eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnkówdostawa oleju opałowego lekkiego zgodnego z polską normą PN-C96024:2001 na olej opałowy L1 w ilości do 200.000 litrów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-18

Czarnków: dostawa oleju opałowego lekkiego zgodnego z polską normą PN-C96024:2001 na olej opałowy L1 w ilości do 200.000 litrów.
Numer ogłoszenia: 224027 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552225, fax. 067 2530178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego lekkiego zgodnego z polską normą PN-C96024:2001 na olej opałowy L1 w ilości do 200.000 litrów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oleju opałowego lekkiego zgodnego z polską normą PN-C96024:2001 na olej opałowy L1 w ilości do 200.000 litrów. Produkt powinien posiadać co najmniej własności określone wg normy DIN 51603-1. Olej opałowy będzie dostarczany do kotłowni w następujących jednostkach organizacyjnych powiatu: - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Czarnkowie, - Zespołu Szkół w Krzyżu Wlkp. ( szkoła i warsztaty szkolne), - Zespołu Szkół w Białej, - Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu. Olej opałowy należy dostarczać do wskazanych kotłowni w ilości określonej w zamówieniu wystawionym przez dyrektora danej jednostki w terminie nie dłuższym niż 6 godzin licząc od chwili otrzymania zamówienia. Dostawy należy wykonywać przy użyciu autocystern zaopatrzonych w instalację pomiarową, którą odmierzany będzie olej. Do każdej dostawy WYKONAWCA zamówienia będzie dołączał świadectwo jakości dostarczanego oleju opałowego. ZAMAWIAJĄCY określi dla poszczególnych odbiorców maksymalne limity ilościowe oleju opałowego do ich dyspozycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.50.00 - Oleje opałowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionych powyżej warunków na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od Wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienia publiczne bądź do odrzucenia oferty. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt a), gdy: 1. oferent wykaże posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt b), gdy: 1. oferent wykaże wykonanie min. 2 zadań o wartości nie mniejszej niż 300 tys PLN każde oraz wykaże, że dostawy te zostały wykonane należycie Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt c), gdy: 1. oferent wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt d), gdy: 1. oferent wykażę, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt e) gdy: 1. oferent wykaże dysponowanie potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w składzie: min.1 autocysterna o pojemności nie mniejszej niż 8.000 litrów, zaopatrzona w instalację pomiarową, którą odmierzany będzie olej dostarczany do wskazanych kotłowni , min.1 autocysterna o pojemności nie mniejszej niż 30.000 litrów, zaopatrzona w instalację pomiarową, którą odmierzany będzie olej dostarczany do wskazanych kotłowni 3) Informacja dla wykonawców planujących wspólne ubieganie się o zamówienie (Konsorcja): W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty wspólnej, warunki wyszczególnione powyżej w pkt. 5 a) i f) muszą spełniać wszyscy wykonawcy, warunki wyszczególnione powyżej w pkt. 5 b); c); d); e), Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu opisano szczegółowo w ppkt 2..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o którym mowa w punkcie 5 lit. A, muszą być: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną koncesję (pełny tekst dokumentu) na obrót paliwami ciekłymi w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z art.32.ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2006r nr 89 poz.625 ze zm.) 2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 lit. B, muszą być: a) wykaz (wykaz powinien zawierać informacje na temat: odbiorcy dostaw, określenia okresu dostaw, wartości dostaw, rodzaju dostaw) co najmniej 2 wykonanych zamówień w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem (wartość zamówienia nie mniejsza niż 300 tys PLN każde), wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie tych zadań 3) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 lit. C, muszą być: a) oferent złoży oświadczenie potwierdzające, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 lit. D muszą być: a) oferent złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 lit. E muszą być: a) wykaz autocystern zaopatrzonych w instalację pomiarową, którą odmierzany będzie olej wraz z aktualnym świadectwem legalizacji przez Główny Urząd Miar. 6) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 lit. F muszą być: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 i art24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) w przypadku wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Informacja dla wykonawców planujących wspólne ubieganie się o zamówienie (konsorcja): Oferta składana wspólnie przez kilku wykonawców musi zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej w następujący sposób: 1) wymienione w pkt 6.1.a, b; 6.6.a,b,c,d)- od każdego wykonawcy składającego ofertę wspólną 2) wymienione w pkt 6.2a; 6.3.a; 6.4.a; 6.5 a - od dowolnego wykonawcy składającego ofertę wspólną lub od wykonawców łącznie. Informacja dla wykonawców, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ - pkt 6.1. a) b) ; 6.6.b) c), d) składa dokument lub dokumenty wy?stawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miej?sce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, skła?dek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne al?bo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodze?nia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcze?śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) Doku?ment, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszcze?nie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówie?nia albo składania ofert. 5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za?mieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawiera?jącym oświadczenie złożone przed notariuszem, wła?ściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarcze?go odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za?mieszkania. 6) Przepis pkt 3) i 4) stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.carnkowsko-trzcianecki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ul.Rybaki 3 w kod 64 - 700 num. pokoju - 28.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ul.Rybaki 3 w kod 64 - 700 num. pokoju - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.