Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-27
Krośnice: Przygotowanie i dostawa całodniowego wyżywienia dla 152 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Krośnicach
Numer ogłoszenia: 224074 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Kwiatowa 9a, 56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrosnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc Społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa całodniowego wyżywienia dla 152 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Krośnicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dostawa całodniowego wyżywienia dla 152 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Krośnicach na okres 12 miesięcy ( 0d 02.08.2012 r. do 01.08. 2013 r. ) zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.00 - Posiłki gotowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 15 000,00 zł ( słownie: piętnaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy spełniaja warunki okreslone w art. 22 ust.1 uatawy z dnia 29.01.2004 r. PZP (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759) tj. : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalnosci lub czynności jeżeli ustawa naklada obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. przepisów art. 24 ust.1 i 2 Pzp,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wykaz potwierdzający spełnienie warunku punktu 6 ust. 1) SIWZ dostaw, które zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykaz zrealizowanych dostaw w tym okresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzeni spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujace oswiadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany przez wykonawce załącznik nr 1 do SIWZ - Wykaz zapotrzebowania na posiłki dla mieszkańców. 2) Podpisany i opieczętowany przykladowy jadłospis tygodniowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Podpisane i opieczętowane oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Podpisane i opieczętowane oświadczenie stanowiące załąxcznik nr 4 do SIWZ. 5) Wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 6) Parafowany, na kazdej stronie wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 7) Podpisane i opieczętowane oświadczenie podatkowe stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 8) Podpisane i opieczętowane oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 9) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz inne dokumenty wymagane przy wykonywaniu działalności. 10) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieni, a takze zakres wykonywanych przez nich czynności. 11) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpioeczony od odpowiedzialności cyuwilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskrosnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Spolecznej ul. Kwiatowa 9, 56-320 Krośnice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Spolecznej ul. Kwiatowa 9, 56-320 Krośnice (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KROŚNICE
więcej: przetargi KROŚNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r. w Warszawie - na 2026 rok
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 59 w Szczecinie w podziale na części
- Dostawa produktów żywnościowych na potrzeby szkół podstawowych z terenu gminy Dalików
więcej: Posiłki gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





