eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszSprzątanie obiektu Urzędu Miejskiego w Kaliszu przy ul. Główny Rynek 20.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-16

Kalisz: Sprzątanie obiektu Urzędu Miejskiego w Kaliszu przy ul. Główny Rynek 20.
Numer ogłoszenia: 224129 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kaliszu, Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7654300, fax (062) 7642032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kalisz.pl pozycja ogloszenia - zamówienia publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie obiektu Urzędu Miejskiego w Kaliszu przy ul. Główny Rynek 20..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do świadczenie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych w obiekcie Ratusza.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)sprzątanie pomieszczeń biurowych (pow. 1.826,00 m2) i 3 sal konferencyjnych (pow. 263,00 m2), 2)sprzątanie pomieszczeń sanitarnych (7 łazienek) i pomieszczeń podręcznych (pow. 100,00 m2), 3)sprzątanie holi, korytarzy oraz dwóch klatek schodowych (pow. 1.235,00 m2), 4)mycie okien (193 szt.), 5)dyżurne sprzątanie i utrzymywanie czystości w czasie godzin urzędowania tj. w poniedziałek od godz. 8.00 do godz. 16.00, w pozostałe dni tygodnia od godz. 7.30 do godz. 15.30, a w szczególnych przypadkach również (np.imprezy okolicznościowe) po godzinach pracy oraz soboty i święta, 6)bieżące zabezpieczenie sanitariów w niezbędne środki higieny i WC 3. Usługa realizowana będzie zgodnie z harmonogramem czynności stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 4. Materiały i środki czystości użyte do wykonania usługi winny być o jakości nie gorszej niż charakteryzująca np. Domestos, Ajax, Cif, Cilit, Pronto, Topefektdiam lub Ronal oraz muszą być dopuszczone do stosowania przez właściwe organy zgodnie z ich przeznaczeniem. 5. Usługa wykonywana będzie sprzętem Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed terminem upływu składania ofert. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Kaliszu, Bank Zachodni WBK I O/Kalisz 41 1090 1128 0000 0000 1201 7217 z dopiskiem: Wadium, nr sprawy WAG.3410-5/07. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy. 7. Kserokopie dowodu wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego czy kserokopie gwarancję bankową, ubezpieczeniową należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. a)wykażą w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należyte wykonanie lub wykonywanie co najmniej 2 usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń nie mniejszej niż 2.500,00 m2 w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni; b)wykażą, ze dysponują narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj.: odkurzaczami - 8 szt., polerkami - 3 szt., szorowarkami - 3 szt.; c)przedstawią wykaz środków czystości używanych do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a)wykażą, że posiadają polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. Każdy z wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1 i 4. Pozostałe warunki i wymagania mogą zostać spełnione łącznie przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, poniższych oświadczeń i dokumentów: 1. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy* - wzór stanowi załącznik do SIWZ. 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 5. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczeni zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert*, 6. wykazu należycie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń o powierzchni nie mniejszej niż 2.500,00 m2 w obiektach użyteczności publicznej - wzór stanowi załącznik do SIWZ, 7. dokumentów potwierdzających, należyte wykonanie lub wykonywanie usług wyszczególnionych w wykazie, o którym mowa w pkt 6. Usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 6, a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert; 8. wykazu narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca do wykonania zamówienia potwierdzającego spełnianie warunku, o którym mowa w pkt III.2)2.b) - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (Potencjał techniczny); 9. wykazu środków czystości używanych do wykonania zamówienia - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (Wykaz środków czystości); 10. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Dokumenty, o których mowa w pkt 2-5 i 10 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: 1)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 2)w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl lub www.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. nr 50 (II piętro budynku UM przy ul. Główny Rynek 20 w Kaliszu)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 11:00, miejsce: pokój nr 25 mieszczący się na I piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Kaliszu przy ul. Główny Rynek 20 (Sekretariat Wiceprezydenta Miasta Kalisza)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie korespondencji tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji pisemnie lub faksem - na numer faksu 062 7654 369, z zastrzeżeniem pkt 3. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną. 3. Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana oraz złożenie protestu i ewentualne przystąpienie do postępowania protestacyjnego może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie tych pism w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.