Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-15
Warszawa: Dostawa notebooków
Numer ogłoszenia: 223200 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, ul. Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 826 18 30, fax 0 22 826 21 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiih.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa notebooków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 fabrycznie nowych notebooków (kod zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 30213100-6), posiadających oznakowanie CE i spełniających co najmniej poniższe wymagania: Procesor: dwurdzeniowy, mobilny, 667MHz FSB, 2MB pamięci; podręcznej, 1,5 GHz lub szybszy; Płyta główna; Zainstalowana pamięć RAM: 1024 MB DDR2, 667MHz; Ilość gniazd pamięci: 2; Ilość wolnych gniazd pamięci: 1; Maksymalna ilość pamięci: 4GB; Dysk twardy: złącze SATA, pojemność 100 GB lub większy; Napęd optyczny: nagrywarka DVD,+/-, R/RW; Stacja dyskietek: brak; Pamięć zewnętrzna: FlashDisk USB nie mniej niż 512 MB; Karta graficzna: zintegrowana; Karta dźwiękowa: zintegrowana; Karta sieciowa: 10/100/1000 zintegrowana; Karta sieciowa bezprzewodowa: zintegrowana, standard B/G; Mysz: optyczna z rolką, USB, wersja do notebooków; Monitor: 15,4 cala, minimalna rozdzielczość 1024x768; Złącza zewnętrzne: 3xUSB 2.0 lub więcej, D-SUB, Bluetooth; Zabezpieczenia: gniazdo zabezpieczenia antykradzieżowego, czytnik linii papilarnych; Waga: nie więcej niż 3 kg; Czas pracy na baterii wg producenta: nie krócej niż 3 godziny; System Operacyjny: Microsoft® Windows XP Professional lub równoważny umożliwiający pracę w strukturze Active Directory; Pakiet biurowy: Microsoft® Office (edycja Basic lub SBE) lub równoważny, umożliwiający integrację z SharePoint® Portal Services; Torba; Gwarancja: minimum 36 miesiące;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ww. ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 4 specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje warunki zawarte w specyfikacji. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie określonych przez Zamawiającego. 5. Aktualny odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiih.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, pok. 216 w dni robocze w godz. 9.00-15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, pok. 216 II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przed podpisaniem umowy Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu deklaracje zgodności potwierdzające, iż notebooki spełniają stosowne zasadnicze wymagania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana witryn, demontaż wiatrołapu (...)w lokalu użytkowym nr U-2 przy ul. Z. Modzelewskiego 71 w Warszawie,(...)będącym w zarządzie ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.9.2025
- Dostawa wysokowydajnych stacji roboczych oraz akcesoriów komputerowych
- "Wdroż.projektu SOR(zatwierdz.nr NI-D-I.8022.1.275.2025.JW) na dw.nr 788 od km 0+000 do km 19+900,na ter.gm.Raszyn, pow. pruszkowski oraz gm.Lesznowola, gm.Tarczyn,pow.piaseczyński."-nr postęp.258/25
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 5 części
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych na drogach krajowych woj. mazowieckiego z podziałem na 3 zadania: 1: DK50 w m. Budki Petrykowskie 2: DK50 w m. Ruszki 3: DK92 w m. Seroki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia biurowego stanowiska Ekodoradcy " w ramach projektu pn. "Mazowsze bez smogu"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z podziałem na 3 części.
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego
- Zakup sprzętu komputerowego - laptop 1 szt.
- Zakup i dostawa komputerów i sprzętu elektronicznego dla ZS w Jeżowem, ZS w Rudniku nad Sanem oraz RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- Zakup specjalistycznych komputerów mobilnych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





