eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotu³yDOSTAWAZESTAWY KOMPUTEROWE - 17 szt. LASEROWE URZ¡DZENIE WIELOFUNKCYJNE MONO - 1 szt. DRUKARKA LASEROWA - 2 szt., OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE - 36 szt. DRUKARKA WIELOFUNKCYJNA ATRAMENTOWA - 1 szt.



Og³oszenie z dnia 2008-09-22

Szamotu³y: DOSTAWA: ZESTAWY KOMPUTEROWE - 17 szt. LASEROWE URZ¡DZENIE WIELOFUNKCYJNE MONO - 1 szt. DRUKARKA LASEROWA - 2 szt., OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE - 36 szt. DRUKARKA WIELOFUNKCYJNA ATRAMENTOWA - 1 szt.
Numer og³oszenia: 223412 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej , ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotu³y, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, fax. 061 2927102.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szamotuly.med.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA: ZESTAWY KOMPUTEROWE - 17 szt. LASEROWE URZ¡DZENIE WIELOFUNKCYJNE MONO - 1 szt. DRUKARKA LASEROWA - 2 szt., OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE - 36 szt. DRUKARKA WIELOFUNKCYJNA ATRAMENTOWA - 1 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA: ZESTAWY KOMPUTEROWE - 17 SZT., LASEROWE URZ¡DZENIE WIELOFUNKCYJNE MONO - 1 SZT., DRUKARKA LASEROWA - 2 SZT., OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE - 36 SZT., DRUKARKA WIELOFUNKCYJNA ATRAMENTOWA - 1 SZT., w tym: a) dostawa przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy b) transport i monta¿ przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiaj±cego na koszt Wykonawcy c) w okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezp³atnie wszelk± pomoc informacyjn± w zakresie obs³ugi zakupionego sprzêtu i oprogramowania. d) dostarczenie instrukcji obs³ugi w jêzyku polskim na ka¿de dostarczone urz±dzenie. e) dostarczenie dodatkowego kompletu materia³ów eksploatacyjnych niezbêdnych do uruchomienia sprzêtu oraz wszystkie niezbêdne do prawid³owego pod³±czenia sprzêtu kable - zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ. f) sprawowanie bezp³atnego serwisu w okresie gwarancji, od dnia podpisania protokó³u koñcowego. g) wykonywanie napraw gwarancyjnych i sprawowanie bez dodatkowych op³at serwisu Urz±dzeñ w okresie gwarancji; 2. Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w za³±czniku nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert równowa¿nych. 4. Przedmiot zamówienia musi byæ wyprodukowany w 2008 roku..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.24.21.00 - 30.24.21.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie przewiduje wniesienia przez Wykonawcê wadium.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu wymienione w art. 22 pkt. 1 ustawy Pzp. i nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia wynikaj±ce z art. 24 Pzp. 2. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie dokumentów za³±czonych do oferty, zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu do oferty nale¿y do³±czyæ: a) o¶wiadczenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w art. 22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (druk w za³±czeniu do SIWZ ) b) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku posiadania przez wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty nale¿y do³±czyæ: a) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiaj±cego warunku znajdowania siê przez Wykonawcê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: a) o¶wiadczenia Wykonawcy dotycz±ce potwierdzenia, ¿e znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da do³±czenia do oferty: a) prospektu, folderu, wydruku internetowego, materia³ów marketingowych itp. potwierdzaj±cych, ¿e oferowane urz±dzenia spe³niaj± wymagane parametry techniczne (dokumenty te mog± byæ w jêzyku obcym jednak¿e z t³umaczeniem na jêzyk polski); b) o¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce potwierdzenia, ¿e oferowany przedmiot zamówienia, posiada odpowiedni± jako¶æ i w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe. c) dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie wszystkich wymagañ dotycz±ce tego rodzaju sprzêtu, obowi±zuj±ce zarówno w Polsce jak i Unii Europejskiej tj.: deklaracje CE. d) o¶wiadczenie Wykonawcy, potwierdzaj±ce ¿e oferowany przedmiot zamówienia, spe³nia warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego w za³±czniku nr 3 oraz, ¿e s± potwierdzone w za³±czonych do oferty materia³ach informacyjnych (prospekty, foldery )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotu³y.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotu³y Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: do 05.11.2008.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.