Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-16
Luboń: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWANIA, DOSTAWY I WYDAWANIA POSIŁKÓW
Numer ogłoszenia: 223419 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Źródlana 1, 62-031 Luboń, woj. wielkopolskie, tel. 0 61 81 05 008, fax 0 61 81 05 085.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.lubon.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWANIA, DOSTAWY I WYDAWANIA POSIŁKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług przygotowania, dostawy i wydawania posiłków (w ramach programu pomocy państwa w zakresie dożywiania) w obiektach szkolnych i ośrodkach pomocy społecznej w Luboniu, w tym: Część (Zadanie) 1 - Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków w Gimnazjum Nr 1 i w Szkole Podstawowej Nr 3. Część (Zadanie) 2 - Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków w Szkole Podstawowej Nr 1, w Gimnazjum Nr 2 i w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do siwz. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie, dostawę i wydawanie posiłków w roku 2008 w łącznej ilości ok. 17,6 tys. szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1).posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. zamawiający nie stawia warunków minimalnych, 2).wykonali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizowali co najmniej jedno zamówienie w zakresie żywienia zbiorowego polegające na przygotowaniu i wydawaniu min. 5 razy w tygodniu w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy, obiadów dla co najmniej 50 osób, - dysponują kuchnią do przygotowywania posiłków w żywieniu zbiorowym z opinią właściwej, sprawującej bieżący nadzór Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną dopuszczającą kuchnię do przygotowywania posiłków w żywieniu zbiorowym oraz dysponują, co najmniej jednym pojazdem przeznaczonym do realizacji zamówienia z decyzją właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, sprawującej bieżący nadzór nad środkiem transportu dopuszczającą ten środek transportu do przewożenia żywności w zamkniętych pojemnikach. - dysponują osobami posiadającymi co najmniej od 3 lat, uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia tj. co najmniej dwoma osobami z uprawnieniami/kwalifikacjami do pracy przy żywieniu zbiorowym oraz jednym technologiem żywienia opracowującym 30 dniowe jadłospisy. 3).są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50% ceny ofertowej, 4).nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych/. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A).oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (jest w formularzu ofertowym); B).wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - co najmniej o rodzaju i ilości wymaganej warunkami przetargu (np. wg Załącznika nr 3 do SIWZ), C).aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); D).wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (np. wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.lubon.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Źródlana 1, 62-031 Luboń, pok. sekretariat..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 09:55, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Źródlana 1, 62-031 Luboń, pok. sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Posiłki - Gimnazjum Nr 1 - Szkoła Podstawowa Nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków w Gimnazjum Nr 1 i w Szkole Podstawowej Nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do siwz. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie, dostawę i wydawanie posiłków w roku 2008 w łącznej ilości ok. 8,8 tys. szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Posiłki - Szkoła Podstawowa Nr 1 - Gimnazjum Nr 2 - MOPS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków w Szkole Podstawowej Nr 1, w Gimnazjum Nr 2 i w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do siwz. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie, dostawę i wydawanie posiłków w roku 2008 w łącznej ilości ok. 8,8 tys. szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBONIA
więcej: przetargi w Luboniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą kelnerską na potrzeby Instytutu Adama Mickiewicza
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Zapewnienie wyżywienia dla uczestników kursów, szkoleń oraz członków Rady BCU w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim"
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





