Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-20
Katowice: Usługa druku Informatora Muzealnego
Numer ogłoszenia: 22353 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Śląskie , Al. Korfantego 3, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2585661-3; 3503672, faks 032 2599804.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumslaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku Informatora Muzealnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa druku Informatora Muzealnego o łącznym nakładzie 34 tys. egzemplarzy wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Usługa powinna być wykonana według poniższego harmonogramu: 1. Informator Muzealny wersja polska, 5 wydań o łącznym nakładzie 18 tys. egzemplarzy. Numer informatora Nakład w egzemplarzach marzec-kwiecień 4000 maj-czerwiec 4000 lipiec-sierpień 2000 wrzesień październik 4000 listopad-grudzień 4000 Parametry Informatora: wersja polska format: 588 x 210 mm - falcowanie (bigowanie) równoległe 5 razy (wzór falcowania każdorazowo będzie dołączony do materiałów przekazywanych do druku); format ulotki po sfalcowaniu: 98 x 210 mm nakład: patrz tabela kolor: 4+4 papier offsetowy 150 g 2. Informator Muzealny wersja polska - wydanie specjalne o łącznym nakładzie 4 tys. egzemplarzy. Numer Informatora Nakład w egzemplarzach maj Noc w Muzeum Śląskim 2000 sierpień 70 rocznica wybuchu II wojny światowej 2000 Parametry Informatora: wersja polska - wydanie specjalne format: 294 x 210 mm - falcowanie (bigowanie) równoległe 2 razy (wzór falcowania każdorazowo będzie dołączony do materiałów przekazywanych do druku); format ulotki po sfalcowaniu: 98 x 210 mm nakład: patrz tabela kolor: 4+4 papier offsetowy 150 g 3. Informator Muzealny wersja angielska, 3 wydania o łącznym nakładzie 6 tys. egzemplarzy. Numer Informatora Nakład w egzemplarzach kwiecień -maj-czerwiec 2000 lipiec -sierpień-wrzesień 2000 październik -listopad-grudzień 2000 Parametry Informatora: wersja angielska format: 294 x 210 mm - falcowanie (bigowanie) równoległe 2 razy (wzór falcowania każdorazowo będzie dołączony do materiałów przekazywanych do druku); format ulotki po sfalcowaniu: 98 x 210 mm nakład: patrz tabela kolor: 4+4 papier offsetowy 150 g 4. Informator Muzealny wersja niemiecka, 3 wydania o łącznym nakładzie 6 tys. egzemplarzy. Numer Informatora Nakład w egzemplarzach kwiecień -maj-czerwiec 2000 lipiec -sierpień-wrzesień 2000 październik -listopad-grudzień 2000 Parametry Informatora: wersja niemiecka format: 294 x 210 mm - falcowanie (bigowanie) równoległe 2 razy (wzór falcowania każdorazowo będzie dołączony do materiałów przekazywanych do druku); format ulotki po sfalcowaniu: 98 x 210 mm nakład: patrz tabela kolor: 4+4 papier offsetowy 150 g.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca składa aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca składa oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.2, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca składa oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.3, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca składa oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca ma dostarczyć wraz z ofertą. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły zerowojedynkowej tzn. spełnia lub nie spełnia danego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2.Wycena oferty (załącznik nr 2 do SWIZ); 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), (załącznik nr 3 do SIWZ); 5.Oświadczenie w trybie art. 24 ust.1 i 2 o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), (załącznik nr 4 do SIWZ); 5.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń, oraz że zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (załącznik nr 5 do SIWZ); 6.Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia, przy udziale podwykonawców, do oferty należy dołączyć wykaz podwykonawców. Wykonawca musi wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za podwykonawców , jak za działania własne. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku realizacji zamówienia przez podmioty występujące wspólnie do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punktach 3-5, winne być przedłożone przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 188 z 2008r poz.1155) Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumslaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji papierowej w siedzibie Muzeum Śląskiego, al. W. Korfantego 3 Katowice, piętro IV, pokój 406.
W wersji elektronicznej na stronie internetowej : www.muzeumslaskie.pl zakładka-przetargi..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 09:45, miejsce: Siedzibia Muzeum Śląskiego, al. W. Korfantego 3, 40-005 Katowice, piętro IV, pokój 406..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przedmiotowym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Wykonawcom oraz innym osobom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, jak również nie zamierza zawierać umowy ramowej..
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





