Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-18
Starogard Gdański: PEŁNIENIE FUNKCJI NAUCZYCIELA PODSTAWOWEJ OPIEKI
Numer ogłoszenia: 223271 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Starogard Gdański , ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5306006, faks 058 5306111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI NAUCZYCIELA PODSTAWOWEJ OPIEKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa - pełnienie funkcji Nauczyciela podstawowej opieki w ramach projektu Razem w przedszkolu. 1.1. Ogólne dane o projekcie: 1) Realizacja projektu ma na celu zwiększenie uczestnictwa dzieci w wychowaniu przedszkolnym, nastąpi to poprzez inne formy, czyli Zespoły Wychowania Przedszkolnego. Zostanie uruchomiony specjalny nabór dzieci z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym, ubogich i niepełnosprawnych, które nie są objęte edukacją przedszkolną przez co zwiększy się uczestnictwo dzieci w dodatkowych zajęciach. W ramach projektu zapewniona będzie opieka podstawowa codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 15.00 do 19.00 oraz odbywać się będą zajęcia dodatkowe tj. logopedia grupowa, rytmika, język angielski oraz zajęcia z terapii indywidualnej. Projekt będzie realizowany w Miejskim Przedszkolu Publicznym Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, w Miejskim Przedszkolu Publicznym Nr 3, w Miejskim Przedszkolu Publicznym Nr 4 w Starogardzie Gdańskim. 2) Zajęcia odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku w godz. o 15.00 do 19.00 w roku 2010 nauczyciel podstawowej opieki będzie wykonywał swoje obowiązki przez 324 godziny w Miejskim Przedszkolu Publicznym Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, 324 godziny w Miejskim Przedszkolu Publicznym Nr 3 oraz 324 godziny w Miejskim Przedszkolu Publicznym Nr 4. W roku 2011 nauczyciel podstawowej opieki będzie wykonywał swoje obowiązki przez 796 godziny w Miejskim Przedszkolu Publicznym Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, 796 godziny w Miejskim Przedszkolu Publicznym Nr 3 oraz 796 godziny w Miejskim Przedszkolu Publicznym Nr 4. W roku 2012 nauczyciel podstawowej opieki będzie wykonywał swoje obowiązki przez 484 godziny w Miejskim Przedszkolu Publicznym Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, 484 godziny w Miejskim Przedszkolu Publicznym Nr 3 oraz 484 godziny w Miejskim Przedszkolu Publicznym Nr 4. 1.2 Podstawowe obowiązki Wykonawcy: Do podstawowych obowiązków Nauczyciela podstawowej opieki będzie należało w szczególności: 1) planowanie i prowadzenie pracy dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczej zgodnie z obowiązującym programem i ponoszenie odpowiedzialności za jej jakość, 2)wspieranie rozwoju psychofizycznego dziecka, jego zdolności i zainteresowań, eliminowanie przyczyn niepowodzeń, 3) prowadzenie obserwacji pedagogicznych mających na celu poznanie i zabezpieczenie potrzeb rozwojowych dziecka oraz dokumentowanie tych obserwacji, 4) prowadzenie, w roku szkolnym poprzedzającym rozpoczęcie przez dziecko nauki w szkole podstawowej, diagnozy gotowości do podjęcia nauki w szkole, 5) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo dziecka podczas pobytu w Zespole Wychowania Przedszkolnego i poza terenem w czasie wycieczek, spacerów itp., 6)współpraca ze specjalistami świadczącymi pomoc psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną, zdrowotną itp. Oraz z nauczycielami z innych Zespołów Wychowania Przedszkolnego działającymi w ramach projektu Razem w przedszkolu, 7) współdziałanie z rodzicami (prawnymi opiekunami) w sprawach wychowania i nauczania dziecka ze uwzględnieniem prawa rodziców (prawnych opiekunów) do znajomości zadań wynikających w szczególności z programu wychowania przedszkolnego realizowanego w Zespołach Wychowania Przedszkolnego i uzyskiwania informacji dotyczących dziecka, jego zachowania i rozwoju, 8)prowadzenie dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, 9)realizowanie zadań na potrzeby projektu zgodnie ze wskazaniami osób zarządzających projektem Razem w przedszkolu 10) realizowanie zaleceń osób nadzorujących i kontrolujących, 11)wykonywanie innych zadań wynikających z bieżącej realizacji Projektu. 1.3 Opis dodatkowy 1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy; nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie bez pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Z Wykonawcą będzie podpisana umowa zlecenia. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 5. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje przynajmniej jedną osobą, która: 1) posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kierunek-wychowanie przedszkolne, 2) posiada stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, 3) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w placówce przedszkolnej, 4) zna specyfikę pracy w placówce przedszkolnej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego pok nr 211.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego pok nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PEŁNIENIE FUNKCJI NAUCZYCIELA PODSTAWOWEJ OPIEKI W MIEJSKIM PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 2 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W STAROGARDZIE GDAŃSKIM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA PKT II.1.3) OGŁOSZENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PEŁNIENIE FUNKCJI NAUCZYCIELA PODSTAWOWEJ OPIEKI W MIEJSKIM PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 3 W STAROGARDZIE GDAŃSKIM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLA PKT 2.1.3) OGŁOSZENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PEŁNIENIE FUNKCJI NAUCZYCIELA PODSTAWOWEJ OPIEKI W MIEJSKIM PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 4 W STAROGARDZIE GDAŃSKIM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA PKT 2.1.3) OGŁOSZENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





