Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Warszawa: Zakup i dostawa licencji oprogramowania Microsoft z grup aplikacji, systemów i serwerów w ramach Umowy Select Nr 80S60033 (nr przyjęcia do umowy 6112878)
Numer ogłoszenia: 223415 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala , Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa licencji oprogramowania Microsoft z grup aplikacji, systemów i serwerów w ramach Umowy Select Nr 80S60033 (nr przyjęcia do umowy 6112878).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania Microsoft z grup aplikacji, systemów i serwerów w ramach Umowy Select Nr 80S60033 (nr przyjęcia do umowy 6112878) zgodnie z poniższą specyfikacją ilościową: - ISA SrvStd 2006 SNGL MVL 1 Proc - szt. 1, - ExchgSrvEnt 2010 SNGL MVL - szt. 1, - ExchgStdCAL 2010 SNGL MVL UsrCAL - szt. 280, - WinSrvStd 2008 SNGL MVL - szt. 30, - WinSrvEnt 2008 SNGL MVL - szt. 1. Wykonawca musi posiadać status Large Account Reseller firmy Microsoft - na potwierdzenie złoży dokument, o którym mowa w pkt V ppkt 12 rozdziału I SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.42.20.00 - Zestawy pakietów oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych zł) w terminie do dnia 4 grudnia 2009r. do godz. 9.30III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp tj.: 1.posiadają uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Pzp (warunki te potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ Rozdział I pkt V ppkt 1, 2 i 3 lub 4, 5) 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. dostawy licencji oprogramowania Microsoft z grup: aplikacji, systemów i serwerów, o wartości minimum 150.000,00 zł każda. (warunki te potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ Rozdział I pkt V ppkt 6), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ Rozdział I pkt V ppkt 1), Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w pkt V..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy - Pzp zgodnie załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 5. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 4 stosuje się odpowiednio, 6. wykaz wykonanych przez Wykonawcę dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli jest on krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami wystawionymi przez podmioty na rzecz których przedmiotowe dostawy zostały zrealizowane potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, 7. w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 8. wypełniony formularz oferty według wzoru określonego w SIWZ, Rozdział II - Formularz Oferty, 9. dowód wniesienia wadium, 10. oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa -upoważnienia - do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 11. oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp (SIWZ, Rozdział II, pkt X - formularz oferty - składane tylko w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). 12. Dokument lub dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada status Large Account Reseller firmy Microsoft wraz z wydrukiem ze strony www.microsoft.com/poland/lar..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 228.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Kasa rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 101 Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i przeprowadzenie procedury legalizacyjnej dla zadania budowy przejścia granicznego kolejowego Hrebenne
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Królewska 47 m. 38 część nr 2: Nowogrodzka 6 m. 23
- Świadczenie usług telefonii komórkowej i usług bezprzewodowej transmisji danych wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Centralnego Ośrodka Informatyki
- Obsługa konferencji YoungChem 2026
- Rozbudowa przestrzeni dyskowej w posiadanych przez zamawiającego deduplikatorach.
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz odbiór odpadów o kodzie: 18 01 09 na podst. pisemnych zgłoszeń z punktu czasowego ich składowania z Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Ełku.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Borki w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
- Dostawa sprzętu serwerowego, sieciowego, zasilaczy awaryjnych i oprogramowania wraz ze szkoleniami administratorów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" zadanie 1 i 3
- Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług dla Gminy Godziszów w ramach projektu "E-usługi w Gminach Partnerstwa - Zielona Brama Roztocza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





