eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i chodników w Kętrzynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-30

Kętrzyn: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i chodników w Kętrzynie
Numer ogłoszenia: 22416 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15012 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i chodników w Kętrzynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i chodników w Kętrzynie są remonty cząstkowe nawierzchni: a) chodników polegające na: - rozebraniu nawierzchni ręcznie z kostki betonowej 6 cm. na podsypce cementowo - piaskowej; - wykonaniu nowej podbudowy na podsypce cementowo-piaskowej - ponowne ułożenie kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej - wypełnienie spoin piaskiem - 100 m2 b) ulic polegające na uzupełnieniu ubytków nawierzchni ulic masą mineralno-bitumicznej przekazaną przez Zamawiającego, pochodzącą z frezowania nawierzchni ulic - destrukt. Do destruktu przekazanego przez Zamawiającego Wykonawca winien przewidzieć ok. 10 % asfaltu D 50, który zabezpieczy we własnym zakresie - 200 m2 c) dróg gruntowych polegające na uzupełnienie tłuczniem bet. grub. warstwy do 10 cm oraz profilowanie dróg gruntowych równiarką- 5.870 m2. 2. Termin realizacji robót od dnia podpisania umowy do 30.06.2015 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Komunalnik Sp. z o.o., ul. Pl. Słowiański 2, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35999,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44253,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44253,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44253,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W myśl art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. Zamawiający w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i chodników w Kętrzynie prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pod nr referencyjnym ZIN.271.11.2014 dopuścił możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające miałyby polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego. Informacja o dopuszczeniu możliwości udzielenia zamówień uzupełniających została zawarta w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu (opublikowanym w BZP pod numerem 25363-2014 z dnia 07.02.2014 w sekcji II.1.5). Szacunkowa wartość zamówienia ZIN.271.11.2014 wynosiła 72.000,00, tj. 17.041,82 euro, . Wartość zamówień uzupełniających ustalono 50% wartości zamówienia podstawowego tj. na kwotę netto 36.000,00 tj. 8.520,91 euro. W dniu 10.03.2014r. zawarto z wyłonionym w toku przeprowadzonego postępowania przetargowego Wykonawcą Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej KOMUNALNIK Sp. z o.o. z siedzibą w Kętrzynie umowę. Umowa została zawarta na okres od 10.03.2014r. do 31.12.2014r. Wynagrodzenie Wykonawcy netto 81.297,56 zł, brutto 99.996,00 zł. W związku z wystąpieniem znacznej ilości ubytków nawierzchni bitumicznych, przewidziany w przetargu zakres zamówienia podstawowego okazał się niewystarczający, co skutkuje koniecznością udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu części zakresu robót w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni. Szacunkowa wartość zamówienia uzupełniającego: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i chodników w Kętrzynie wynosi netto 35.999,00 zł tj. 8.520,68 euro, co stanowi blisko 50 % zamówienia podstawowego. Mając na względzie powyższe okoliczności, należy stwierdzić, że Zamawiający spełnił wszystkie przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego przewidziane w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP i działając na podstawie przedmiotowego artykułu udzielił zamówienia uzupełniającego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.