eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁabiszynDOSTAWA AUTOBUSU W WERSJI 19 OSOBOWEJ ? 2 OSOBY, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA WÓZKACH INWALIDZKICH



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Łabiszyn: DOSTAWA AUTOBUSU W WERSJI 19 OSOBOWEJ ? 2 OSOBY, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA WÓZKACH INWALIDZKICH
Numer ogłoszenia: 223994 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łabiszynie , pl. 1000-lecia 1, 89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3844052, fax. 052 3844052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.labiszyn.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA AUTOBUSU W WERSJI 19 OSOBOWEJ ? 2 OSOBY, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA WÓZKACH INWALIDZKICH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa autobusu w wersji 19 osobowej ? 2 osoby przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich Zakres rzeczowy obejmuje: Dostawa autobusu o następujących parametrach: 1.Silnik wysokoprężny (diesel) diesel mocy od 160 KM, pojemność silnika od 2500 cm3. 2.Konfiguracja foteli: w tylnej części pojazdu rząd foteli przystosowany do łatwego demontażu w celu montażu 1 wózka inwalidzkiego oraz szyny wraz z mocowaniem za pomocą szybkozłączy do przewozu wózka. 3.Fotele klasy turystycznej ze skrajnym podłokietnikiem, regulowane. 4.Wspomaganie układu kierowniczego. 5.Immobiliser. 6.Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera. 7.ABS/TCS. 8.Obrotomierz. 9. Regulacja zasięgu reflektorów. 10. Podwójne siedzenie obok kierowcy. 11. Tylne światło przeciwmgielne. 12. Trzecie światło STOP. 13. Klimatyzacja dachowa. 14. Instalacja radiowa z radiem i anteną. 15. Pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego. 16. Wzmocniona podłoga (np. sklejką wodoodporną) z zabezpieczeniem antykorozyjnym, pokryta wykładziną antypoślizgową. 17. Wieszaki ubraniowe na słupkach bocznych. 18. Uchwyt ułatwiający wsiadanie, zamontowany przy drzwiach przesuwnych. 19. Oznakowanie pojazdu zgodnie z §37, 38 i 39 Rozp. Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów. 20. Komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn. 21. Pasy biodrowe zabezpieczające osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim-1 komplet. 22. Dodatkowe oświetlenie- minimum 2 punkty w przedziale pasażerskim. 23. Oświetlenie stopnia bocznego-wejściowego. 24. Teleskopowy pomost aluminiowy z bieżnią przeciwpoślizgową z atestem TUV. 25. Uchwyt lub pasy w powierzchni bagażowej do zamontowania złożonego pomostu dla niepełnosprawnych. 26.Tapicerowanie przestrzeni pasażerskiej (parapety). 27. Podsufitka tapicerowana. 28. Tapicerowane nadkola. 29. Boczki niskie tapicerowane materiałem siedzeniowym. 30. Młoteczki do zbicia szyb umieszczone przy wyjściach ewakuacyjnych. 31. Półki na bagaż podręczny. 32. Izolacja termiczno-dźwiękowa wykonana z maty poliuretanowej o gr. 10 mm. 33. Zasłonki okienne, przyciemnienie szyb bocznych. 34. Dodatkowe ogrzewanie niezależne; 35. Kanał rozprowadzający ogrzewanie po boku samochodu; 36. Gwarancja: min. 2 lata; 37. Świadectwo homologacji; 38. Elektrycznie otwierane szyby; 39. Elektryczne, ogrzewane lusterka boczne. Oferowany samochód musi być fabrycznie nowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; c/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy d/ złożyli kompletną ofertę w wymaganym terminie e/ spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia f/ załączyli do oferty wymagane dokumenty w tym oświadczenie wynikające z . 22 ust 1 g/ akceptują warunki umowy(wg.wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ) 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Sprawdzenie kompletności i ważności oferty. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawa zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów - ofertę wykluczonego wykonawcy uważa się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: a/ formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, b/ dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, c/ oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3 i z art.24 ust.1 i 2 załącznik Nr 4 Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć Oferenci Oferent, ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert), - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Oferenta (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert), - zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne ( termin wystawienia j.w.), - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego w zakresie określonym w art24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.labiszyn.pl/?cid=89.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łabiszynie, ul. Plac 1000-lecia 1, 89-210 Łabiszyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miejski w Łabiszynie, ul. Plac 1000-lecia 1, 89-210 Łabiszyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.