Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-18
Szczytna: Usługi z zakresu obsługi kotłowni i sprzątania w obiekcie Nadleśnictwa Zdroje w Szczytnej ul. Krótka 5 na okres 3 lat
Numer ogłoszenia: 224283 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zdroje , ul. Krótka 5, 57-330 Szczytna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8683270, fax. 074 8684172.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/zdroje.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu obsługi kotłowni i sprzątania w obiekcie Nadleśnictwa Zdroje w Szczytnej ul. Krótka 5 na okres 3 lat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I : Obsługa kotłowni w Szczytnej przy ul. Krótka 5 - kod CPV - 50 72 10 00 - 5 - kotłownia opalana drewnem, wyposażona w dwa kotły typu WE ca IV, o mocy 0,532 MW razem (Kotły typu WE ca IV są kotłami wodnymi). - okres grzewczy od 01 października do 30 kwietnia, - przygotowanie i transport opału do hali kotłów należy do obowiązków Wykonawcy; - dostarczenie opału do składu opałowego przy kotłowni należy do Zamawiającego. - wyładunek materiału opałowego oraz wywóz odpadów popaleniskowych leży po stronie Zamawiającego, - Wykonawcy udostępnione zostanie nieodpłatnie pomieszczenie dla osób zajmujących się obsługą kotłowni, - dzienne zużycie paliwa stałego ( drewno ) wynosi średnio ca 2.5 m3 - paliwo ( drewno ) podawane jest do kotłów ręcznie. - ilość osób do obsługi kotłowni ustala Wykonawca Zadanie II : Sprzątanie pomieszczeń biurowych siedziby Nadleśnictwa w Szczytnej - kod CPV - 74 75 00 00 - 1 przy ul. Krótka 5. - ogólna powierzchnia do sprzątania - 654,00m2 ( załącznik 1 - protokół z pomiaru powierzchni z dnia 21-11-2007r.) - częstotliwość sprzątania : codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 14:30, - comiesięczne dwustronne mycie okien o pow. 117,36m2, - środki czystości i higieny własnością Wykonawcy.( trzy pomieszczenia sanitarno-higieniczne z trzema umywalkami i trzema muszlami ustępowymi plus jeden pisuar, pomieszczenia wyposażone są w dozowniki na mydło w płynie ( 3 szt. ) o poj. 0,5l każdy, pojemniki na ręczniki papierowe-jednorazowe ( 3szt.) i pojemniki na papier toaletowy w bębnie ( 3 szt. ). Ilość osób przebywających jednorazowo w Nadleśnictwie około 30. - Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, aby środki czystości posiadały atest. - atesty nie należy dołączać do oferty. - za zużytą energię elektryczną koszty będzie ponosił Zamawiający. - okna wykazane w SIWZ podlegające myciu są otwierane do środka. - Wykonawca musi zaopatrywać toalety w kostki zapachowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 74.75.00.00 - 74.75.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 7700.00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykaz personelu Osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia wymagane przepisami prawa. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3 Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4 Wykaz wykonanych dostaw lub usług Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - co najmniej 2 usługi 5 Wykaz personelu Sporządzić wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia w tym posiadających uprawnienia wymagane przepisami prawa lub Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot 6 Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu 7 Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia 8 Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/zdroje.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Zdroje
ul. Krótka 5
57-330 Szczytna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SZCZYTNA
więcej: przetargi SZCZYTNA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.