Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Szczecin: Wykonanie drenażu opaskowego wokół budynków mieszkalnych, położonych przy ul. Cegłówki 1-8 wraz z izolacją ścian piwnicznych tych budynków i odwodnienienia powierzchniowego za pomocą koryt otwartych wzdłuż budynków mieszkalnych, położonych przy ul. Cegłówki 1-8,11,12 w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 223932 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, fax. (091) 48 93 831, 4893832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie drenażu opaskowego wokół budynków mieszkalnych, położonych przy ul. Cegłówki 1-8 wraz z izolacją ścian piwnicznych tych budynków i odwodnienienia powierzchniowego za pomocą koryt otwartych wzdłuż budynków mieszkalnych, położonych przy ul. Cegłówki 1-8,11,12 w Szczecinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na : 1.1.wykonaniu drenażu opaskowego z rur PVC Dn = 160/145 mm z filtrem z włókna kokosowego wokół budynków, położonych przy ul. Cegłówki 1-8 z odprowadzeniem wód gruntowych grawitacyjnie do kanalizacji deszczowej Dn 400 w ul. Nad Odrą. 1.2.wykonaniu odwodnienia powierzchniowego poprzez remont otwartych, istniejących kanałów wzdłuż budynków położonych przy ul. Cegłówki 1-8, 11,12 oraz udrożnieniu i odbudowie studzienek odprowadzających wody deszczowe do kanalizacji deszczowej w ul. Nad Odrą. 1.3.wykonaniu izolacji pionowej ścian fundamentowych wokół budynków położonych przy ul. Cegłówki 1-8, 1.4.wykonaniu izolacji poziomej ( od strony zewnętrznej i wewnętrznej budynku) w miejscach podpiwniczonych i w miejscach braku piwnic - ( w piwnicach zasypanych piaskiem), w budynkach położonych przy ul. Cegłówki 1-8..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.13.00 - 45.33.13.00 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21.10. 2008 r. do godziny 10:00. 3.Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706, Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.ppkt. 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5.spełniają następujące warunki dodatkowe: 1.5.1.dysponują minimum 1 kierownikiem robót posiadającym wymagane prawem budowlanym uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych oraz posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Osoba ta powinna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. 1.5.2.dysponują minimum jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Osoba ta powinna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego 1.5.3.wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę budowę sieci wodociągowej, kanalizacyjnej lub drenażu z odprowadzeniem wód do kanalizacji oraz robót remontowych izolacyjnych w budynkach, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł łącznie. 2.Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w Rozdziale II, metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy 1)o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, 2)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 1.5.1 posiadają wymagane uprawnienia tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego do kierowania robotami budowlanymi w: 1)specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, 2)w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz aktualne zaświadczenie o wpisie w/w osób na właściwą listę samorządu zawodowego. 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także dokumenty- np referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane na.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.p.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Bud.i Lokali Kom.Szczecin ul. Mariacka 25 pok. 9,godz. 8:00 - 13:00 po okazaniu dowodu wpłaty na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin
93 105015591000002243552706 cena kpl. 80 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25 , pok. nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej dla pracowników Policji garnizonu woj. zachodniopomorskiego i jednostek zamiejscowych KGP.
- KOŃCÓWKI DO PIPET
- Opracowanie dokumentacji projektowej, wykonanie remontu i dostosowanie lokalu przy ul. Jagiełły 1/5 w Szczecinie na cele utworzenia placówki opiekuńczo - wychowawczej w trybie "zaprojektuj i wybuduj".
- Termomodernizacja budynku Centrum Kształcenia Sportowego przy ul. Rydla 49 w Szczecinie w procedurze "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynkach przy ul. Koszalińskiej 2 oraz Królowej Jadwigi 39 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja bloku żywieniowego wraz z dostosowaniem ciągu komunikacyjnego zaplecza kuchennego
- Przebudowa 1 i 2 piętra w Pawilonie A z przeznaczeniem na ZOL i ZPO
- Modernizacja Pawilonu Chorych G w celu dostosowania budynków do przepisów ochrony przeciwpożarowej Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
- Modernizacja sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Radomiu wraz z modernizacją systemu nagłośnienia w obiekcie
- Remont części prawej budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu- sprawa nr 46/2025
- Remont budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu- sprawa nr 44/2025
więcej: Roboty murarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.