eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDruk kalendarzy ściennych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Rzeszów: Druk kalendarzy ściennych
Numer ogłoszenia: 224279 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Podkarpackie , al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, faks 017 8501701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpackie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk kalendarzy ściennych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: druk kalendarzy ściennych zgodnie z poniższym zakresem: 1). Kalendarz 13 planszowy Parametry techniczne kalendarza -format poziomy 48cm x 62-63 cm -na 1 stronie kalendarium na 1 miesiąc -objętość: 13 kart (12 kart + jedna okładka) -zadruk kart (12 x ) 5/0 (cmyk+srebro+TWIN/0); zadruk okładki: 5/5 (cmyK+srebro/cmyk+srebro) gdzie TWIN = specjalny zespół dwóch lakierów, z których matowy daje efekt delikatnej matowej jedwabistości, a błyszczący jest podobny efektem do UV błyszczącego, -papier: środek - kreda błysk 300 g -papier: okładki - kreda błysk 300 g -oprawa: Spirala metalowa wzdłuż dłuższego boku z przywieszką -inne: 1/4 plecków = tekturka na podstawki do piwa -nakład 4500 szt. 2). Kalendarz 7 planszowy Parametry techniczne kalendarza -format pionowy 32cm x 68-69 cm -na 1 stronie kalendarium na 3 miesiące -objętość: 7 kart (6 kart + jedna okładka) -zadruk kart i okładki: 4/4 (cmyk/cmyk) + lakier zabezpieczający dyspersyjny -papier: środek - kreda błysk 300 g -papier: okładki - kreda błysk 300 g -oprawa: spirala metalowa wzdłuż krótszego boku z przywieszką -inne: plecków 15 cm z tekturki na podstawki do piwa -nakład 2800 szt. Łączny nakład kalendarzy: 7300 egzemplarzy Zamawiający dostarczy Wykonawcy w wersji elektronicznej składy graficzne kalendarzy będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca sporządzi z dostarczonych plików PDF proofy impozycyjne wszystkich stron kalendarzy i proofy kolorystyczne pierwszych stron kalendarzy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, , tj. do dnia 07.12. 2009 r., do godz. 10:00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póz. zm.). 2. Wykonali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Pod pojęciem usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: usługi w zakresie drukowania kalendarzy. Wykonawca musi wykazać się realizacją: jednej takiej usługi o wartości minimum 85.000 zł. brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów, o których mowa w § 4 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa stosowne dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605 z póz. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wojewodztwo-podkarpackie/zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35 - 010 Rzeszów - pok. 207.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35 - 010 Rzeszów - pok. 207..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.