eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa sprzętu informatycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Bydgoszcz: Dostawa sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 223710 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Biuro Emerytalne w Bydgoszczy , ul. Zygmunta Augusta 20A, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3220050, fax. 052 3785111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wbebydgoszcz.pow.mil.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów, komputerów stacjonarnych i przenośnych, urządzeń drukujących oraz projektorów, których szczegółowy wykaz ilościowy znajduje w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.12.00 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający tytułem zabezpieczenia oferty wymaga wniesienia wadium 2. Zamawiający określił kwotę wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych i 0gr). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na niżej wymieniony rachunek bankowy Zamawiającego NBP O.O Bydgoszcz 89 1010 1078 0044 8613 9130 0000 4. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie uznane zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego, 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie opisanej w następujący sposób: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu informatycznego z dopiskiem WADIUM. Na kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy oraz opatrzyć ją pieczęcią Wyko-nawcy. Tak przygotowany dokument przesłać na adres Zamawiającego lub złożyć w Sekretariacie Wojskowego Biura Emerytalnego w Bydgoszczy, pokój 201, II piętro. 6. Zamawiający zwraca wadium na podstawie art. 46. ust. 1, ust.2, ust.4. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium na podstawie art. 46. ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wy-kluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiające-go na zasadzie (spełnia-nie spełnia). W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 oraz oświadczenie wykonawcy załącznik nr 5 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3.Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2) niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez oso-bę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie za-mówienia publicznego. 5.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert w innym języku. 6.W ofercie należy załączyć jako integralną część oferty szczegółowe specyfikacje techniczne zawierające opis poszczególnych parametrów oferowanych produktów potwierdzające wymagania zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wbebydgoszcz.pow.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat II piętro,pok.201 Wojskowe Biuro Emerytalne w Bydgoszczy ul:Zygmunta Augusta 20A 85-915 Bydgoszcz Tel.+48 52 378 5124 fax.+48 52 378 5111 od poniedziałkek-piątek w godz.7.30-15.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat II piętro,pok.201 Wojskowe Biuro Emerytalne w Bydgoszczy ul:Zygmunta Augusta 20A 85-915 Bydgoszcz Tel.+48 52 378 5124 fax.+48 52 378 5111 od poniedziałkek-piątek w godz.7.30-15.30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa serwerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa serwerów których szczegółowy wykaz ilościowy i parametry techniczne znajdują się w załaczniku 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.12.00-3, 30.23.30.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa komputerów, notebboków i projektorów, których szczegółowy wykaz ilościowy i parametry techniczne znajdują się w załaczniku 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu drukującego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych których szczegółowy wykaz ilościowy i parametry techniczne znajdują się w załaczniku 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.