Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-28
Siedlce: dostawa aparatury badawczej w ramach projektu Wzmocnienie potencjału badawczego Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 223148 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatury badawczej w ramach projektu Wzmocnienie potencjału badawczego Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa aparatury badawczej w ramach projektu Wzmocnienie potencjału badawczego Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, w tym zestaw HPLC /autosampler,odgazowywacz fazy ruchomej,mieszalnik fazy ruchomej,pompa,kolumny chromatograficzne,termostat,detektor spektrofotometryczny i elektrochemiczny,kolektor frakcji,zestaw komputerowy, oprogramowanie do pełnego sterowania,naboru i obróbki danych/, analizator składu ciała,fałdomierz,oprogramowanie komputerowe do układania diet i jadłospisów.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.00-4, 38.40.00.00-9, 38.43.20.00-2, 48.46.10.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacania wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenia wg zał. nr 3, 4 i 5 do SIWZ.7)Pełnomocnictwo, jeżeli oferta podpisywana jest przez osobę, której uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z właściwego dokumentu rejestracyjnego.Pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie VIII.3 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku niniejszego postępowania, okre-ślając iż dopuszcza się zmianę zakresu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz terminu wykonania zamówienia pod warunkiem zaistnienia jednej z następujących okoliczności:1) z powodu wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, pod warunkiem że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;2)z powodu okoliczności siły wyższej (wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki ze-wnętrzne), której nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;3)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, pod warunkiem że działania te nie są konsekwencją winy stron umowy;4) w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a)urządzenie wskazane w ofercie zostało wycofane z rynku, b)zaprzestano produkcji urządzenia wskazanego w ofercie,c) na rynku pojawił się nowy model urządzenia wskazanego w ofercie,dopuszczalna jest zmiana urządzeń wskazanych w ofercie na inne, pod warunkiem łącznego zaistnienia następujących warunków:zamienne urządzenia posiadały będą parametry nie gorsze niż urządzenia wskazane w ofercie;zmiana urządzeń nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UPH w Siedlcach ul. Konarskiego 2,08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul. Konarskiego 2,08-110 Siedlce, Kancelaria Ogólna, pok.20/21 w godz. 7.30 - 15.30 z wyłączeniem sobót,niedziel i dni świątecznych..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (Działanie 1.1. Wzmocnienie sektora badawczo-rozwojowego, Priorytetu I Tworzenie warunków dla rozwoju potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości na Mazowszu) w ramach projektu Wzmocnienie potencjału badawczego Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa aparatury naukowo - badawczej na potrzeby Wydziału Nauk Ścisłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury naukowo - badawczej na potrzeby Wydziału Nauk Ścisłych, obejmujące:a)sprzedaż Zamawiającemu zestawu do HPLC składający się m.in. z pomp, detektora DAD, detektora elektrochemicznego, kolektora frakcji, dozownika i kolumn chromatograficznych,b) dostarczenie (w tym wniesienie i ustawienie w poszczególnych pomieszczeniach) urządzeń;c)montaż, skonfigurowanie i uruchomienie dostarczonych urządzeń;d)przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń; e)zainstalowanie wymaganego oprogramowania;f)serwis gwarancyjny na dostarczone urządzenia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji na zaoferowane urzadzenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa aparatury naukowo - badawczej na potrzeby Poradni Dietetyczno - Żywieniowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury naukowo - badawczej na potrzeby Poradni Dietetyczno - Żywieniowej, obejmujące:a)sprzedaż Zamawiającemu następujących urządzeń:analizatora składu ciała,oprogramowania do oceny składu ciała,fałdomierza,b)dostarczenie (w tym wniesienie i ustawienie w poszczególnych pomieszczeniach) urządzeń;c)podłączenie, skonfigurowanie i uruchomienie dostarczonych urządzeń;d)przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń;e) zainstalowanie wymaganego oprogramowania;f) serwis gwarancyjny na dostarczone urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9, 38.43.20.00-2, 48.46.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji na zaoferowany analizator składu ciała - 10
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Usługa udostępniania obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych pracownikom Uniwersytetu w Siedlcach.
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa asortymentu do zabiegów termolezji
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Dostawa odczynników i płytek odciskowych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego
- Dostawa przedłużenia licencji programu do profesjonalnego tworzenia grafiki i rysunków w publikacjach naukowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- 32/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem płomieniowo-jonizacyjnym FID na potrzeby laboratorium Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.