To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-19
Gdynia: Dostawa dozowników mydła w płynie i pojemników na ręczniki papierowe.
Numer ogłoszenia: 223543 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188877 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Olimpijska 5/9, 81-538 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6223574, faks 058 6223574.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dozowników mydła w płynie i pojemników na ręczniki papierowe..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 39514400-2 - zasobniki na ręczniki papierowe, 39831700-3 - dozowniki mydła. Przedmiotem zamówienia są zasobniki i dozowniki ręczne (nieautomatyczne). 2. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa dozowników mydła w płynie i pojemników na ręczniki papierowe wraz z zestawem montażowym, do obiektu Zamawiającego tj. Stadionu Piłkarskiego przy ul. Olimpijskiej 5/9 w Gdyni. 3. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie: 1) dostarczyć naścienny dozownik do mydła (mydło uzupełniane z karnistra) - o pojemności 1000 ml, posiadający okienko do kontroli poziomu mydła, wykonany ze szlachetnej stali kwasoodpornej matowej, zamykany na kluczyk, posiadający zestaw montażowy, typu Jofel lub równoważny - w ilości 30 sztuk; 2) dostarczyć naścienny pojemnik na ręczniki papierowe - o pojemności do 600 szt. ręczników, posiadający okienko do kontroli ilości ręczników w podajniku, wykonany ze szlachetnej stali kwasoodpornej matowej, zamykany na kluczyk, posiadający zestaw montażowy, typu Jofel lub równoważny - w ilości 30 sztuk. 4. Wszystkie produkty muszą posiadać atesty dopuszczające do użytkowania. 5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostawy na własny koszt, przy udziale własnego środka transportu lub może zlecić dostawę przewoźnikowi. 6. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas transportu. 7. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. 8. Wykonawca udziela rocznej gwarancji i rękojmi za wady na dostarczony towar, licząc od daty jego dostawy i montażu. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.44.00 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "CLEAN SERVICE" TOMASZ BANASIK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "CLEAN SERVICE" TOMASZ BANASIK
- Tomasz Banasik, Firma Handlowo-Usługowa Clean Service, ul. Orzechowa 11, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5216,70
Oferta z najniższą ceną: 5216,70 / Oferta z najwyższą ceną: 10479,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli
- Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PRÓŻNIOWEGO SYSTEMU POBRAŃ KRWI DO BADAŃ LABORATORYJNYCH DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH ZADANIA "ADAPTACJA PRZESTRZENI WEWNĘTRZNEJ, ZAPLECZA SOCJALNEGO DLA RATOWNIKÓW I PIELĘGNIAREK O POWIERZCHNI OK. 80 M2"
- ZAKUP I DOSTAWA TRANSPORTOWEGO SYSTEMU ULTRASONOGRAFICZNEGO (USG) DLA POTRZEB DOPOSAŻENIA AMBULANSU ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W WEJHEROWIE
- ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU INTERNATU WRAZ ZE WSKAZANYMI POMIESZCZENIAMI SZKOŁY W III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM IM. MARYNARKI WOJENNEJ RP W GDYNI PRZY UL. LEGIONÓW 27
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.