eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Docieplenie dachu i tarasów w budynku Miejskiego Żłobka w Policach przy ul.Robotniczej 15/17

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-18

Police: Docieplenie dachu i tarasów w budynku Miejskiego Żłobka w Policach przy ul.Robotniczej 15/17
Numer ogłoszenia: 223755 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach , ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311817, fax. 091 4311832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie dachu i tarasów w budynku Miejskiego Żłobka w Policach przy ul.Robotniczej 15/17.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest docieplenie dachu i tarasów w budynku Miejskiego Żłobka w Policach przy ul.Robotniczej 15/17. Podstawowy zakres obejmuje; ocieplenie stropodachu wełną mineralą granlowaną, ułożenie izolacji na sucho, ułożnie nowych warst papy termozgrzewalnej z zastosowaniem papy podkładowej i nawierzchniowej, wymiana obróbek blacharskich; rynny, obróbki blacharskie ogniomurów i kominów, wykonanie instalacji odgromowej, naprawa istniejacych pojedynczych uszkodzeń tynków na kominach, daszków oraz wykonanie nowych odbojów, rozebranie wszystkich warstw stropodachu, cokolików aż do stropu na tarasach, wykonanie nowych warstw tarasu, wykonanie nowych obróbek blacharskich, wykonanie nowych balustrad..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: rezygnuje sie z wnoszenia wadium zgodnie z art.45ust2 ustay PZP

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie publiczne obejmujące remont dachu papowego na budynkach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 200 m2 oraz, że posiadają wykwalifikowany personel do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie wg metody spełnia/nie spełnia. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.1. nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1.2. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.2. nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1.4 i 1.5. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.4. nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1.1, 1.3..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie publiczne obejmujące remont dachu papowego na budynkach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 200 m2 oraz, że posiadają wykwalifikowany personel do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie wg metody spełnia/nie spełnia. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.1. nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1.2. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.2. nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1.4 i 1.5. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.4. nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1.1, 1.3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.police.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Bankowa 18, IV piętro pok 413, 72-010 Police.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:30, miejsce: 72-010 Police, ul.Stefana Batorego 3, pok30 sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.