eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinsprzęt komputerowy; Nr sprawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-28

POZYCJA 22409

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: sprzęt komputerowy; Nr sprawy: AM-ZP/21/06

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Akademia Medyczna, do kontaktów: Bogusława Stasikowska, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 532-21-99, fax 081 5328903, e-mail: b.stasikowska@am.lublin.pl, www.am.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Akademia Medyczna, Magdalena Matyjaszek lub Kasa Akademii pok. 28 w godz. od 10:00 do 13:30, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 532 21 99, fax 081 532 22 16, e-mail: m.matyjaszek@am.lublin.pl, www.am.lublin.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt komputerowy; Nr sprawy: AM-ZP/21/06. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa laptopów, zestawów komputerowych i urządzeń peryferyjnych wraz z montażem w zakresie 3 zadań zgodnie z asortymentem określonym w SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lublin. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z montażem: zadanie nr 1 - Laptopy, zadanie nr 2 - Zestawy komputerowe, zadanie nr 3 - Urządzenia peryferyjne. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 28;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 8000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 dostawy o wartości minimum: w zakresie zadania nr 1 - 30 000 zł netto, w zakresie zadania nr 2 - 250 000 zł netto, w zakresie zadania nr 3 - 40 000 zł netto potwierdzone stosownymi dokumentami; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: dla zadania nr 1 - 70 000 zł, dla zadania nr 2 - 240 000 zł, dla zadania nr 3 - 90 000 zł; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz złożą wadium i wymagane w SIWZ dokumenty.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 80% Wymagania techniczne i użytkowe - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 13.06.2006, cena - 24.40. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.06.2006 godzina 10:45. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.06.2006, godzina 11:00, siedziba zamawiającego pok. 219.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 21.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.