Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Mrągowo: Zamawiający : Mrągowskie Centrum Kształcenia
ul. Mrongowiusza 65A ; 11-700 Mrągowo
Numer ogłoszenia: 223465 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410150, faks 089 7417275.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.mragowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamawiający : Mrągowskie Centrum Kształcenia ul. Mrongowiusza 65A ; 11-700 Mrągowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, we wszystkich branżach, nad realizacją robót budowlanych , dostawą i montażem wyposażenia w modernizowanych pomieszczeniach Mrągowskiego Centrum Kształcenia zlokalizowanego przy ul. Mrongowiusza 65A w Mrągowie wraz z dostawą sprzętów w ramach Projektu pn: Budowa i unowocześnienie bazy szkolnictwa zawodowego gastronomiczno-hotelarskiego z uwzględnieniem dostosowania do standardów unijnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00 - 74.26.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych, które są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, pełnili nadzór inwestorski nad realizacją 2 robót budowlanych o wartości minimum 3 000 000,00 złotych c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy poprzez nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- oznaczyć jako Załącznik nr 2 do OFERTY, 2.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i 3 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - złożyć na Załączniku nr 1 do SIWZ, 3. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 usług polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją 2 robót budowlanych, o wartości minimum 3 000 000,00 złotych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Należy wykazać usługi zakończone przed dniem wszczęcia postępowania. Potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie usług. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek.- złożyć na Załączniku nr 3 do SWIZ 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i posiadają aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Należy wskazać osoby z uprawnieniami budowlanymi, w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek - złożyć na Załączniku nr 4 do SWIZ 5. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6. Wykaz prac przewidzianych do wykonania przez Podwykonawców - złożyć na ZAŁĄCZNIKU NR 5 do OFERTY. 7. Zaparafowany projekt umowy. W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną i nie podpisania jej przez wszystkich wspólników spółki, oprócz ww dokumentów do oferty należy dołączyć kserokopię umowy Spółki Cywilnej oraz pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum oprócz wyżej wymienionych dokumentów do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w miejsce dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: internet bip.warmia.mazury.pl powiat_mragowski , e - mail mck_mragowo@wp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mrągowskie Centrum Kształcenia
ul. Mrongowiusza 65A 11-700 Mrągowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Mrągowskie Centrum Kształcenia ul. Mrongowiusza 65A 11-700 Mrągowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu pod nazwą Rozbudowa i unowocześnienie bazy szkolnictwa zawodowego, gastronomiczno-hotelarskiego, z uwzględnieniem dostosowania do standardów unijnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 oś priorytetowa 3. Infrastruktura społeczna, działanie 3.1. Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną b Głównym Beneficjentem projektu pod nazwą Rozbudowa i unowocześnienie bazy szkolnictwa zawodowego, gastronomiczno-hotelarskiego, z uwzględnieniem dostosowania do standardów unijnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 oś priorytetowa 3. Infrastruktura społeczna, działanie 3.1. Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną jest Powiat Mrągowski , siedziba 11-700 Mrągowo, ul.Królewiecka 60A c Mrągowskie Centrum Kształcenia na podstawie upoważnienia udzielonego przez Zarząd Powiatu Mrągowskiego Uchwała nr 89 733 2009 z dn. 22.01.2009 r. wdraża i reprezentuje Benificjenta w sprawie ww projektu..
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Zimowe utrzymanie drogi powiatowej - starodroże drogi nr 16 od ronda: Marcinkowo, ul. M. C. Skłodowskiej, Wojska Polskiego do ronda: Mikołajki/Piecki oraz droga DW 600 (ul. Lubelska i Przemysłowa)".
- DOSTAWA PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH
- Budowa zaplecza technicznego do obsługi taboru komunikacji miejskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w 2026r
- Zakup koparko-ładowarki
więcej: przetargi w Mrągowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.