Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-07-26
Zielona Góra: ¦WIADCZENIE US£UGI NADZORU INWESTORSKIEGO
Numer og³oszenia: 223796 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zak³ad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgkim.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UGI NADZORU INWESTORSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: I. Zakres pe³nienia funkcji Nadzoru Pe³nienie funkcji Nadzoru nad realizacj± zadania: Zmiana sposobu u¿ytkowania budynku pofabrycznego na funkcje kulturalne pn. Zau³ek artystów przy ul. Fabrycznej 13B w Zielonej Górze w ramach zadania: Rewitalizacja Miasta Zielona Góra - II etap . - zadanie dofinansowane ze ¶rodków Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 obejmuje nadzór inwestorski: 1. Robót konstrukcyjno-budowlanych, 2. Robót bran¿owych: -instalacje wewnêtrzne: instalacja c.o., zimnej i ciep³ej wody z cyrkulacj±, hydrantowa, kanalizacja sanitarna, bia³y monta¿, wentylacja , przy³±cza wod-kan.; -instalacja elektryczna: o¶wietleniowa i gniazd wtyczkowych, zasilania urz±dzeñ, wyrównawcza, odgromowa, zasilania urz±dzeñ, wyrównawcza, odgromowa, zasilania komputerów, logiczna, sygnalizacji po¿aru, sygnalizacji w³amania, oddymiania klatki schodowej, tablice i WLZ; oraz prace obejmuj±ce: 3. Obs³ugê geodezyjn± inwestycji; 4. Obs³ugê laboratoryjn± inwestycji; a tak¿e roboty objête zadaniem jw. po ich zrealizowaniu w czasie trwania okresu rêkojmi za wady. w oparciu o dokumentacjê(czê¶æ II siwz) za³±czon± do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. II. Zadania Nadzoru w czasie realizacji inwestycji t.j. w okresie do 31.01.2011r. 1. Obowi±zkowa obecno¶æ ka¿dego z inspektorów na budowie - minimum 3 razy w tygodniu oraz na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego lub kierownika budowy, potwierdzona wpisem do dziennika budowy. Zamawiaj±cy bêdzie dokonywa³ kontroli pobytów inspektorów na budowie, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy. W szczególnym przypadku uzasadnionej, przewidzianej nieobecno¶ci inspektora nale¿y zorganizowaæ jego zastêpstwo i zg³osiæ ten fakt Zamawiaj±cemu. Osoba zastêpuj±ca winna posiadaæ kwalifikacje niezbêdne do nadzorowania okre¶lonego rodzaju robót. 2. Nadzór nad realizacj± inwestycji powinien byæ prowadzony zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami Prawa Budowlanego w tym zakresie. 3. Ogólne zadania polegaj± na podejmowaniu decyzji i odpowiedzialno¶ci za nie, we wszystkich sprawach zwi±zanych z jako¶ci± robót, ocen± jako¶ci materia³ów i postêpem robót, a ponadto w sprawach zwi±zanych z interpretacj± dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz sprawach dotycz±cych akceptacji wype³niania warunków Umowy przez Wykonawcê robót. 4. Nadzór wype³nia swoje obowi±zki wydaj±c polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje i wnioski na pi¶mie. 5. Organizuje prace zwi±zane z nadzorem tak, aby z tego tytu³u nie by³o zbêdnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcê. 6. Nadzór podejmuje decyduje o dopuszczeniu do stosowania lub odrzucenia materia³ów, wszystkich elementów i urz±dzeñ przewidzianych do realizacji robót i przedstawia do akceptacji Zamawiaj±cemu. Decyzje te musz± byæ oparte na wymaganiach sformu³owanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej oraz normach i przepisach zwi±zanych z realizacj± zadania. 7. Podejmuje i odpowiada za wszelkie decyzje, które dotycz±: 1)wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej w zakresie okre¶lonym w warunkach Umowy, 2)wyra¿ania zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy, 3)akceptacji kierownika robót wyznaczonego przez Wykonawcê oraz cofniêcia wcze¶niejszej akceptacji, 4)¿±dania usuniêcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez Wykonawcê, 5)udzielenia Wykonawcy informacji, wyja¶nieñ i wskazówek dotycz±cych Umowy, 6)wnioskowania do Zamawiaj±cego: a) w sprawie wprowadzenia niezbêdnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, b) w sprawie przeprowadzenia niezbêdnych ekspertyz i badañ technicznych, c) w wa¿nych sprawach finansowych i prawnych; 7) uzyskiwania od projektanta wyja¶nieñ w±tpliwo¶ci dotycz±cych projektu i zawartych w nim rozwi±zañ, 8) rozpoznania i przedstawiania do akceptacji Zamawiaj±cego zaopiniowan± dokumentacjê projektow± i specyfikacje techniczne na proponowane przez Wykonawcê roboty dodatkowe, 9) zajmowania stanowiska co do propozycji Wykonawcy o potrzebie wzmocnienia lub zabezpieczenia dróg i dojazdów prowadz±cych na plac budowy, 10) zajmowania stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcê na placu budowy, 11) dokonywania analizy i opiniowania przedstawionych przez Wykonawcê harmonogramów i uaktualnionych harmonogramów w celu ich akceptacji przez Zamawiaj±cego, 12) wstrzymania robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z umow± i przepisami BHP, 13) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcê zasad BHP, 14) organizowania narad koordynacyjnych min 1 na dwa tygodnie (Rada Budowy), sporz±dzania protokó³ów z narad i przekazywania ich zainteresowanym stronom (Wykonawcy i Zamawiaj±cemu) terminie 3 dni po naradzie oraz prowadzenia dokumentacji ze wszystkich kontaktów z Wykonawc±, 15) opiniowania organizacji ruchu, oznakowania i ustalania d³ugo¶ci odcinków roboczych wy³±czonych z ruchu, 16) sprawdzania pomiarów i badañ materia³ów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez wzglêdu na to, czy od Wykonawcy wymaga siê prowadzenia badañ w ramach Umowy oraz ¿±dania wykonania badañ dodatkowych, a przede wszystkim: a) akceptacja materia³ów zgodnych z wymaganiami ST ze wskazanych przez Wykonawcê ¼róde³, b) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do u¿ycia materia³ów posiadaj±cych atest producenta, c) akceptowanie receptur i technologii zgodnie z wymaganiami ST, d) kontrolowanie wytwórni materia³ów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodno¶ci i akceptacji stosowanych metod wytwarzania, e) kontrolowanie sposobu sk³adowania i przechowywania materia³ów oraz uporz±dkowania miejsc sk³adowania po zakoñczeniu robót, f) zlecanie Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badañ materia³ów budz±cych w±tpliwo¶ci co do jako¶ci, 17) akceptacja sprzêtu oraz ¶rodków transportowych u¿ytych do robót, co do zgodno¶ci ich z warunkami Umowy, 18) zatwierdzenia zakresu kontroli robót prowadzonych przez Wykonawcê, 19) inspekcji laboratorium Wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowne urz±dzenia pomiarowe i sprzêt laboratoryjny Wykonawcy posiadaj± wa¿n± legalizacjê, zosta³y prawid³owo wykalibrowane i odpowiadaj± wymaganiom norm okre¶laj±cych procedury badañ, 20) wykonania pomiarów i badañ laboratoryjnych do opracowania elaboratów koñcowych, ewentualnie zlecenia tych czynno¶ci niezale¿nemu laboratorium akceptowanemu przez Zamawiaj±cego i dokonanie oceny wyników badañ i pomiarów , 21) ustalania metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcê, 22) akceptowania urz±dzeñ i sprzêtu pomiarowego stosowanego w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru, 23) sprawdzania wykonanych robót i powiadamiania Wykonawcy o wykrytych wadach oraz po¶wiadczenia usuniêcia wad przez Wykonawcê, a tak¿e ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 24) wnioskowania o dokonanie zmian (wyd³u¿enia) terminu wykonania robót w wyszczególnionych w Umowie przypadkach i przedstawienia ich do akceptacji Zamawiaj±cemu w ci±gu 5 dni od daty zg³oszenia propozycji przez Wykonawcê, 25) oceny przedstawionych przez Wykonawcê wycen kosztów zmian w robotach i przedstawieniu do akceptacji Zamawiaj±cemu w ci±gu 3 dni od daty ich zg³oszenia, 26) oceny przedstawionych przez Wykonawcê kosztów, które zgodnie z warunkami Umowy podlegaj± dodatkowej op³acie, b±d¼ w³asnej wyceny tych kosztów i przed³o¿enia ich do akceptacji Zamawiaj±cemu, 27) dokonania odbioru technicznego: gotowych elementów, robót zanikaj±cych, ulegaj±cych zakryciu, odbioru czê¶ciowego robót oraz prac z zakresu obs³ugi geodezyjnej, 28) sprawdzenia miesiêcznych zestawieñ Wykonawcy, warto¶ci zakoñczonych i odebranych robót i potwierdzenie kwot do wyp³aty (w ci±gu 7 dni od z³o¿enia zestawienia przez Wykonawcê), 29) po¶wiadczenia terminu zakoñczenia robót, 30) stwierdzenia zakoñczenia robót, sprawdzania kompletno¶ci i prawid³owo¶ci operatu kolaudacyjnego i przed³o¿enia do akceptacji Zamawiaj±cego w celu ustalania terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze, 31) sprawdzania ostatecznej kwoty nale¿nej Wykonawcy, ustalania i wnioskowania zakresu koniecznych korekt wyliczeñ Wykonawcy i przedstawiania Zamawiaj±cemu do podjêcia decyzji o ostatecznej wysoko¶ci tej kwoty (w ci±gu 7 dni od otrzymania rozliczenia Wykonawcy), 32) dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcê terenu budowy w przypadku wypowiedzenia Umowy, 33) rozliczenia Umowy w przypadku wypowiedzenia jej, 34) prowadzenia ca³o¶ci spraw dotycz±cych budowy z w³adzami terenowymi i ludno¶ci± miejscow±, 35) Nadzór sk³ada do Zamawiaj±cego pisemne miesiêczne raporty (sprawozdania) z dzia³alno¶ci obejmuj±cej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacj± zdjêciow± we wspó³pracy z Wykonawc± robót, bêd±ce nieod³±cznym za³±cznikiem do faktur wystawianych przez Nadzór, 36) Nadzór w ramach prowadzonego nadzoru bez dodatkowego wynagrodzenia ma obowi±zek wykonaæ sprawdzaj±ce badania laboratoryjne inwestycji zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Badania laboratoryjne wykonaæ nale¿y w laboratorium w³asnym lub wynajêtym, 37) stosowania przez Wykonawcê przepisów dotycz±cych ochrony ¶rodowiska naturalnego, 38) Nadzór za³atwi wszelkie sprawy formalno - prawne zwi±zane z rozpoczêciem, prowadzeniem i zakoñczeniem robót w tym: a) przekazanie Wykonawcy robót wszelkich niezbêdnych dokumentów i kompletnej dokumentacji technicznej, b) kompletowanie dokumentów niezbêdnych dla w³a¶ciwych organów Nadzoru Budowlanego i Administracji Budowlanej, c) zg³oszenie zakoñczenia robót (w tym uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie, je¶li jest wymagane), d) dokonanie rozliczenia finansowego budowy na dzieñ odbioru koñcowego wraz z przedstawieniem danych dotycz±cych przekazania ¶rodka trwa³ego (PT i OT) z podzia³em na u¿ytkowników i bran¿e, e) dokonanie rozliczenia dofinansowania inwestycji ze ¶rodków Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 20013, f) rozwi±zywanie wszelkich innych problemów pojawiaj±cych siê w czasie realizacji inwestycji. g) wype³nienie wniosku o przy³±czenie instalacji odbiorczej do sieci elektroenergetycznej w celu zawarcia umowy sprzeda¿y energii elektrycznej i ¶wiadczenia us³ug dystrybucji. III. Zadania Nadzoru w czasie trwania okresu rêkojmi (60 m-cy od daty odbioru koñcowego). 1. Dokonywanie systematycznych przegl±dów zrealizowanych robót objêtych zadaniem: 2. Zmiana sposobu u¿ytkowania budynku pofabrycznego na funkcje kulturalne pn. Zau³ek artystów przy ul. Fabrycznej 13B w Zielonej Górze w ramach zadania: Rewitalizacja Miasta Zielona Góra - II etap - zadanie dofinansowane ze ¶rodków Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 w oparciu o harmonogram akceptowany przez Zamawiaj±cego. 3. Zbieranie zg³oszeñ dotycz±cych wad zaistnia³ych w okresie gwarancyjnym. 4. Zg³aszanie do Wykonawcy zaistnia³ych wad i ustalanie terminu ich usuwania. 5. Nadzorowanie realizacji robót zwi±zanych z usuwaniem wad zaistnia³ych w okresie gwarancyjnym i po¶wiadczenie ich wykonania. 6. Ocena wykonanych robót jw. 7. Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym. 8. Sprawdzenie kompletno¶ci i prawid³owo¶ci przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku Zamawiaj±cemu w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego. IV. Zadania Zamawiaj±cego Przedstawicielami Zamawiaj±cego do nadzoru i podejmowania decyzji w sprawach przedmiotu umowy dla zadania: Zmiana sposobu u¿ytkowania budynku pofabrycznego na funkcje kulturalne pn. Zau³ek artystów przy ul. Fabrycznej 13B w Zielonej Górze - zadanie dofinansowane ze ¶rodków Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013: 1. Dyrektor Zak³adu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze, 2. Inspektorzy wskazani przez Zamawiaj±cego. Do zadañ Zamawiaj±cego nale¿y: 1. przekazanie w dniu podpisania niniejszej umowy 1 kompletu dokumentacji projektowej (projekty budowlano-wykonawcze); 2. przekazanie pozwolenia lub zg³oszenia na budowê; 3. przekazanie kserokopii umowy, zawartej przez Zamawiaj±cego z Wykonawc± robót,, harmonogramu rzeczowo - finansowego; 4. zabezpieczenie ¶rodków finansowych, niezbêdnych do prawid³owego i terminowego wykonania zadania inwestycyjnego; 5. rozpatrywanie wniosków Nadzoru; 6. akceptowanie harmonogramów zaopiniowanych przez Nadzór; 7. akceptowanie zmian kluczowego personelu do pe³nienia funkcji Nadzoru; 8. podjêcie decyzji w sprawie realizacji zg³oszonych robót zamiennych i dodatkowych; 9. udzia³ w odbiorach czê¶ciowych i koñcowym oraz w przekazaniu zadania inwestycyjnego do eksploatacji u¿ytkownikowi; 10. akceptacja lub zg³oszenie zastrze¿eñ do przed³o¿onego przez Nadzór rozliczenia zadania inwestycyjnego; 11. udzia³ w zwo³anych przez Nadzór przegl±dach w okresie rêkojmi za wady oraz spisywaniu protoko³ów z przegl±du i z usuniêcia wad; 12. kontrola pracy Nadzoru pod wzglêdem zgodno¶ci z dokumentami stanowi±cymi Umowê na ww. zadanie i Umowê na pe³nienie funkcji Nadzoru; 13. udzia³ w czynno¶ciach odbiorów ostatecznych i pogwarancyjnych robót objêtych Umow±..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu metod± 0-1, tj. spe³nia lub nie spe³nia, w oparciu o przedstawione o¶wiadczenie.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W szczególno¶ci Wykonawca musi wykazaæ siê realizacj± wykonania min. 1 us³ugi, w zakresie nadzoru inwestorskiego robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych realizowanych w oparciu o zadania dofinansowane ze ¶rodków unii europejskiej o warto¶ci nadzorowanych robót budowlanych min. 3 mln z³. Nie dopuszcza siê sumowania us³ug wykonanych w ci±gu 3 lat celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu metod± 0-1, tj. spe³nia lub nie spe³nia, w oparciu o przedstawione dokumenty, o¶wiadczenie.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu metod± 0-1, tj. spe³nia lub nie spe³nia, w oparciu o przedstawione o¶wiadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W szczególno¶ci Wykonawca musi dysponowaæ nastêpuj±cymi osobami: (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców, oceniany bêdzie ich ³±czny potencja³ kadrowy, oraz ³±czne kwalifikacje) -osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, która odby³a co najmniej 2-letni± praktykê zawodow± na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z § 8 Rozporz±dzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badañ konserwatorskich i architektonicznych, a tak¿e innych dzia³añ przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badañ archeologicznych i poszukiwañ ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych), wraz z za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, -osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, oraz za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, - osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu metod± 0-1, tj. spe³nia lub nie spe³nia, w oparciu o przedstawione dokumenty, o¶wiadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu metod± 0-1, tj. spe³nia lub nie spe³nia, w oparciu o przedstawione o¶wiadczenie.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- za¶wiadczenia o wpisie do izby zawodowej
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1.Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki, w jakich przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w zawartej umowie: 1) ograniczenie zakresu robót budowlanych, wynikaj±ce z braku ¶rodków finansowych lub zmian± wysoko¶ci dofinansowania ze ¶rodków Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, 2) zmiana wytycznych dotycz±cych Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 lub wytycznych i zaleceñ Instytucji Zarz±dzaj±cej, 3) konieczno¶æ zmiany zakresu prac, wynikaj±ce z wprowadzenia w dokumentacji projektowej istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, 4) zmiana danych podmiotowych dotycz±cych Nadzoru, lokalizacji siedziby Nadzoru, 5) likwidacja lub rozwi±zanie firmy Nadzoru, 6) konieczno¶æ wykonania prac wynikaj±cych z zaleceñ organów administracji architektoniczno - budowlanej, np. nadzoru budowlanego, PIP, wydanych stosownie do ich w³a¶ciwo¶ci, 7) zmiany w sk³adzie zespo³u Nadzoru, 8) zmiana wymagañ zwi±zanych ze zmian± lub wydaniem nowego pozwolenia na budowê dla realizowanego zamówienia, wynikaj±ce z konieczno¶ci wykonania robót zamiennych nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia i koniecznych do wykonania ca³o¶ci robót i uzyskania za³o¿onego efektu u¿ytkowego, zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia 2.Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w zakresie wyd³u¿enia terminu obowi±zywania umowy, pod warunkiem, ¿e: a) zasz³a konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy; b) prace objête umow± zosta³y wstrzymane przez w³a¶ciwe organy, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy, c) zasz³a konieczno¶æ uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgody b±d¼ pozwoleñ osób trzecich lub w³a¶ciwych organów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Al. Zjednoczenia 110, pokój 101.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 08:00, miejsce: Oferty nale¿y sk³adaæ w siedzibie Zamawiaj±cego pokój 101, lub w kancelarii.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zadanie planowane do wspó³finansowania z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa miêsa i przetworów miêsnych w II pó³roczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- USUNIÊCIE KOTEW ORAZ NAPRAWA POWIERZCHNI KAP NA ISTNIEJ¡CYCH OBIEKTACH IN¯YNIERSKICH ZLOKALIZOWANYCH NA ODCINKU 2., 3. I 4. AUTOSTRADY A18 OD KM 11+860 DO KM 71+533
- Dostawa amunicji na potrzeby Lubuskiego Urzêdu Celno-Skarbowego w Gorzowie Wielkopolskim
- Budowa ulicy Przylep- ¬ródlana w Zielonej Górze w ramach zadania Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra.
- Sukcesywna dostawa nabia³u w II pó³roczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w II pó³roczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
wiêcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacj± inwestycji drogowych
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Fotomedia na najwy¿szym poziomie - przebudowa budynku szko³y w Zespole Szkó³ Technicznych i Ogólnokszta³c±cych Nr 3 w Katowicach"
- "Us³uga prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycj±: BUDOWA I WYPOSA¯ENIE NOWEGO BUDYNKU APTEKI SZPITALNEJ"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1644K £opuszna - Dursztyn na odcinku od mostu na Bia³ce w stronê Krempach do istniej±cego chodnika
- Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu wraz ze sprawowaniem wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego nad Zadaniem Inwestycyjnym pn.: "Utworzenie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Tomaszowie Mazowieckim
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa progu piêtrz±cego na rzece Narew przy miejscowo¶ci Rzêdziany...
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.