To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-22
Olsztyn: Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego
Numer ogłoszenia: 224045 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148502 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie mycia z suszeniem pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 25 zadań: ZADANIE NR 1-KPP Bartoszyce- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego, od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 2-KPP Braniewo - termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego, od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 3-KPP Działdowo- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 4-KP Lidzbark Welski- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 5-KPP Ełk-termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego, od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 6-KPP Giżycko - termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 7-KPP Gołdap- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 8-KPP Iława- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 9-KPP Kętrzyn - termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 10-KP Lidzbark Warmiński -terrmin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 11 KP Orneta- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 12-KPP Mrągowo- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 13-KPP Nowe Miasto Lubawskie- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 14-KPP Nidzica - termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 15-KPP Olecko - termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 16-KPP Ostróda- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 17-KP Morąg- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 18-KPP Pisz- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 19-KPP Szczytno- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 20-KPP Węgorzewo- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 21-KMP Elbląg - termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 22-KP Pasłęk- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 23-KWP Olsztyn, KMP Olsztyn, OPP Olsztyn - termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 24- KP Biskupiec- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 25-KP Dobre Miasto- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. 2. Usługa mycia winna obejmować: -mycie zewnętrzne nadwozia ręcznie z użyciem środka chemicznego przeznaczonego do tego celu, -opłukiwanie wodą, wysuszenie i wytarcie nadwozia do sucha wraz z progami wewnętrznymi bez woskowania. 3. Warunki jakie powinna spełniać myjnia: -myjnia musi być otwarta minimum 6 dni w tygodniu (pn-pt) min od 9.00 do 17.00, (sobota) min. od 09:00 do 14:00 -usytuowana w granicach administracyjnych miasta, którego dotyczy zadanie. 4. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia wraz z jego podziałem na poszczególne zadania (pakiety) zostało zawarte w załącznikach do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 6) oraz w formularzach cenowych odpowiednio dla każdego zadania (Załącznik Nr 2). 5. Zamawiający będzie realizował usługi, stanowiące przedmiot zamówienia w formie zamówień cząstkowych, zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji. 6. Przewidywany zakres usług z podziałem na części zamówienia (zadania) określony został w Formularzach cenowych od Nr 1 - Nr 25. Określenie przez Zamawiającego ilości przewidywanych usług ma charakter szacunkowy i nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w razie mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy. 7. Uszkodzenie pojazdu, jego elementów lub oznaczenia pojazdu w trakcie świadczonej usługi powoduje odpowiedzialność Wykonawcy, a koszty naprawy szkody zostaną pokryte z polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy. Zamawiający w dniu podpisania umowy zażąda od Wykonawcy przedłożenia polisy ubezpieczeniowej w zakresie odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczeniową - minimum 20.000 złotych, od szkód, które nastąpią w wyniku świadczonych usług mycia pojazdów, w szczególności od takich zdarzeń jak: uszkodzenia i zarysowania karoserii, zniszczenia wywołane czynnikami mechanicznymi i zastosowanymi środkami czyszczącymi...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00 - Mycie samochodów i podobne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 13
Nazwa: Mycie z suszeniem pojazdów ze stanu KPP Nowe Miasto Lubawskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TET-ROL Jan Twarowski, ul. Grunwaldzka 76, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2195,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2640,00
Oferta z najniższą ceną: 2640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3048,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Mycie z suszeniem pojazdów ze stanu KPP Nidzica
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AUTO-CENTRUM Adam Gwiaździński, ul. Wiosenna 6, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3384,00
Oferta z najniższą ceną: 3384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3384,00
Waluta: PLN.
Część NR: 20
Nazwa: Mycie z suszeniem pojazdów samochodowych ze stanu KPP Węgorzewo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU Sylwia Jurewicz, ul. Jasna 15A, 11-600 Węgorzewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3170,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4164,00
Oferta z najniższą ceną: 4164,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4164,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





