eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa komputerów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-16

Zabrze: Dostawa komputerów
Numer ogłoszenia: 223878 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, fax 032 2777802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. zabrzemopr.republika.pl, www.mopr.zabrze.magistrat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa serwera z oprogramowaniem, 45 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem, 3 laptopów, 4 drukarek oraz dodatków zgodnie z wymaganiami sprzętowymi stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. 3. Gwarancja. a) Oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją wynoszącą minimum: - 36 miesięcy na serwer (części i robocizna) oraz 36 miesięcy pomocy technicznej w miejscu instalacji, - 24 miesiące na sprzęt komputerowy (części i robocizna), - 18 miesięcy na drukarki. b) Czas reakcji od daty pisemnego zawiadomienia wykonawcy przez zamawiającego o awarii do daty rozpoczęcia naprawy nie może przekroczyć 24 godzin, c) Wykonawca zapewnia bezpłatny transport od zamawiającego do punktu serwisowego i z powrotem, d) Wykonawca zagwarantuje sprzęt zamienny w przypadku, gdy czas naprawy gwarancyjnej według oświadczenia serwisu przekroczy 48 godzin. 4. Wykonawca musi dostarczyć sprzęt w dni robocze, nie później niż do godziny 11.00 po uprzednim (co najmniej dzień wcześniej) skutecznym powiadomieniu zamawiającego o terminie dostawy. 5. Wykonawca zapewnia bezpłatny transport przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego w Zabrzu przy ul. Roosevelta 40, 6. Dostawa może zostać zrealizowana jednorazowo lub częściami, 7. Wykonawca musi zapewnić własnych pracowników do transportu sprzętu w docelowe miejsce dostawy oraz do rozładunku sprzętu, 8. Wykonawca musi zabezpieczyć czas dla swoich pracowników na dokonanie dostawy i szczegółowego odbioru co najmniej do godziny 15.00 w dniu dostawy. 9. Wykonawca musi zaktualizować systemy operacyjne we wszystkich komputerach o wszystkie możliwe poprawki dostępne maksymalnie na 2 dni przed dostawą sprzętu. 10. Termin płatności za dostarczony sprzęt - 14 dni

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.21.20 - Myszy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.10 - Myszka komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.23.32.11 - Klawiatury komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.20 - Podkładki pod myszy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy Oryginalny kod CPV: 30.21.71.00 - Części komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.00 - Części komputerów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie, dokumenty i wypełniony druk oferty. Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, WYSTAWIONY NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, B) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, WYSTAWIONYCH NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT C) Wykaz co najmniej dwóch dostaw komputerów w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każda z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy określone w załączniku nr 2 zostały wykonane należycie, (załącznik nr 2) D) Oświadczenie potwierdzające nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp oraz spełnianie wymagań zawartych w art. 22 pzp w tym posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia (załącznik nr 3) E) Wykonawcy muszą złożyć wypełniony druk oferty (załącznik nr 4), F) Wykonawcy muszą złożyć listę części składowych poszczególnych typów stanowisk (określonych w załączniku nr 1), z określeniem w szczególności typu procesora, płyty głównej, karty graficznej, HDD DVD i inne. G) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. H) Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. zabrzemopr.republika.pl, www.mopr.zabrze.magistrat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu, ul. Roosevelta 40.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba MOPR (Kancelaria pokój nr 221, II piętro, ul. Roosevelta 40, 41 - 800 Zabrze).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.