Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Bydgoszcz: PRZEBUDOWA ULIC BYDGOSZCZY- WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH NA UL.SZUBIŃSKIEJ I DOJAZDACH DO WIADUKTÓW WARSZAWSKICH
Numer ogłoszenia: 224204 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej , ul. Fordońska 120, 85-739 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, fax. 052 5822363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULIC BYDGOSZCZY- WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH NA UL.SZUBIŃSKIEJ I DOJAZDACH DO WIADUKTÓW WARSZAWSKICH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA: Roboty rozbiórkowe a) chodniki i opaska - 595 m2 b) krawężnik 15x30x100cm - 580 m + 740 m = 1 320 m c) obrzeża betonowe 8x30x100cm - 720 m Materiał rozbiórkowy tj. krawężniki, płytki betonowe z chodników i opaski, odwieźć na plac składowy przy ul. Witebskiej 18 Roboty uzupełniające Regulacja istniejących urządzeń podziemnych i odwadniających bez ich wymiany, przy czym studnie w jezdni ul. Szubińskiej pozostają w zakresie gestorów sieci. Uzupełnienie brakującej ziemi po rozbiórce opaski pozostaje w gestii inwestora. Roboty wykonawcze Ustawienie krawężnika betonowego wystającego 15x30x100 na ławie z betonu B-15 z oporem w ilości 1 135 m. Ustawienie krawężnika betonowego jw. lecz wtopionego w ilości 185 m. Ustawienie obrzeża betonowego 8x30x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 425 m, Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką profilową mineralno-bitumiczną w ilości 76 Mg + 272,3 Mg = 348,3 Mg. Wykonanie warstwy wiążącej grubości 3 cm z mieszanek mineralno-bitum grysowych frakcji 0/12,8 mm o powierzchni 5 567 m2. Wykonanie warstwy wiążącej grubości 8 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych frakcji 0/20 mm o powierzchni 2 723 m2. Wykonanie nakładki bitumicznej SMA grubości 4 cm o frakcji 0/12,8 mm na bazie asfaltu modyfikowanego D - 35/ 50 łącznej powierzchni 8 290 m2 na ulicy Szubińskieji na dojazdach do Wiaduktów Warszawskich. Konstrukcja nawierzchni Nawierzchnia bitumiczna chodników, oraz istniejąca ze zużytych płytek betonowych zastąpiona zostanie nawierzchnią z kostki betonowej (szarej) typu Polbruk grub. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej o grub. 5cm ze spadkiem 2% Warstwa profilowa grubości w zależności od potrzeb Warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych grubości 8 cm dot. ul. Szubińskiej Warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych grubości 3 cm dot. Wiaduktów Warszawskich Warstwa ścieralna z mieszanek mastyksowo-grysowych (SMA) z zastosowaniem wyłącznie asfaltu modyfikowanego D- 35/50 i grysów frakcji 0/12,8 mm. Wykonanie nawierzchni a) Przed przystąpieniem do robót nawierzchniowych powierzchnię jezdni oczyścić przy pomocy szczotki mechanicznej i sprężonego powietrza. b) Skropienie nawierzchni profilowej emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,5 kg/m2. c) Ułożenie geosiatki wg technologii wymaganej przez producenta wyrobu. d) Ułożenie warstwy wiążącej grubości 3 cm o frakcji 0/12,8 mm w przypadku dojazdów do Wiaduktów Warszawskich i 8 cm o frakcji 0/20 mm w przypadku ulicy Szubińskiej. e) Ułożenie warstwy nawierzchni SMA grub. 4 cm o frakcji 0/12,8 mm na bazie asfaltu modyfikowanego D- 35/50 w obu przypadkach. Organizacja ruchu na czas budowy Prowadzone roboty winny być oznakowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa drogowego i warunków ich umieszczania na drogach: a) załącznik 1 - Szczegółowe warunki techniczne dla znaków drogowych pionowych i warunki ich umieszczania na drogach, b) załącznik 2 - Szczegółowe warunki techniczne dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach. Wykonawca przedstawi Inspektorowi Nadzoru projekt organizacji ruchu, zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem i zarząd drogi oraz wykona oznakowanie robót zgodnie z tym projektem na własny koszt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank Pocztowy S.A. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386 z adnotacją WADIUM - nakładki bitumiczne na ul.Szubińskiej i na dojazdach. 4. Dowód wniesienia wadium: - zaleca się dołączyć potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, - należy dołączyć w formie oryginału w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. 5. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. 6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 44 UPZP spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, tj: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlanej dotyczącej: wykonania nawierzchni bitumicznej na powierzchni nie mniejszej niż 5.000 m2, 2. dysponują potencjałem technicznym, tj. sprzętem (w liczbie i wydajności) gwarantującym przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym minimum: 1) kierownikiem budowy, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub drogowej, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik budowy może jednocześnie pełnić funkcję kierownika robót drogowych, 2) kierownikiem robót drogowych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub drogowej, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,- (słownie: jeden milion 00/100) PLN, 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 500.000,- (słownie: pięćset tysięcy 00/100) PLN, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 UPZP, gdy: 1) nie spełni chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo, w tym progowo, 2) nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złoży dokumenty zawierające błędy (np. kopia dokumentu nie została poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 3) nie spełni innych wymagań określonych w UPZP lub SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu, lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 UPZP. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich powierzchni, oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego, 3. dokumenty potwierdzające (np. referencja, protokół odbioru końcowego robót), że roboty budowlane przedstawione, w ww. wykazie zostały wykonane należycie, 4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru Zamawiającego), 5. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub drogowej, 6. aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 7. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9. aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 11. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, tel. 052 582 23 66, Lucyna Kleczkowska..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 09:50, miejsce: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.02/parter (kancelaria),.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ustala maksymalny termin realizacji zamówienia: 21 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy. Termin otwarcia ofert: w dniu: 15.10.2008 r.. godz.:10:00 Miejsce otwarcia ofert: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.07/parter,.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ 1268C SEROCK-STRONNO NA ODCINKU CA 1,6 KM
- 91/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Modernizacja i przebudowa parteru bud. F na potrzeby Akademickiego Centrum Sieciowo - Komputerowego - kampus Fordon
- SUKCESYWNA DOSTAWA DROBIU I WĘDLIN DROBIOWYCH
- BIEŻĄCA RENOWACJA TRAWIASTYCH BOISK PIŁKARSKICH ZLOKALIZOWANYCH W OBIEKTACH BYDGOSKIEGO CENTRUM SPORTU
- Dostawa jednorazowa modułów Picco do monitorów firmy GE (5 kompletów)
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie miasta Gniezna - remonty cząstkowe nawierzchni w 2026 r.
- "Budowa dróg gminnych - ul. Mazowieckiej i ul. Królewskiej w Cekanowie wraz z infrastrukturą - Program Rozwoju Infrastruktury Drogowej na terenie Gminy Słupno - OFMP" - etap II
- Budowa parkingu Park&Ride w miejscowości Olszyny gmina Rzepiennik Strzyżewski
- Budowa ul. Lawendowej w Goleniowie wraz z infrastrukturą techniczną
- Przebudowa ul. Wrocławskiej w Jarocinie wzdłuż posesji o numerach 164, 166, 166A
- Rozbudowa drogi gminnej nr 325048T Krajno Drugie - Wymyślona - Bęczków oraz drogi gminnej nr 325007T Bęczków Niwy - Bęczków Górka - Bęczków Zaskale
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





