eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › budowa lewoskrętów z drogi nr 8 do Przyłęku i Potworowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-17

POZYCJA 22387

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: budowa lewoskrętów z drogi nr 8 do Przyłęku i Potworowa Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: Agnieszka Pelc - tel. 071/ 33 47 378, fax 071/ 33 47 363, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69, e-mail: zamowienia@wroclaw.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa lewoskrętów z drogi nr 8 do Przyłęku i Potworowa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga krajowa nr 8. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa lewoskrętów z drogi nr 8 do Przyłęku i Potworowa. Gdyby okazało się to konieczne Wykonawca jest zobowiązany do opracowania sposobu organizacji ruchu drogowego (projekt organizacji ruchu na czas robót uzgodniony i zatwierdzony przez Zamawiającego ruchem) oznakowanie odcinka robót. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 2 lata. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie: 5 m-cy od daty zawarcia umowy i nie później niż 30.10.2007r. Roboty należy prowadzić w godzinach od 6.00 rano do 22.00 wieczorem przez 6 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty włącznie lub jeżeli wymaga tego technologia robót - 7 dni w tygodniu przez całą dobę. W przypadku konieczności wprowadzenia ruchu wahadłowego należy ręcznie kierować ruchem. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Oryginalny kod CPV: 45.22.11.10 - Mosty Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: pow. 60 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki formalne udziału w postępowaniu: I W postępowaniu nie mogą brać udziału wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone w pkt. I mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. II Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu , określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Potencjał ekonomiczno - finansowy - Wykonawca musi wykazać: 1) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (2004 - 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie /Rachunku zysków i strat/ pozycja /Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów/ w wysokości nie mniejszej niż - 1 500 000,00 zł, 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł, 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówieni. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 1 ppkt. 1), 2) i 3). 2. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na stanowiska: Kierownik Budowy, który winien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej. Ma posiadać 3 letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót oraz 3 letnie doświadczenie jako kierownik lub z-ca kierownika w podobnych robotach. Kierownik robót mostowych winien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności mostowej. Ma posiadać 3 letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót oraz 3 letnie doświadczenie jako kierownik lub z-ca kierownika w podobnych robotach. (Pod pojęciem \robót podobnych\ należy rozumieć roboty drogowe z wykonaniem pełniej konstrukcji jezdni o powierzchni min 2000 m2 oraz budowę 1 - go przepustu ramowego). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2. 3. Potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu - A Sprzęt (podstawowy) - Spycharki 1sz., - Ładowarki 1szt., - Walec drogowy: lekki, średni, ciężki- po 1szt., - Frezarka 1 szt., Koparka 1 szt., - Układarka do rozkładania mieszanek mineralno - asfaltowych 1 szt., - Szczotka mechaniczna 1 szt. B. Środki transportu: Samochody samowyładowcze 3 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3. 4. Doświadczenie wykonawcy - Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie dotyczące budowy lub przebudowy drogi o długości min. 0,5 km o wartości min. 1 000 000 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie mniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 4. 5. Podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: oznakowanie poziome i pionowe. 6. Laboratorium - Wykonawca winien posiadać lub dysponować Laboratorium wyposażonym w sprzęt do przeprowadzania badań w trakcie realizacji robót, zgodnie z zapisami SST. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt.6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Oferta nie odrzucona, zawierająca najniższą cenę zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres oraz Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w III. 2 pkt. 1 ppkt. 1), 2), 3). W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonych w III. 2 pkt. 1 ppkt. 2). Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 9. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami oraz życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem dołączonym do SIWZ., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w III.2 pkt. 2. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 10. Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III. 2 pkt. 3. 11. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III. 2 pkt. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 12. Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. Podwykonawcy wskazani muszą być również wskazani w Formularza Oferty. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 2, 4 i 5 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 2) w pkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 13., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty określone w pkt.13 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie muszą być potwierdzone za zgodność przez Wykonawcę. 15. Dokumenty, o których mowa w pkt 13 i 14 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 2 - 5. 16. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. 17. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę a) oświadczenie wymienione w pkt 1 winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców b) dokumenty wymienione w pkt. 2 - 5 albo odpowiadające im określone w pkt 13 i 14, winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 6 - 12. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki określone w pkt III. 2 I i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 18. Kosztorys ofertowy (część drogowa) i kosztorys Ślepy (część mostowa) oraz Łączne zestawienie kosztów. 19. Tabelę wartości elementów scalonych. 20. Wykaz stawek i narzutów. 21. Wykaz materiałów przewidywanych do użycia przy wykonywaniu robót. 22. Harmonogram robót przedstawiający terminy realizacji poszczególnych etapów robót. 23. Podpisany projekt Umowy oraz Istotne postanowienia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego, otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pok. 203, po opłaceniu w kasie lub przesyłką pocztową za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.05.2007, godzina 10:00, Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Powstańców Śląskich nr 186, w pokoju nr 106.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.