Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gostyń: uzupełnienie treści numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków miasta Gostynia Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Gostyniu, do kontaktów: Roman Sikorski, Joanna Czakańska, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752518, 5752519, fax 065 5725475. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): ww.podgik.gostyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: uzupełnienie treści numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków miasta Gostynia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Gostyń. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Uzupełnienie treści numerycznej mapy ewidencyjnej o budynki, porównanie części opisowej z częścią kartograficzną i stanem na gruncie, podział mapy sekcyjnej na arkusze ewidencyjne 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1071 ha opracowana w zakresie treści budynkowej mapy ewidencyjnej - szacowana liczba budynków 6000 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów przy zastosowaniu kreterium "spełnia / nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Formularz ofertowy 3. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. 5. Odpis właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert, 7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz. 1661 ze zmianami) 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz osób, które będą realizować zamówienie ze strony wykonawcy oraz podwykonawców 10. Wykaz wykonanych przez wykonawcę lub wskazanego podwykonawcę w ostatnich trzech latach (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem nazwy zadania, wartości, numeru KERG oraz obszaru opracowania. 11. Wykaz potencjału technicznego (w tym stacje robocze z programem GEO-INFO V, program do kalibracji i obsługi plików restartowych) będącego do dyspozycji oferenta i umożliwiającego wykonania niniejszego zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podgik.gostyn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 11:00, Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ul. Wrocławska 266, 63-800 Gostyń, pok. nr 80.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.04.2007.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Modernizacja kanalizacji deszczowej w ul. Wielkopolskiej w Gostyniu
- Utwardzenie dróg gminnych
- Dostawa wyrobów niemedycznych.
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Gminy Gostyń w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Gostyń"
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Goli na Żłobek Miejski w Gostyniu - Filia w Goli - Program Aktywny Maluch
- Przebudowa oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Daleszynie
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków części jednostki ewidencyjnej 143004-2 Orońsko- część 4.
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla części obrębów powiatu Gdańskiego
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: (3 części) 1) Telaki, gmina Kosów Lacki 2) Skibniew-Kurcze, gmina Sokołów Podlaski 3) Rogów, gmina Repki
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP 4314W od msc. Majdan, gm. Wołomin do msc. Ręczaje Polskie, gm. Poświętne"
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Dobrowoda oraz Mikułowice, gm. Busko-Zdrój - obszar wiejski"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Grzymki w gminie Stupsk
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.