Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-01
Piotrków Kujawski: DOSTAWA I TRANSPORT WRAZ Z ROZŁADUNKIEM KRUSZYWA WAPIENNEGO NA REMONT DRÓG GMINNYCH
Numer ogłoszenia: 22408 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, fax 054 2655123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I TRANSPORT WRAZ Z ROZŁADUNKIEM KRUSZYWA WAPIENNEGO NA REMONT DRÓG GMINNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i transport z rozładunkiem kamienia wapiennego o granulacji 0- 63 mm na remont dróg gminnych, w miejsca i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym : Kamień wapienny o granulacji 0-63mm - 1650 ton
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żada wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział ( złożyć ofertę ) oferenci spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych, a także posiadają stosowne uprawnienia oraz wykażą : 1. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 2.Posiadanie stosownych koncesji, zezwoleń lub licencji związanych bezpośrednio z realizacją zadania. Zakres niniejszy winien obejmować kopię aktualnego zezwolenia (licencji) na świadczenie usług związanych z transportem drogowym rzeczy. 3. Posiadanie niezbędnego do wykonania zamówienia taboru samochodowego - minimum 5 zestawów samochodów ciężarowych z wywrotem tylnym 4. Spełnienie wymogów zawartych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł Sposób dokonywania oceny : spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie dc ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dc rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nit wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4 - 8 i art.. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. koncesje , zezwolenia lub licencje związane bezpośredni z realizacją zadania. Zakres niniejszy winien obejmować kopię aktualnego zezwolenia ( licencji) na świadczenie usług związanych z transportem drogowym rzeczy, 7. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia taboru samochodowego, jaki posiada wykonawca - minimum 5 zestawów samochodów ciężarowych z wywrotem tylnym 8. wykaz pracowników którzy wykonywać będą zamówienie 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10 .Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum) - jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo"
- Dostawa materiałów do utrzymania dróg powiatowych w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy kruszyw wraz z transportem dla PGKiM Sp. z o.o. Łaziska Górne
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- SUKCESYWNA SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DROGOWYCH - KRUSZYWA ŁAMANEGO 0-31,5 C90/3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.