eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MichówPrzebudowa drogi we wsi Chudowola

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-11

Michów: Przebudowa drogi we wsi Chudowola
Numer ogłoszenia: 223080 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172536 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michów, Rynek I 16, 21-140 Michów, woj. lubelskie, tel. 81 8566001, faks 81 8566001 w. 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi we wsi Chudowola.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi we wsi Chudowola. Początek odcinka (km 0+000) pokrywa się krawędzią drogi wojewódzkiej nr 809. Koniec znajduje się w km 2+275,92 ok. 30m za ostatnimi zabudowaniami w miejscowości Chudowola. Całkowita długość odcinka wynosi 2 275,923 m. Projektowana droga biegnie po śladzie nawierzchni w stanie istniejącym. Skorygowane zostaną wloty dróg bocznych. Typowy przekrój poprzeczny zakłada jezdnię o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,50 m i 5,50 m na mijance. Na łukach kołowych założono poszerzenie pasów ruchu. Jezdnia ograniczona jest z obu stron poboczem szerokości 0,75 m. Jezdnia będzie miała spadek jednostronny o wartości od 2% (na prostej) do 6% (na łuku). Spadek pobocza wynosi 6% w kierunku skarpy do rowu przydrożnego. Nachylenie skarp wyniesie 1:1 lub 1:1,5. Skarpy o nachyleniu 1:1 należy umocnić płytami ażurowymi 40x60 cm. Projekt zakłada wykonanie następujących czynności w ramach wykonawczych robót budowlanych: roboty przygotowawcze; wykonanie korytowania; roboty ziemne związane z budową rowów; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego; wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego; wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, wykonanie poboczy, roboty związane z organizacją ruchu (oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, elementy bezpieczeństwa ruchu), roboty wykończeniowe. Założenia projektowe W projekcie założono następujące parametry techniczne drogi:klasa funkcjonalno-techniczna drogi - L (lokalna), prędkość projektowa - 40 km/h nośność /kategoria ruchu - KR1, przekrój poprzeczny drogi - droga jednojezdniowa z mijankami, szerokość jezdni - od 3,5 do 7,00 m szerokość pobocza (kruszywo naturalne) - 0,75 m Zjazdy indywidualne oraz zjazdy publiczne wykonane zostaną w obrębie pasa drogowego. Ich nawierzchnię stanowić będzie kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie. Niweleta drogi składa się z odcinków prostych i łuków kołowych. Projektowana niweleta zostanie podniesiona od kilku do kilkunastu centymetrów w stosunku do stanu istniejącego. Rozwiązanie takie pozwoli uzyskać dobre warunki do odwodnienia jezdni przy zminimalizowanych robotach ziemnych. Kruszywo, którym została utwardzona droga należy przetransportować na okład i w miarę możliwości po wyprofilowaniu koryta wbudować ponownie w nawierzchnię uprzednio odziarniając kruszywem łamanym 0/31,5 mm. Tak wykonaną podbudowę należy oczyścić, skropić emulsją asfaltową oraz ułożyć warstwę bitumiczną. Projekt za wyjątkiem korekty geometrii, szerokości wlotów i zmiany nawierzchni, w obrębie pasa drogowego projektowanej drogi, nie wnosi zmian w stosunku do stanu istniejącego. Należyte odwodnienie chodnika zapewnione będzie poprzez powierzchniowe odprowadzenie wody z jezdni przez pobocze do rowów infiltracyjno-odparowujących lub na skarpę drogi (pas zieleni w pasie drogowym). Projekt nie zakłada remontu, przebudowy czy usunięcia istniejących przepustów pod jezdnią. Nie zakłada również budowy nowych przepustów. Istniejące przepusty pod zjazdami należy oczyścić i odmulić. Na całym odcinku drogi został wykonany projekt organizacji ruchu zawierający rozmieszczenie oznakowania pionowego, poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu. Kolizje rozwiązywane są poprzez zabezpieczenie urządzeń podziemnych rurami osłonowymi. W przypadku stwierdzenia, podczas wykonywania robót ziemnych związanych z korytowaniem, występowania elementów infrastruktury technicznej takich jak przewody energetyczne, teletechniczne czy wodociągowe, należy zachować szczególną ostrożność. W takich przepadkach roboty ziemne należy wykonać ręcznie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOTA-ENGIL CENTRAL EUROPE S.A., ul. Wadowicka 8W, 30-414 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1123438,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1032373,96

  • Oferta z najniższą ceną: 1032373,96 / Oferta z najwyższą ceną: 1194716,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.