Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Lublin: Opracowanie zmian jednostkowych w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz Miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego gminy Głusk w granicach wybranych sołectw.
Numer ogłoszenia: 224206 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głusk , ul. Głuska 140, 20-380 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7518760, fax. 081 7518650.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmian jednostkowych w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz Miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego gminy Głusk w granicach wybranych sołectw..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie w niezbędnym zakresie jednostkowych zmian w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i Miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego gminy Głusk w granicach sołectw: Zadanie I. wg. Uchwał Rady Gminy Głusk Nr XXIV/151/08 z dnia 20 czerwca 2008r. i Nr XXIV/153/08 z dnia 20 czerwca 2008r. o przystąpieniu do zmian a) Kolonia Wilczopole o całkowitej powierzchni 886,10 ha, b) Wilczopole o całkowitej powierzchni 531,00 ha, c) Kliny o całkowitej powierzchni 289,36 ha, d) Majdam Mętowski o całkowitej powierzchni 422,77 ha, e) Głusk o całkowitej powierzchni 29,15 ha, f) Abramowice Kościelne o całkowitej powierzchni 49,15 ha. Zadanie II. wg. Uchwał Rady Gminy Głusk Nr XXIV/152/08 z dnia 20 czerwca 2008r. i Nr XXIV/154/08 z dnia 20 czerwca 2008r. o przystąpieniu do zmian a) Mętów o całkowitej powierzchni 784,59 ha, b) Żabia Wola o całkowitej powierzchni 116,92 ha, c) Dominów o całkowitej powierzchni 400,00 ha, d) Ćmiłów o całkowitej powierzchni 361,01 ha, e) Głuszczyzna o całkowitej powierzchni 348,22 ha, f) Wólka Abramowicka o całkowitej powierzchni 208,06 ha. Opis przedmiotu zamówienia: Zmianami jednostkowymi w studium uwarunkowań i planie zagospodarowania przestrzennego gminy Głusk objęte są następujące sołectwa: Kolonia Wilczopole, Wilczopole, Kliny, Majdam Mętowski, Głusk, Abramowice Kościelne (zgodnie z podjętą przez Radę Gminy Głusk Uchwałą Nr XXIV/151/08 z dnia 20 czerwca 2008r. i Uchwałą Nr XXIV/153/08 z dnia 20 czerwca 2008r. o przystąpieniu do zmian) oraz sołectwa: Mętów, Żabia Wola, Dominów, Ćmiłów, Głuszczyzna, Wólka Abramowicka ( zgodnie z Uchwałami Rady Gminy Głusk Nr XXIV/152/08 z dnia 20 czerwca 2008r. i Nr XXIV/154/08 z dnia 20 czerwca 2008r. o przystąpieniu do zmian)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00 - 74.25.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 3) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia tj: głównym projektantem wpisanym na listę członków właściwej Izby Urbanistów oraz osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. 4) posiadają doświadczenie w sporządzaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, rozumiane jako wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu złożenia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch prac obejmujących pow. min. 50 ha każda z zakresu planowania przestrzennego . Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców: 1) Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. 2) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności : pod uwagę będą brane oferty , w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności z charakterem zamówienia. 3) W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia: pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano co najmniej dwie prace obejmujące pow. min. 50 ha każda z zakresu planowania przestrzennego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz zostały potwierdzone referencjami, że wykonane były należycie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest złożyć w formie określonej w rozdz. XII i terminie wskazanym w rozdz. XIII niniejszej SIWZ: Ofertę na formularzu wg wzoru określonego w załączniku Nr 1 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; c) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji w zakresie opisanym w rozdz. VII SIWZ, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje tj. uprawnienia do projektowania oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert), w przypadku głównego projektanta aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Urbanistów (ważne na dzień otwarcia ofert), Wymagana forma dokumentów: wykaz - oryginał, pozostałe dokumenty wymienione w tym punkcie - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę d) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu złożenia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch prac z zakresu planowania przestrzennego o pow. min. 50 ha każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie - według wzoru określonego w zał. Nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. Uwaga! Za usługi wykonane w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, uważa się usługi wykonane, których - w przypadku planów miejscowych - publikacja w Dzienniku Urzędowym miała miejsce w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od daty upływu terminu składania ofert. 4. W przypadku, gdy osoba składająca ofertę nie jest, z mocy prawa, osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy załączyć pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza (zgodnie z art.98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie - Dz. U. z 2002r. Nr 42, poz.369 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/glusk/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140 20-385 Lublin pok. Nr 5a.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140 20-385 Lublin pok. Nr 1 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa dla Straży Miejskiej Miasta Lublin pojazdu służbowego z zabudową
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy nawierzchni ul. Konstantynów w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Produkty lecznicze zawierające substancje czynną Lebrykizumabum finansowany w ramach programu lekowego B.124 leczenie chorych z atopowym zapaleniem skóry.
- ZZP.260.1.26.2025_Dostawa i montaż platform dla osób ze szczególnymi potrzebami (ograniczoną mobilnością) wraz z usługą serwisową na obiektach MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.
- Opracowanie oraz kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej o charakterze wizerunkowym, o szerokim zasięgu, mającej na celu budowanie i wzmacnianie rozpoznawalności Branżowego Centrum...
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.