To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-27
Gliwice: Modernizacja placu zabaw Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice
Numer ogłoszenia: 223030 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158876 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja placu zabaw Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw znajdującego się na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Czechowicach przy ul. Ziemięcickiej 62 w Gliwicach zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym. Zamówienie obejmuje: 1. Modernizację placu zabaw. 2. Montaż urządzeń zabawowych. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: 1. Roboty pomiarowe, 2. Roboty rozbiórkowe, 3. Roboty przygotowawcze i ziemne, 4. Nawierzchnia piaskowa, 5. Nawierzchnia trawiasta, 6. Nawierzchnia z płyt gumowych - płyty min. 50 x 50 cm, 7. Montaż ławek (4 szt.) i koszy (3 szt.), dostarczonych przez Zamawiającego, w miejscach wcześniej przygotowanych. 8. Demontaż istniejących elementów placu zabaw oraz transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 9. Montaż urządzeń: - urządzenie zabawowe - 1 szt., - huśtawka podwójna - 2 szt., - huśtawka wagowa - 1 szt., - bujak pojedyńczy - 3 szt., - karuzela tarczowa - 1 szt., - piaskownica - 1 szt., - tablica informacyjna z regulaminem - 2 szt. (treść regulaminu dostarczy Zamawiający), - zestawy przeplotni - 2 szt., - stół do gry w ping - ponga. Zamontowanie urządzeń zgodnie z projektem pod kątem wymiarów, funkcji i z zachowaniem wyznaczonych w projekcie sfer bezpieczeństwa. Urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodności PN - 1176. 10. Gwarancja na urządzenia oraz nawierzchnie - 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót. 11. Założenie nowych trawników dywanowych z siewu z nawiezieniem ziemi urodzajnej i z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót. 12. Zakup i transport ziemi do wykonania trawników. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Projekt budowlano - wykonawczy, 2. Przedmiar robót, 3. Specyfkacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. UWAGA: Przedstawione w projekcie budowlano - wykonawczym urządzenia są przykładowe - można stosować urządzenia zamienne pod warunkiem zachowania równoważnych parametrów technicznych. Istotne warunki zamówienia: 1. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia. 2. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsziedztwie korzeni wykonywać ręcznie. 3. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. 4. Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. Uwaga: Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej. 5. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną. 6. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 7. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 8. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, - instrukcje eksploatacji i konserwacji oraz gwarancje produnectów urządzeń, - certyfikaty i dokumentacje potwierdzające zgodność urządzeń i nawierzchni z normami PN-EN 1176 i PN-EN 1177 (nawierzchnia). W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 3. Wykonywanie prac w godzinach od 6:00 do 18:00 w dni robocze oraz od 6:00 do 15:00 w soboty. 4. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. 5. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 6. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiazany jest do zapoznania sie z Polityka Bezpieczenstwa Pracy oraz Polityka Srodowiskowa obowiazujacymi w MZUK.* Wykonawca zobowiazany jest do stosowania zasad srodowiskowych, bezpieczenstwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiazujacych w MZUK.* * - dokumenty dostepne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EKO-POL" JAN OGONOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EKO-POL" JAN OGONOWSKI
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EKO - POL Jan Ogonowski, ul. Pszczyńska 14, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162333,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 208237,93
Oferta z najniższą ceną: 208237,93 / Oferta z najwyższą ceną: 208237,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont pompy OWH-200/10 dla PGG S.A. Oddział KWK Sośnica
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych do kotłowni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych administ przez 4 WOG w Gliwicach w sezonie grzewczym 2025/2026 r. z podziałem na 3 cz.
- Usługa transportu samochodem typu Cysterna
- Wykonanie toalet oraz likwidacja barier architektonicznych - Wydział Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Znak sprawy: DZPZ.284.45.2025.EK
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 2931S ul. Wiejska w Kuźni Nieborowskiej
- "Grupowe ubezpieczenie zdrowotne pracowników PWiK w Gliwicach"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynków wchodzących w skład komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o. z podziałem na siedem części
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida w Krasnymstawie
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Orla
- Termomodernizacja budynku pomocniczego znajdującego się na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 , przy ul. Bukowskiej 16 w Poznaniu.
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- WYKONANIE SYSTEMU WCZESNEJ DETEKCJI POŻARU ORAZ STAŁEGO SYSTEMU GAŚNICZEGO GAZOWEGO W CZTERECH POMIESZCZENIACH Z ROZDZIELNICAMI ELEKTRYCZNYMI DO OBSŁUGI MULTIMEDIÓW NA WYSTAWIE STAŁEJ
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.