-304 Lubowidz woj. mazowieckie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Bądzynie 09-304 Lubowidz pok.115.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- MODERNIZACJA ROZDZIELNI ELEKTRYCZNEJ WSzZ w PŁOCK
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na ujęciu wody
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Malowanie korytarzy i klatki schodowej w budynku Urzędu Gminy w Wierzchosławicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





