Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Śrem: Termomodernizacja budynku Szpitala w Śremie w zakresie: wymiany okien, drzwi, remont stropodachów, docieplenie ścian, wymiana istalacji c.o - II etap
Numer ogłoszenia: 223423 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Śremie , ul. Chełmońskiego 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2815400, fax. 061 2835484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-srem.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Szpitala w Śremie w zakresie: wymiany okien, drzwi, remont stropodachów, docieplenie ścian, wymiana istalacji c.o - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 5 150 000 Euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 150 000 zł wznoszone na etapie ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadaja uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawcy, którzy wykonali z nalezytą starannoącią w ostatnich 5 latach co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym jak w niniejszym postępowaniu ( za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym jak w niniejszym postępowaniu Zamawiający uzna roboty wykonane w obiektach użyteczności publicznej bez konieczności wyłączenia ich z użytkowania w czasie prowadzenia prac, w ramch zadania musi być wykazane wykonanie minimum następujących prac: termomodernizacja ścian, wymiana okien, drzwi, docieplenie stropodachów) w tym minimum jednego zamówienia jak wskazano powyżej na kwotę nie niższą niż 4 mln zł brutto, wszystkie zrealizowane zamówienia powinny być potwierdzone referencjami. Referencja powinna zawierać co najmniej: wartość przedmiotu zamówienia, opis przedmiotu zamówienia, daty wykonania zamówienia, nazwę i adreszamawiajacego, potwierdzenie ( referencje) że wyżej wymienione roboty zostały wykonane z należytą starannością. - wykażą średnioroczne zatrudnienie w ciągu ostatnich trzech lat nie mniej niż 60 osób -będą zatrudniać w momencie złożenia ofert osoby posiadające uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie ( zgodnie z Prawem Budowlanym) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz w zakresie instalacji elektrycznych i elektrotechnicznych - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykażą sie obrotem rocznym za rok 2007r nie mniejszym niz 35 mln zł - wykażą się dobrą sytuacją określoną jak możliwość dostępu do dysponowania środkami finansowymi w kwocie 5 mln zł - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 3,5 mln ważną do końca terminu realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem -posiadają sprzęt i rusztowanie niezbędne do reazlizacji całego zadania - zobowiążą się wykonać przedmiot niniejszego postępowania w nieprzekraczalnym terminie do 20 grudnia 2008r - udzielą minimum 36 miesiecznej gwarancji na wykonany przedmiar zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 22 i art. 24 ustay Pzp - obowiązkowa wizja lokalna na miejscu realizacji zamówienia - minimum n 7 dni przed terminem składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie oferenta że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 i 24 Pzp, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - koncesja, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamowieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem - aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed terminem składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy PZP wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem wyznaczonym na składanie ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym oferent posiada rachunek bankowy, potwierdzajacej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - sprawozdanie finansowe za rok 2007 a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta - zgodnie z przepisami o rachunkowości- również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku oferentów nie zobowiązanych do sporządzania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zaobowiązania i należności - za ostatni okres obrotowy - wykaz wykonanych w okresie 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia( za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym jak w niniejszym postępowaniu Zamawiajacy uzna roboty wykonane w obiektach użyteczności publicznej bez konieczności wyłączenia izh z użytkowania w czasie prowadzonych prac, w ramach jednego obiektu musi być wykazane wykonanie następujacych prac:termomodernizacji ścian, wymiana okien, drzwi, remont stropodachów) w tym minimum jedno zamówienie jak wskazano powyżej na kwotę nie niższa 4 mln brutto ( roboty w ramach jednego obiektu bez koieczności wyłączenia do użytkowania w czasie prowadzonych prac) wszystkie zrealizowane zamówienia powinny być potwierdzone referencjami jednostek na rzecz, których były one zrealizowane - informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego - wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności - kopie uprawnień budowlanych osób przewidzianych do reazlizacji zadania, a także kopie zaświadczeń o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego . Polisa a w przypadku jej braku dokument potwierdzający , że oferent ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca, niezbędnego do realizacji zamówienia, Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby Wykonawca dysponował rusztowaniem do prowadzenia prac i aby te były własnością Wykonawcy. W przypadku przystąpienia do postępowania konsorcjum, dodatkowo wymagane jest: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu ( lidera konsorcjum) Sposród Wykonawców, którzy złożą wniosek o udział w postępowaniu Zamawiajacy zakwalifikuje 5 Wykonawców do złożenia oferty, W przypadku większej liczby wniosków o dopuszczenie do udziały w postepowaniu niż określone przez zamawiajacego, spełniajacych powyższe wymogi, kwalifikacja do postępowania będzie dokonywana na podtawie wartości największej referencji brutto.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital w Śremie ul. Chełmońskiego 1 63-100 Śrem pokój 131.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital w Śremie ul. Chełmońskiego 1 63-100 Śrem pokój 131.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- 2026 - Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Psarskim
- ,,Dostawa, integracja i wdrożenie systemu do automatycznej digitalizacji dokumentacji w zakresie pisma odręcznego"
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Wielkopolskiego Ośrodka Reumatologicznego im. dr. Wiesława Romanowskiego w Śremie
- "Aktywny Fyrtel w Parku Powstańców Wielkopolskich od Juniora do Seniora" na działce nr ewid. 28/7, obręb geodezyjny Śrem - VI części - II postępowanie
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grota Roweckiego 4/28 w Śremie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szkoły poprzez rozbudowę i przebudowę istniejących budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





