To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-11
Michów: Przebudowa drogi we wsi Chudowola
Numer ogłoszenia: 223080 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172536 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michów, Rynek I 16, 21-140 Michów, woj. lubelskie, tel. 81 8566001, faks 81 8566001 w. 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi we wsi Chudowola.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi we wsi Chudowola. Początek odcinka (km 0+000) pokrywa się krawędzią drogi wojewódzkiej nr 809. Koniec znajduje się w km 2+275,92 ok. 30m za ostatnimi zabudowaniami w miejscowości Chudowola. Całkowita długość odcinka wynosi 2 275,923 m. Projektowana droga biegnie po śladzie nawierzchni w stanie istniejącym. Skorygowane zostaną wloty dróg bocznych. Typowy przekrój poprzeczny zakłada jezdnię o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,50 m i 5,50 m na mijance. Na łukach kołowych założono poszerzenie pasów ruchu. Jezdnia ograniczona jest z obu stron poboczem szerokości 0,75 m. Jezdnia będzie miała spadek jednostronny o wartości od 2% (na prostej) do 6% (na łuku). Spadek pobocza wynosi 6% w kierunku skarpy do rowu przydrożnego. Nachylenie skarp wyniesie 1:1 lub 1:1,5. Skarpy o nachyleniu 1:1 należy umocnić płytami ażurowymi 40x60 cm. Projekt zakłada wykonanie następujących czynności w ramach wykonawczych robót budowlanych: roboty przygotowawcze; wykonanie korytowania; roboty ziemne związane z budową rowów; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego; wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego; wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, wykonanie poboczy, roboty związane z organizacją ruchu (oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, elementy bezpieczeństwa ruchu), roboty wykończeniowe. Założenia projektowe W projekcie założono następujące parametry techniczne drogi:klasa funkcjonalno-techniczna drogi - L (lokalna), prędkość projektowa - 40 km/h nośność /kategoria ruchu - KR1, przekrój poprzeczny drogi - droga jednojezdniowa z mijankami, szerokość jezdni - od 3,5 do 7,00 m szerokość pobocza (kruszywo naturalne) - 0,75 m Zjazdy indywidualne oraz zjazdy publiczne wykonane zostaną w obrębie pasa drogowego. Ich nawierzchnię stanowić będzie kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie. Niweleta drogi składa się z odcinków prostych i łuków kołowych. Projektowana niweleta zostanie podniesiona od kilku do kilkunastu centymetrów w stosunku do stanu istniejącego. Rozwiązanie takie pozwoli uzyskać dobre warunki do odwodnienia jezdni przy zminimalizowanych robotach ziemnych. Kruszywo, którym została utwardzona droga należy przetransportować na okład i w miarę możliwości po wyprofilowaniu koryta wbudować ponownie w nawierzchnię uprzednio odziarniając kruszywem łamanym 0/31,5 mm. Tak wykonaną podbudowę należy oczyścić, skropić emulsją asfaltową oraz ułożyć warstwę bitumiczną. Projekt za wyjątkiem korekty geometrii, szerokości wlotów i zmiany nawierzchni, w obrębie pasa drogowego projektowanej drogi, nie wnosi zmian w stosunku do stanu istniejącego. Należyte odwodnienie chodnika zapewnione będzie poprzez powierzchniowe odprowadzenie wody z jezdni przez pobocze do rowów infiltracyjno-odparowujących lub na skarpę drogi (pas zieleni w pasie drogowym). Projekt nie zakłada remontu, przebudowy czy usunięcia istniejących przepustów pod jezdnią. Nie zakłada również budowy nowych przepustów. Istniejące przepusty pod zjazdami należy oczyścić i odmulić. Na całym odcinku drogi został wykonany projekt organizacji ruchu zawierający rozmieszczenie oznakowania pionowego, poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu. Kolizje rozwiązywane są poprzez zabezpieczenie urządzeń podziemnych rurami osłonowymi. W przypadku stwierdzenia, podczas wykonywania robót ziemnych związanych z korytowaniem, występowania elementów infrastruktury technicznej takich jak przewody energetyczne, teletechniczne czy wodociągowe, należy zachować szczególną ostrożność. W takich przepadkach roboty ziemne należy wykonać ręcznie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MOTA-ENGIL CENTRAL EUROPE S.A., ul. Wadowicka 8W, 30-414 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1123438,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1032373,96
Oferta z najniższą ceną: 1032373,96 / Oferta z najwyższą ceną: 1194716,38
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej nr 123 na terenie Leśnictwa Mokra
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Przebudowa drogi wojewódzkiej w zakresie budowy chodnika w m. Wrzeście na terenie dz. nr 246 obr. ew. Wrzeście - Kępno, Gmina Redzikowo
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





