eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławKOLORYSTYKA I REMONT ELEWACJI HOTELU ZAUŁEK PRZY UL. GARBARY 11 (ODRZAŃSKA 11A) WE WROCŁAWIU - postępowanie nr 65/RB/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Wrocław: KOLORYSTYKA I REMONT ELEWACJI HOTELU ZAUŁEK PRZY UL. GARBARY 11 (ODRZAŃSKA 11A) WE WROCŁAWIU - postępowanie nr 65/RB/2008
Numer ogłoszenia: 223050 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax. 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOLORYSTYKA I REMONT ELEWACJI HOTELU ZAUŁEK PRZY UL. GARBARY 11 (ODRZAŃSKA 11A) WE WROCŁAWIU - postępowanie nr 65/RB/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kolorystyki i remontu elewacji hotelu Zaułek przy ul. Garbary 11 (ul. Odrzańska 11A) we Wrocławiu. 2. Zakres robót obejmuje: - montaż i demontaż rusztowań i zabezpieczeń - wykonanie gzymsu kordonowego nad parterem - naprawa - uzupełnienie istniejących tynków z przygotowaniem pod malowanie - wymiana drewnianych balustrad i barierek na nowe z kutego żelaza - wykonanie nadproża odcinkowego wraz z przebudową pilastrów przy drzwiach wejściowych do budynku - zmiana drzwi wejściowych do budynku, wraz z przebudową strefy wejściowej uwzględniającą podjazd dla niepełnosprawnych - renowacja /wraz z malowaniem/ stolarki okiennej oraz liter nazwy hotelu - wymiana parapetów okiennych na parterze oraz płytek cokołu - malowanie elewacji zgodnie z przedstawioną w dokumentacji kolorystyką..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIEPODLEGANIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UPZP. 2. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA, tj.: wykazanie się w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia) jedną należycie wykonaną robotą budowlaną podobną do niniejszego zamówienia. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: a) wartość wykazanej roboty będzie wynosić co najmniej 150.000 zł brutto b) wykazana robota dotyczyć będzie remontu elewacji. 3. DYSPONOWANIE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, tj.: Wykonawca musi także wykazać, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane (kierownika budowy) do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonej oferty. Niespełnienie, chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ). 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że robota wskazana w wykazie została wykonana należycie. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć: a) Uprawnienia budowlane (kierownika budowy) do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia. b) aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę w/w osób do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem jego ważności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) bezpłatnie z oficjalnej strony Zamawiającego; 2) osobiście w siedzibie Biura Zamówień Publicznych (50 zł), na wcześniejsze złożone zamówienie; 3) na pisemny wniosek, za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.