Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Malczyce: Przetarg nieograniczony - dostawa opału
Numer ogłoszenia: 223731 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa , ul. Szkolna 6, 55-320 Malczyce, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3179174, fax. 0-71 3179174.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony - dostawa opału.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa około 200t węgla kamiennego - orzech gat.I wartosc opałowa Q1 kJ/29 do Szkoły Podstawowej w Malczycach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.00.00.00 - Produkty wydobywcze, kopalne i inne podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 14.00.00.00 - Górnictwo, metale podstawowe i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2.Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców podlegających wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ wg reguły: spełnia/nie spełnia. 4. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu musi: 1)wykazać wykonane dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł, 2)przedstawić dokumenty potwierdzające, że zamówienie/a te zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - wzór zał. do SIWZ b)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - wzór zał. do SIWZ c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, Uwaga: wymaga się aby wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 30.000 zł odpowiadające rodzajem niniejszemu zamówieniu Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malczyce.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Malczycach (sekretariat) ul.Szkolna 6; 55-320 Malczyce, tel/fax /071/ 3179-174.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Malczycach (sekretariat) ul.Szkolna 6; 55-320 Malczyce, tel/fax /071/ 3179-174.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI MALCZYCE
więcej: przetargi MALCZYCE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.