Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Warszawa: Usługi konfekcjonowania i doręczania tytułów wydawnictw Redakcji Wojskowej
Numer ogłoszenia: 223373 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Redakcja Wojskowa z siedzibą w Warszawie , Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6845365, 6840352, faks 022 6845503.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polska-zbrojna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konfekcjonowania i doręczania tytułów wydawnictw Redakcji Wojskowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług, polegających na konfekcjonowaniu i doręczaniu przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów, zawierających następujące tytuły wydawnictw Redakcji Wojskowej: a) tygodnik Polska Zbrojna: objętość 84 strony, z wkładką tematyczną o objętości 20 stron, nakład ok. 11.600 egzemplarzy: 18 edycji, b) tygodnik Polska Zbrojna: objętość 68 stron, z wkładką tematyczną o objętości 20 stron, nakład ok. 11.600 egzemplarzy: 3 edycje, c) tygodnik Polska Zbrojna: objętość 84 strony, bez wkładki tematycznej, nakład 11.600 egzemplarzy: 20 edycji, d) tygodnik Polska Zbrojna: objętość 68 stron, bez wkładki tematycznej, nakład ok. 11.600 egzemplarzy: 6 edycji, e) tygodnik Polska Zbrojna: objętość 84 strony, zafoliowany z teczką papierową i wkładką tematyczną, nakład ok. 11.600 egzemplarzy: 2 edycje, f) miesięcznik Przegląd Wojsk Lądowych: objętość 68 stron, nakład ok. 2.500 egzemplarzy: 12 edycji, g) miesięcznik Przegląd Sił Powietrznych: objętość 68 stron, nakład ok. 1.200 egzemplarzy: 12 edycji, h) miesięcznik Przegląd Morski: objętość 68 stron, nakład ok. 1.200 egzemplarzy: 12 edycji, i) kwartalnik Przegląd Żandarmerii: objętość 52 strony, nakład ok.1.200 egzemplarzy:4 edycje, j) kwartalnik Przegląd Logistyczny: objętość 68 stron, nakład ok. 1.200 egzemplarzy: 4 edycje..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.92.10.00 - Usługi pakowania zbiorczego 64.11.10.00 - Usługi pocztowe dotyczące gazet i czasopism 64.12.12.00 - Usługi dostarczania paczek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 21.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki:1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem oraz są wpisani do rejestru działalności regulowanej obejmującego operatorów pocztowych.Do potwierdzenia:-aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualnym zaświadczeniem o wpisie do rejestru operatorów pocztowych;-oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali (bądź wykonują w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej jedną usługę polegającą na doręczaniu przesyłek o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN. Do potwierdzenia:-wykazem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, polegających na doręczaniu przesyłek w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością usługi nie mniejszą niż 200.000,00 PLN, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (według załącznika nr 4 do SIWZ).3.Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.Do potwierdzenia:-oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają zdolność kredytową lub środki pieniężne w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN. Do potwierdzenia:-oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ.5.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.Do potwierdzenia:-oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3.Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polska-zbrojna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pokój nr 215, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój nr 215B, II piętro - gabinet Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 2/4 m 7, część nr 2: Piwna 45/47 m 4
- ODNOWIENIE WSPARCIA PRODUCENTA DLA SYSTEMU FLOWMON NA OKRES 3 LAT DLA WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Dostawa wyrobów medycznych.
- Kompleksowa usługa wsparcia w zakresie przygotowania dokumentów do archiwizacji oraz zniszczenia
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.