Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-25
Głubczyce: Dostawa materiałów elektrycznych i pieców akumulacyjnych z dynamicznym rozładowaniem
Numer ogłoszenia: 224305 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Głubczyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Pocztowa 8, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852242, faks 077 4852242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gtbs.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednoosobowa spółka jednostki sam.terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów elektrycznych i pieców akumulacyjnych z dynamicznym rozładowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów elektrycznych oraz pieców akumulacyjnych z dynamicznym rozładowaniem wraz z naściennymi regulatorami temperatury. Szczegółowe zestawienie materiałów zawarto w załączniku nr 1a do SIWZ - formularz cenowy. Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe materiały do m. Głubczyce, miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca poniesie koszty załadunku, transportu i rozładunku materiałów, w tym również koszty przesyłki kurierskiej. Na dostarczone materiały Wykonawca przedstawi wymagane prawem budowlanym dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do stosowania w budownictwie, tj. deklaracje, certyfikaty, atesty. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na dostarczony towar na okres co najmniej 60 m-cy dla pieców akumulacyjnych, dla pozostałych materiałów stosownie do okresu gwarancji określonego przez producenta. 6Wraz z materiałami Wykonawca dostarczy instrukcje montażu oraz karty gwarancyjne urządzeń. Podane ilości materiałów posłużą wyłącznie do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowią ze strony zamawiającego zobowiązania do zakupu materiałów w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu odstąpienia od zakupu przez zamawiającego przewidywanej ilości czy też niektórych materiałów. Ceny przedstawione w formularzu cenowym będą stałe przez okres obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza zmiany cen jednostkowych Wymagania minimalne pieców akumulacyjnych: 1) obudowa z blachy stalowej malowanej proszkowo w kolorze jasnym 2) wysokowydajna cicha dmuchawa promieniowa 3) możliwość wyboru stopnia naładowania w trybie pracy ze zdalnym sterownikiem 4) sterowanie rozładowaniem pieca za pomocą zewnętrznych naściennych regulatorów temperatury natomiast w 4 piecach o mocy 1,2kW za pomocą wbudowanych regulatorów temperatury. Zamawiający wymaga dostępu do autoryzowanego serwisu pieców akumulacyjnych. Wymaga się przyjazdu autoryzowanego serwisanta w ciągu 24 godzin, licząc od pisemnego zgłoszenia usterki pocztą elektroniczną..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz oferty, wypełniony formularz cenowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnych zmian umowy oraz określa warunki takiej zmiany: 1) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gtbs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Głubczyckie TBS Sp. z o.o. ul. Pocztowa 8, 48-100 Głubczyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Głubczyckie TBS Sp. z o.o. ul. Pocztowa 8, 48-100 Głubczyce, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- "Wzrost Mobilności na obszarze Subregionu Południowego - Budowa ścieżki rowerowej Opawica - Pielgrzymów" w formie "Zaprojektuj i wybuduj".
- "Wspólnie przeciw zagrożeniom klimatycznym" - doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych w powiecie głubczyckim
- "Remont sanitariatów w budynku Internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Głubczycach"
- Termomodernizacja budynku gminnego przy ul. Kozielskiej 19 w Głubczycach.
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na organizacji wydarzenia pod nazwą Made in Wroclaw
- Termomodernizacja budynku publicznego Gminy Susz w miejscowości Kamieniec
- "Utworzenie w gminie Krzeszowice FABLABU z 4 innowacyjnymi pracowniami"
- Zakup sprzętu fotograficznego, skanera dziełowego A2 i skanera dziełowego A2 wraz z komputerem i monitorem na potrzeby digitalizacji i udostępniania zbiorów archiwalnych
- Dostawa 3 mobilnych punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w 4 obiektach SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektów
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.