eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Dostawy materiałów opatrunkowych dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-03

Poddębice: Dostawy materiałów opatrunkowych dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 2241 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. , ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678 20 21, faks 43 678 20 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów opatrunkowych dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku Nr 3 do SIWZ - Formularz Cenowy. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę z podziałem na 28 pakietów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz Cenowy. CPV: 33141110-4. 2. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010, Nr 107, poz. 679 z póź. zm.). 3. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm przenoszących europejskie normy lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, norm międzynarodowych polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art.30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 4. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Apteki Szpitalnej Zamawiającego za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji danych. 5. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego, w godz. 7:35 -15:00 w czasie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego w sposób opisany w pkt. 3.4 SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zamówionego towaru w miejscu wyznaczonym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 6. Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji danych niezwłocznie po ich stwierdzeniu. 7. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 3 dni kalendarzowych od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 8. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni kalendarzowych od chwili uznania reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt. 9. Podane w załączniku nr 3 do SIWZ ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi, w celu określenia ceny oferty. Faktyczna ilość zamawianych materiałów opatrunkowy zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy) ilości materiałów opatrunkowych są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 10. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek (bezpłatnych) oferowanego asortymentu dla pakietu nr 22 poz. 1-3 po 1 opakowaniu, Próbki w pakiecie nr 22 posłużą Zamawiającemu do oceny zgodności parametrów oferowanych materiałów z wymaganymi przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ. Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymentu i ilości dostarczonych próbek. W przypadku gdy podczas oceny próbek osoby odpowiedzialne za ocenę zgodności parametrów oferowanych materiałów opatrunkowych stwierdzą, że parametry zaoferowanych materiałów opatrunkowych są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, to oferta Wykonawcy w tym pakiecie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli Wykonawca wymaga zwrotu próbek, bez względu na ich stan dołączy do oferty odpowiednie zastrzeżenie, że są one zwrotne po zakończeniu postępowania przetargowego, z zastrzeżeniem w przypadku podpisania umowy z Wykonawcą - próbki dotyczące wygranych pakietów zostają, u Zamawiającego zgodnie z art.97 ust 1 ustawy PZP. Zwrot próbek odbywa się na koszt Wykonawcy. 11. Zamawiający zastrzega sobie stałość cen przez okres obowiązywania umowy za wyjątkiem zmian stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami. 12. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 13. Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej przedmiotu umowy np. w przypadku okresowych promocji cenowych towaru, stosowanych przez producentów. Strony uzgadniają że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy będą realizowane przez Wykonawcę po cenach niższych, uwzględniających promocję cenową, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego w formie pisemnej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Próbki (bezpłatne) oferowanego asortymentu dla pakietu nr 22 poz. 1-3 po 1 opakowaniu. Próbki w pakiecie nr 22 posłużą Zamawiającemu do oceny zgodności parametrów oferowanych materiałów z wymaganymi przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o zgodności oferowanych materiałów opatrunkowych z ustawą o wyrobach medycznych - Załącznik nr 6 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ofertę stanowi: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty składane z ofertą: - Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 8.1-8.3 SIWZ. - Próbki materiałów opatrunkowych dla pakietu wymienionego w pkt. 8.4 SIWZ w ilościach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. - Oświadczenie wymienione w pkt. 8.5 SIWZ - Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 2. Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej przedmiotu umowy np. w przypadku okresowych promocji cenowych towaru, stosowanych przez producentów. Strony uzgadniają że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy będą realizowane przez Wykonawcę po cenach niższych, uwzględniających promocję cenową, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego w formie pisemnej. 3. Dopuszcza się zmiany stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzozpcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 99-200 Poddębice ul. Mickiewicza 16, Zamówienia Publiczne..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., Ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, Budynek Administracji, I piętro - Sekretariat Zarządu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gaza opatrunkowa bawełniana wyjałowiona 17- nitkowa 1/2 m x 1m , szt. 1 700; 2. Gaza opatrunkowa bawełniana wyjałowiona 17- nitkowa 1 m x 1m, szt. 1 700; 3. Gaza opatrunkowa bielona 13- nitkowa szer. 90 cm x 200 m mb, mb 400;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompresy gazowe niejałowe 13- nitkowe 8 warstwowe 10 cm x 10 cm x 100 szt, op. 400; 2. Kompresy gazowe niejałowe 13- nitkowe 8 warstwowe 7,5 cm x 7,5 cm x 100 szt, op. 400; 3. Kompresy gazowe niejałowe 13- nitkowe 8 warstwowe 5 cm x 5 cm x 100 szt, op. 200;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lignina rolka 150 g, szt. 320;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opaska bawełniana tkana 4 m x 10 cm, szt. 200; 2. Opaska bawełniana tkana 4 m x 15 cm, szt. 200; 3. Opaska dziana wiskozowa 4 m x 10 cm, szt. 2 000; 4. Opaska dziana wiskozowa 4 m x 15 cm, szt. 2 000; 5. Opaska dziana wiskozowa 4 m x 5 cm, szt. 1 000;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opaska gipsowa 3 m x 10 cm wiążąca 5-6 min., szt. 300; 2. Opaska gipsowa 3 m x 12 cm wiążąca 5-6 min., szt. 300; 3. Opaska gipsowa 3 m x 14-15 cm wiążąca 5-6 min., szt. 300; 4. Opaska elastyczna z zapinką tkana 5 m x 10 cm, szt. 500; 5. Opaska elastyczna z zapinką tkana 5 m x 12 cm, szt. 500; 6. Opaska elastyczna z zapinką tkana 5 m x 15 cm, szt. 500;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elastyczny przylepiec chirurgiczny włókninowy 10 cm x 10 m, szt. 20; 2. Elastyczny przylepiec chirurgiczny włókninowy 20 cm x 10 m, szt. 20;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Plaster na tkaninie bawełnianej 25 mm x 5 m, szt. 500; 2. Plaster na tkaninie bawełnianej 50 mm x 5 m, szt. 50; 3. Plaster do venflonów, hipoalergiczny, sterylny, przezroczysty, szt. 50; 4. Plaster do venflonów, hipoalergiczny, sterylny rozm. 5-6 cm x 7-8 cm z przecięciem, szt. 6 000; 5. Plaster z opatrunkiem na tkaninie 6-8cm x 10cm , szt. 200;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podkład pod gips 5-6 cm x3m, szt. 300; 2. Podkład pod gips 10cm x3m, szt. 500; 3. Podkład pod gips 15cm x3m, szt. 300;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wata bawełniana opatrunkowa 200 g, szt. 40; 2. Wata bawełniana opatrunkowa 500 g, szt. 200;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opatrunek pooperacyjny, sterylny typu Cosmopol lub równoważny rozm. 7,2 cm x 5 cm, szt. 600; 2. Opatrunek pooperacyjny, sterylny typu Cosmopol lub równoważny rozm. 6 cm x 10 cm, szt. 600; 3. Opatrunek pooperacyjny, sterylny typu Cosmopol lub równoważny rozm. 8 cm x 10 cm, szt. 400; 4. Opatrunek pooperacyjny, sterylny typu Cosmopol lub równoważny rozm. 10 cm x 10 cm, szt. 500; 5. Opatrunek pooperacyjny, sterylny typu Cosmopol lub równoważny rozm. 10 cm x 20 cm, szt. 700;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pielucho-majtki dla dorosłych rozm. N 03, szt. 3 000; 2. Pielucho-majtki dla dorosłych rozm. N 02, szt. 1 500;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompresy wysokochłonne typu Absorba do opatrywania ran mocno sączących jałowe 10 cm x 15 cm, szt. 400; 2. Kompresy wysokochłonne typu Absorba do opatrywania ran mocno sączących jałowe 10 cm x 20 cm, szt. 400;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompresy jałowe 13 nitkowe 8 warstwowe 5 cm x 5 cm x 5 szt, opak 100; 2. Kompresy jałowe 13 nitkowe 8 warstwowe 7,5 cm x 7,5 cm x 5 szt, opak 900; 3. Kompresy jałowe 13 nitkowe 8 warstwowe 10 cm x 10 cm x 5 szt, opak 900;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompresy jałowe 13 nitkowe 8 warstwowe 5 cm x 5 cm x 3 szt, opak 500; 2. Kompresy jałowe 13 nitkowe 8 warstwowe 7,5 cm x 7,5 cm x 3 szt, opak 500; 3. Kompresy jałowe 13 nitkowe 8 warstwowe 10 cm x 10 cm x 3szt, opak 700;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elastyczna siatka opatrunkowa stosowana do podtrzymywania opatrunków zalecana przy zakładaniu opatrunku na trudno dostępne i niewygodne miejsca - dłoń, palec szer. 1, 5- 2,5 cm x 10 m, szt 7; 2. Elastyczna siatka opatrunkowa stosowana do podtrzymywania opatrunków zalecana przy zakładaniu opatrunku na trudno dostępne i niewygodne miejsca - podudzie, kolano, ramię szer. 3, 5- 4,5 cm x 10 m, szt 7; 3. Elastyczna siatka opatrunkowa stosowana do podtrzymywania opatrunków zalecana przy zakładaniu opatrunku na trudno dostępne i niewygodne miejsca - udo, głowa, biodra szer. 7- 9,5 cm x 10 m, szt 7; 4. Elastyczna siatka opatrunkowa stosowana do podtrzymywania opatrunków zalecana przy zakładaniu opatrunku na trudno dostępne i niewygodne miejsca - klatka piersiowa szer. min 14 cm x 10 m, szt 7;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET NR 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serweta operacyjna gazowa niejałowa czterowarstwowa 17 nitkowe z nitką RTG i tasiemką, rozmiar 45cm x 45cm, szt 1 000;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET NR 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompresy gazowe 17 nitkowe 12 warstwowe 10 cm x 10 cm a100 szt., opak 70;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET NR 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lignina arkusze 1kg/wata celulozowa bielona 40 x 60 cm, kg 200; Zamawiający dopuszcza zaoferowaie opakowania innej wielkości niż 1kg z przeliczeniem zamawianych ilości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET NR 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Chusta trójkątna bawełniana 1 szt., szt 10;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET NR 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opatrunek hydrożelowy utrzymujący poziom wilgoci na powierzchni rany, przyspieszający procesy ziarninowania rozmiar 10 x 12 cm, szt 10; 2. Opatrunek hydrożelowy utrzymujący poziom wilgoci na powierzchni rany, przyspieszający procesy ziarninowania rozmiar 12 x 24 cm, szt 10; 3. Opatrunek hydrożelowy utrzymujący poziom wilgoci na powierzchni rany, przyspieszający procesy ziarninowania rozmiar 25 x 25 cm, na twarz, szt 7; 4. Opatrunek hydrożelowy utrzymujący poziom wilgoci na powierzchni rany, przyspieszający procesy ziarninowania rozmiar 20 x 40 cm, szt 7;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET NR 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żelatynowa gąbka absorbująca o działaniu hemostatycznym 7x 5 x 0,1 cm (+/- 1 cm), szt 20; 2. Żelatynowa gąbka absorbująca o działaniu hemostatycznym 8x 5 x 1 cm (+/- 1 cm), szt 20;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET NR 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompresy gazowe niejałowe 17-nitkowe 12 warstwowe z nitką RTG 10x10 x 100szt., opak. 200; 2. Kompresy gazowe niejałowe 17-nitkowe 12 warstwowe z nitką RTG 7,5x7,5 x 100szt., opak. 200; 3. Kompresy gazowe niejałowe 17-nitkowe 12 warstwowe z nitką RTG 5x5 x 100szt., opak. 200;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PAKIET NR 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tupfery z gazy 17 nitkowej niejałowe z RTG typu kula 20x20 cm., szt 2 000; 2. Tupfery z gazy 17 nitkowej niejałowe z RTG typu fasola 15x15 cm., szt 1 000;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: PAKIET NR 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Setony z gazy 17 nitkowej z RTG zapakowane w torebkę papierowo-foliową z dużą etykietą, z dwoma tagami służącymi do wklejenia do dokumentacji medycznej 2mx5cm, szt 200; 2. Setony z gazy 17 nitkowej z RTG zapakowane w torebkę papierowo-foliową z dużą etykietą, z dwoma tagami służącymi do wklejenia do dokumentacji medycznej 1mx5cm, szt 200;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: PAKIET NR 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Osłona na przewody jałowa 300x16 cm, szt 200;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: PAKIET NR 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Plaster do stabilizacji cewików donosowych, szt. 200;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: PAKIET NR 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Osłona na skopię 100x125 cm, szt. 200;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: PAKIET NR 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gąbka z antybiotykiem Gentamycyna 0,13g 0,5 cmx10cmx10 cm a 1 szt, szt. 7;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.