Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-15
Warszawa: Dostawa kombajnu zbożowego
Numer ogłoszenia: 223265 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa "Domy Handlowe" w Warszawie, Al. Prymasa Tysiąclecia 60/62, 01-424 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8771732, fax 022 8771734.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kombajnu zbożowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kombajnu zbożowego o następujących parametrach: -fabrycznie nowy(z produkcji 2008r.), -silnik omocy min. 207 KM (Common rail),TIER III, -układ napędowy -hydrostatyczny (4 biegi przód,4 biegi tył) -zbiornk paliwa o poj. min. 300 litrów, -zbiornik ziarna o poj. min. 6000 litrów i prędkości opróżniania min.72 litry/s. -rozdrabniacz słomy, -zespół żniwny 5,1 m szerokości, -ruchome klepisko z możliwością częściowego odjęcia, -separator odśrodkowy(Rotary Separator), -ilość klawiszy wytrząsacza 5, -wskaźnik napełniania zbiornika ziarnem, -lampy błyskowe, -wóz transportowy hedera, -kabina:siedzisko operatora na poduszce pneumatycznej,siedzisko instruktora, zdalne sterowanie:młocarni,hedera i rozładunku ziarna,wielofunkcyjna dźwignia(joystik), klimatyzacja,monitor osiągów(strat i obrotów),licznik hektarów, -dodatkowe wyposażenie:gaśnica,trójkąt ostrzegawczy,podstawowe narzędzia, katalog części zamiennych w j. polskim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.33.40.00 - Maszyny żniwne i młockarki Kod CPV wg słownika 2008: 16.34.00.00 - Maszyny żniwne i młockarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść najpóźniej do upływu terminu składania ofert i dołączyć do oferty dokument stwierdzający wniesienie wadium. Wysokość wadium: 4000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności z zakresu przedmiotu zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, -ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w Przedsiębiorstwie Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa Domy Handlowe w Warszawie, Al. Prymasa Tysiąclecia 60/62, 01 - 424 Warszawa - odpłatnie 10 zł + opłata za przesłanie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Przedsiębiorstwa Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa Domy Handlowe w Warszawie, Al. Prymasa Tysiąclecia 60/62, 01 - 424 Warszawa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.